Hij is eigen baasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daar denken werkgevers vaak heel anders over.
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is echt genaaid, nog een reden om niet in de retail te werken
Ik wil kunnen kiezen of ik moet werken in t weekend moet werken of niet. Hoewel ik me net bedenk dat ik vaak genoeg heb moeten werken omdat t af moestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.
Ik heb zelfs nog een diploma winkelassistent en een diploma verkoopmedewerker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
7,5 jaar retail gedaan, en zou voor geen goud meer terug willen
Voetbal of geld, wat is nou belangrijker (hint: het is niet voetbal)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het normaal niet zo erg, maar we hebben een hartstikke mooi voetbalprogramma zondag.
Daarom heb je nog wel een keuzequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan bepaalt hij het inderdaad zelf, maar dan zijn het wel inkomsten die je misloopt.
En daarom baalt hij dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan bepaalt hij het inderdaad zelf, maar dan zijn het wel inkomsten die je misloopt.
Sorry dat ik besta!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met je vervelende opmerkingen zo 1,5 uur voordat ik weekend heb
Voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voetbal of geld, wat is nou belangrijker (hint: het is niet voetbal)
Het is meer dat je het niet kunt maken om als enige dicht te zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
*GROM*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Klopt, helemaal gelijk in!
Zo 15:00 het is WEEKEND!!![]()
*sorry babs moest even!*
Whadiddido?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat is ook wat bruut gezegd. Je moet gewoon wat meer oppassen met je opmerkingen
Vrijwel alles.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker dan voetbal?
Het is heel goed op mijn werk! Bevalt me echt zo onwijs goed! En mag ook heel veel dingen doen die ik nog nooit eerder gedaan heb, sales, marketing, projectmanagement, enz, maar wat ik tot nu toe echt super vind!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Hoest op je werk. Fok is stom zonder Klots.
Ik bén vermoeiend.quote:
Doen ze allemaal om jou te pesten.quote:
Zo ver zou het al het nooit komen. Ik ben precies 11 jaar fulltime aan het werk nu, en ik ben van drop-out en boterhamworstverkoopster bij de AH gekomen op dit punt. Heb ik nog niet eens zo beroerd gedaan vind ikzelf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
Goed bezig Kluts. alles beter dan secretaresse zijn op je 58e in een stoffig kantoor.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Kreator het volgende:
Iemand die trein vs koe gezien? Bizar..
http://www.dumpert.nl/med(...)a/koe_vs._trein.html
grappig toch dat vrouwen zich kunnen verheugen op dingen die mannen echt verschrikkelijk vindenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:16 schreef Ripley het volgende:
hey, zondag niet werken! Dan wordt dat dus lekker naar de kapper eindelijk
Ola, perfecte boobies. Volgens eigen zeggen dan.quote:
De kapper zelf vind ik vaak irritant. Soms tref je zo'n doos die alleen maar over haar katten en vriendje Danny kan praten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
grappig toch dat vrouwen zich kunnen verheugen op dingen die mannen echt verschrikkelijk vinden.
Daar heb ik ook altijd een hekel aan ja, zo lekker geforceerd een gesprek op gang proberen te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De kapper zelf vind ik vaak irritant. Soms tref je zo'n doos die alleen maar over haar katten en vriendje Danny kan praten.
Bij mijn kapper in Apeldoorn had ik altijd dezelfde chick, die was net als ik ook meer van het half meeluisteren met wat andere klanten slap ouwehoeren dan het zelf kleppen. Ik praat graag, maar niet bij de kapper.
Maar daarna, als je een compleet nieuw kapsel hebt.
En bedankt. Gatver. Ik hoef geen biefstuk meer dit weekend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ola, perfecte boobies. Volgens eigen zeggen dan.
Oh en niet-klikkers. Klik op mijn filmpje. WTF moment van 2011.
??? welk filmpje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ola, perfecte boobies. Volgens eigen zeggen dan.
Oh en niet-klikkers. Klik op mijn filmpje. WTF moment van 2011.
ahhh gossie Wat zielig!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die opmerking was voor iedereen. Iets naar boven.
Wilde je dat serieus gaan kijken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef Kreator het volgende:
New Kids Turbo. Wel te koop in de winkel, niet te downloaden. Vage shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |