Alleen al voor het dragen van zo'n broek zouden ze verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.
Kan opzich gebeuren, gaat ie een beetje lopen schelden
Heel zuid heeft mijn "tief op met je nichterige kutbroek, fietsdebiel" kunnen horen, incl manager en collega;s.
Hey, toen je dat verhaal tegen mij vertelde zei je heul wat andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd zeg, vorige keer stond er hier een truck over het zebrapad geparkeerd, dus wij HEEL voorzichtig langs die truck om over te steken, ragt er zo'n wielernicht voorbij, bijna botsing.
Heel zuid heeft mijn "tief op met je nichterige kutbroek, fietsdebiel" kunnen horen, incl manager en collega;s.
Dat is vaak nog het ergste ja, zelf fout bezig zijn en maar schreeuwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ook dat jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen al voor het dragen van zo'n broek zouden ze verboden moeten worden
En altijd maar denken dat ze overal voorrang hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef rival het volgende:
Dat is vaak nog het ergste ja, zelf fout bezig zijn en maar schreeuwen
Niet "heel wat anders" waarchijnlijk een vergelijkbare zinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey, toen je dat verhaal tegen mij vertelde zei je heul wat anders
Weleens gehad toen ik klein was, stak ik over voor de bus langs op een zebrapad, was er idd een wielrenner zo slim om op volle snelheid door te rijden. Hij idd scheldenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Weleens gehad toen ik klein was, stak ik over voor de bus langs op een zebrapad, was er idd een wielrenner zo slim om op volle snelheid door te rijden. Hij idd schelden
Gelukkig had ik alleen een gescheurd t-shirt
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaan
het is duidelijk, iedereen kent zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Techno het volgende:
[..]
En altijd maar denken dat ze overal voorrang hebben.
Die is wel érg smooth hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?
Ondergezeken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pony heeft eens een stel wielrenners een nat pak gegeven. Damn, wat heb ik toen doodsangsten uitgestaan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze reden met z'n allen de sloot in nadat ze verblind waren door jouw schoonheid?
Daar kan ik toch alleen maar voor vallen?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n pony duwde ze de sloot in nadat hij helemaal doorflipte omdat de colonne als een idioot rakelings langs mij heen scheurde. Ik was echt doodsbang toen
Wat een held die pony!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n pony duwde ze de sloot in nadat hij helemaal doorflipte omdat de colonne als een idioot rakelings langs mij heen scheurde. Ik was echt doodsbang toen
Hahaha, was 't maar waarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Hij keek een beetje zoals in je UI?
Kan ik me voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, was 't maar waar
Het klinkt overigens veel leuker dan het was, toen
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
15 en m'n pony was vier jaar en nog niet gecastreerd. Overigens doodbraaf, maar toen dus niet, hij heeft een hekel aan fietsersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja
Hoe oud was je toen?
*knuffel*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Spirit82 het volgende:
[zeurmode] Ik heb geen ziiiiiin meeerrr, maar ik moet nog 2.5 uur voor ik met goed fatsoen weg kan maar ik verveel me dood en ik wil naar huuissss en en en en en ik wil een knuffel[/zeurmode]
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, dat is beter dan die maat van mij die al fietsend ging proberen hoe lang hij dat kon doen met zijn ogen dicht..
Lelijke wijven toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef STING het volgende:
Dronken bakvissen opgepakt voor overlast Drachten
Bakvissen?
Plotseling begon de fiets te hakkelen, hij deed zijn ogen open, was op 1 of andere manier 90 graden gedraaid en fietste recht op een sloot af (nee, kon niet meer rennen).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |