Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!quote:
Als 't bloed eruit is wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank
Als je het verdiend hebt dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het NU al verdiend, zo op de vrijdagmiddag en ben dan ook al lekker thuis!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het verdiend hebt dan is het goed.
Heb het ook wel verdiend vind ik, maar zit er niet in.
En dan ook nog eens een koopzondag
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt genaaid, nog een reden om niet in de retail te werken
7,5 jaar retail gedaan, en zou voor geen goud meer terug willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dahaag. Je moet niet open op zondag
Hij is eigen baasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil kunnen kiezen of ik moet werken in t weekend moet werken of niet. Hoewel ik me net bedenk dat ik vaak genoeg heb moeten werken omdat t af moestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.
Ik heb zelfs nog een diploma winkelassistent en een diploma verkoopmedewerker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
7,5 jaar retail gedaan, en zou voor geen goud meer terug willen
Voetbal of geld, wat is nou belangrijker (hint: het is niet voetbal)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.
Daarom heb je nog wel een keuzequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan bepaalt hij het inderdaad zelf, maar dan zijn het wel inkomsten die je misloopt.
En daarom baalt hij dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan bepaalt hij het inderdaad zelf, maar dan zijn het wel inkomsten die je misloopt.
Sorry dat ik besta!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met je vervelende opmerkingen zo 1,5 uur voordat ik weekend heb
Voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voetbal of geld, wat is nou belangrijker (hint: het is niet voetbal)
Het is meer dat je het niet kunt maken om als enige dicht te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
*GROM*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klopt, helemaal gelijk in!
Zo 15:00 het is WEEKEND!!![]()
*sorry babs moest even!*
Whadiddido?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wat bruut gezegd. Je moet gewoon wat meer oppassen met je opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |