Staat gewoon op tpb hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Kreator het volgende:
New Kids Turbo. Wel te koop in de winkel, niet te downloaden. Vage shit.
dvdrip zie ik iig. nog geen HD versie geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe dan. Ik zie alleen die hoerige cam versie.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dvdrip zie ik iig. nog geen HD versie geloof ik.
edit, nee je hebt gelijk, dit is wat anders..
My bad.
Wijf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik keek het al toen de serie nog niet eens op de internets was man.
Ach, bespaar je die 1,5 uur verneuken van je tijdquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, bespaar je die 1,5 uur verneuken van je tijd.
Ik verheug me er niet op om daar te zitten, maar wel op het feit dat mijn haar achteraf geen poedeldweil meer is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
grappig toch dat vrouwen zich kunnen verheugen op dingen die mannen echt verschrikkelijk vinden.
Op spotnet staat er eentje van 3,9gig wellicht dat dat een dvd-rip is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe dan. Ik zie alleen die hoerige cam versie.
Ok, ieder zijn ding, ik kan er geen glimlach van op mijn mond krijgen. Zal je wel niet-randstedeling voor moeten zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]. Het moet. Ik lag helemaal dubbel om die filmpjes van 3 minuten.
Of iemand met een camera die niet kan comprimeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op spotnet staat er eentje van 3,9gig wellicht dat dat een dvd-rip is.
Voor mij geldt hetzelfde, maar ik ben toch echt een provinciaaltje.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ieder zijn ding, ik kan er geen glimlach van op mijn mond krijgen. Zal je wel niet-randstedeling voor moeten zijn.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde, maar ik ben toch echt een provinciaaltje.
Of zou ik intregreren?
Op spotnet heb je geen reacties hè. Dacht ik. Dat is wel kudt met peren. Fucking Tim Kuik hoerenhomo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op spotnet staat er eentje van 3,9gig wellicht dat dat een dvd-rip is.
Iphone versie volgens reacties dus, duurt even met laden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op spotnet heb je geen reacties hè. Dacht ik. Dat is wel kudt met peren. Fucking Tim Kuik hoerenhomo..
Ik ben er nog niet uit wat nou echt de benefits daarvan zijn.quote:
Kansloos. Ik loop wel ff langs de winkel dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iphone versie volgens reacties dus, duurt even met laden..
maanvistopic, nee dank jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:55 schreef stbabylon het volgende:
Snel, Heatwave: De werptijd is begonnen... Ervaringen gezocht!
Het is er nu nog gezellig, nog geen ouders die verdedigen dat 1x in de 2 maanden op zondag met de kids mee naar de kroeg gaan ook stappen is.
Ik gun die mongool niet dat zijn topic looptquote:
Het werd eens tijdquote:
Ben je drachtig of zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het werd eens tijd.
1 dag werken is wel weer genoeg.
Bah Burger Kingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaa, nog maar een kwartiertje
Hmmm, BK-tje doen op Groningen CS...
Jindo of zoiets?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, eten, dat moet ook nog ergens zo. Zal wel weer restaurant bij de ArenA worden ofzo
.
Ach, abortus is een ervaring die iedereen een keer moet ondergaanquote:
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.quote:
Hmmm, ontbijt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Jaaaaaa, nog maar een kwartiertje
Hmmm, BK-tje doen op Groningen CS...
Jij liever dan ik, in dit gevalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, abortus is een ervaring die iedereen een keer moet ondergaan.
Zelf nooit gegeten daar. Als ik al aan die kant van het spoor bleef was het eigenlijk om te drinken bij het Vervolg of het Grolsch cafe. Dus 'eten' was bitterballenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.
Opzich misschien ook wel beter, maar mevrouw wil gevoerd wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf nooit gegeten daar. Als ik al aan die kant van het spoor bleef was het eigenlijk om te drinken bij het Vervolg of het Grolsch cafe. Dus 'eten' was bitterballen
Vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich misschien ook wel beter, maar mevrouw wil gevoerd worden.
Ach, het is ook wel beter, anders ben ik zelf ook zo lam als een konijn rond middernachtquote:
Oh.. in dat geval neem ik mijn 'vrouw' opmerking en alle daarop volgende opmerkingen terug.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is ook wel beter, anders ben ik zelf ook zo lam als een konijn rond middernacht.
Jinso is best te doen, voor een bioscoop uitjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets, niet echt geweldig helaas. Maar er is niet zoveel anders in de buurt. Oh well, voor de ene keer is het wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |