abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:49:59 #126
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_93508928
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef amaranta het volgende:
Bianca/Claudia weet niet hoe ze heet. Gaat volgens mij niet zo heel positief reageren....
Dat is het principe van de cliffhanger. Je hebt geen idee wat er komt... 't kan maar zo meevallen.
Bianca lijkt me wel een ruimdenkende moderne vrouw.

Het grootste probleem zal Sjoerd zijn lijkt me zo.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:52:35 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93509153
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Dat is het principe van de cliffhanger. Je hebt geen idee wat er komt... 't kan maar zo meevallen.

Denk het ook wel. Bianca zal wel snel bijdraaien. Vaders zijn meestal een hardere dobber.
Ik vond Bianca wel goed acteren (de mimiek van haar na de onthulling).
Sjoerd zal ook raar staan te kijken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:32:19 #128
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_93512364
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef Zwollesjappie het volgende:
Echt ik vind dat echt niet kunnen die homos paar dagen geleden op gtst. :(

En dan uitgebreid laten zien, het is gewoon aan de onbeschofte kant..
Ik heb het uit gedrukt, want ik hoef niet uitgebreid te zien wat homos doen.. _O-
en ik hoef niet uitgebreid te zien wat die hetero's doen, bah, al die vieze heteros in die soap, niet normaal meer. Ik bedoel maar, vrijdag gaf Jack Lorena een kus op haar borst, en DAAR hoor je dan weer niemand over, maar als er dan twee mooie jongens aan het zoenen zijn, dan is DAT vies????
pi_93514187
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Het zou wel beetje flauw zijn als Sjoerd het probleem is. Bedoel...hij lijkt nu natuurlijk de stoere jongen maar dat is de laatste tijd ook niet echt doorgezet als stereotype. Ik denk en hoop dat Sjoerd juist mee zou vallen. Die zal wel verrast zijn misschien maar zijn broer ook wel steunen. :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:07:20 #130
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_93514948
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het zou wel beetje flauw zijn als Sjoerd het probleem is. Bedoel...hij lijkt nu natuurlijk de stoere jongen maar dat is de laatste tijd ook niet echt doorgezet als stereotype. Ik denk en hoop dat Sjoerd juist mee zou vallen. Die zal wel verrast zijn misschien maar zijn broer ook wel steunen. :)
Toen ze de serie in kwamen, heeft die Lucas de eerste weken meerdere keren uitgemaakt voor '' vieze homo'' e.d.
Dan zou ik het raar vinden als ie er nu z'n schouders voor zou ophalen.
Maar ben wel met je eens, dat die nu wat rustiger is.
  Redactie Sport dinsdag 1 maart 2011 @ 22:46:09 #131
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93517303
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Normaal krijgt Nina ook altijd wat ze wilt, ik ben dus al blij dat ze Noud nu (voorlopig) kwijt is.
Het stukje mannelijkheid mis ik inderdaad ook echt in Gtst...ze laten vrijwel allemaal over zich heen lopen. Alleen Sjoerd heeft nu nog enige potentie. De rest is allemaal al bezweken aan dominante, vreselijke vrouwen.
Ik vind juist het mooie aan Ludo dat hij zich door een iemand wel laat chanteren/ompraten en dat is Janine. O+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 1 maart 2011 @ 22:48:16 #132
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93517427
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:30 schreef amaranta het volgende:
Bianca/Claudia weet niet hoe ze heet. Gaat volgens mij niet zo heel positief reageren....
Ik heb de shortie gezien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93518823
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tuurlijk, en er zullen vast veel meer vrouwen zijn die er zo over denken. :)
Ik ben het ook met je eens.
signatuurloos
pi_93533393
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tuurlijk, en er zullen vast veel meer vrouwen zijn die er zo over denken. :)
ja :Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_93533421
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:48 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb de shortie gezien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:08:30 #136
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_93535607
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

en ik hoef niet uitgebreid te zien wat die hetero's doen, bah, al die vieze heteros in die soap, niet normaal meer. Ik bedoel maar, vrijdag gaf Jack Lorena een kus op haar borst, en DAAR hoor je dan weer niemand over, maar als er dan twee mooie jongens aan het zoenen zijn, dan is DAT vies????
Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.

Je zou eens niet zo snel op je teentjes getrapt moeten zijn
Conformists will be cast away by the tide of history
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:35:16 #137
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93536805
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Dat krijg je als minderheid, knurft. Als Sjoerd ineens sex met een hond gaat hebben in GTST zal ook half Nederland erover vallen. Waarom? Omdat bijna niemand dat lekker vindt om te zien (ook al gebeurt het wel in de wereld). Veel mensen vinden het niet prettig om 2 homo's intiem bezig te zien, dús nemen ze daar aanstoot aan. Wat jij doet is appels met peren vergelijken en de zaken compleet uit hun verband trekken en omdraaien.

Eens.
pi_93537112
quote:

[..]

Jij doet nu precies hetzelfde als hij. Namelijk appels met peren vergelijken. Seks tussen twee mensen en seks tussen mens en dier als voorbeeld en vergelijking gebruiken is gewoon absurd. Jij trekt hier dus zelf zaken uit hun verband. Overigens ben jij net als Robbieboy dan ook snel op je teentjes getrapt door hem uit te maken voor 'knurft' en zo offensief te reageren. Dat hij ermee begint en dat 'knurft' geen lelijk of erg beledigend scheldwoord is, doet daar niks aan af.

Overigens was er naast het zoenen niks 'onpassends' te zien tijdens die scènes, als ik mij kan herinneren. Dus mensen moeten inderdaad niet te snel op hun teentjes getrapt zijn als een bepaalde zaak 'iets afwijkt van de norm'. Ik moest zelf natuurlijk ook even fronsen toen die scène begon, zeg ik in alle eerlijkheid, maar om er dan gelijk zo over te klagen en moord en brand te roepen, gaat mij echt te ver. Gewoon een beetje respect tonen, zo erg is het allemaal niet.
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:02:10 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93537942
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef RogerS het volgende:

[..]

Jij doet nu precies hetzelfde als hij. Namelijk appels met peren vergelijken. Seks tussen twee mensen en seks tussen mens en dier als voorbeeld en vergelijking gebruiken is gewoon absurd. Jij trekt hier dus zelf zaken uit hun verband. Overigens ben jij net als Robbieboy dan ook snel op je teentjes getrapt door hem uit te maken voor 'knurft' en zo offensief te reageren. Dat hij ermee begint en dat 'knurft' geen lelijk of erg beledigend scheldwoord is, doet daar niks aan af.

Overigens was er naast het zoenen niks 'onpassends' te zien tijdens die scènes, als ik mij kan herinneren. Dus mensen moeten inderdaad niet te snel op hun teentjes getrapt zijn als een bepaalde zaak 'iets afwijkt van de norm'. Ik moest zelf natuurlijk ook even fronsen toen die scène begon, zeg ik in alle eerlijkheid, maar om er dan gelijk zo over te klagen en moord en brand te roepen, gaat mij echt te ver. Gewoon een beetje respect tonen, zo erg is het allemaal niet.
eens!
pi_93538960
quote:

[..]

43 jaar geleden was er ophef over de eerste interraciale kus op tv (in een aflevering van Star Trek), iets waar we nu niet meer van opkijken. En zo zal er over 43 jaar ook naar dit feit gekeken worden. Kwestie van wennen.

Wat voor een mietje ben je trouwens als je bang bent voor 2 kussende mannen. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:54:32 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93539983
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

43 jaar geleden was er ophef over de eerste interraciale kus op tv (in een aflevering van Star Trek), iets waar we nu niet meer van opkijken. En zo zal er over 43 jaar ook naar dit feit gekeken worden. Kwestie van wennen.

Wat voor een mietje ben je trouwens als je bang bent voor 2 kussende mannen. :')
Tsja, een interraciale kus tussen een man en een vrouw is toch heel iets anders.
En ik denk niet dat hij een mietje is.

[ Bericht 1% gewijzigd door ThunderBitch op 02-03-2011 15:11:13 ]
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:10:46 #142
213867 Nina-Sanders
Probleem kind
pi_93540614
Wie is die mevrouw de Jong eigenlijk die de toestemming voor de inval in Dansatoria verleende?
Wat is haar rol?

Heb GTST afgelopen dagen niet echt nauwlettend gevolgd.... :o

(PS: Ik ben NIET de echte Nina :') )
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:11:39 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93540643
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:10 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wie is die mevrouw de Jong eigenlijk die de toestemming voor de inval in Dansatoria verleende?
Wat is haar rol?

Heb GTST afgelopen dagen niet echt nauwlettend gevolgd.... :o

(PS: Ik ben NIET de echte Nina :') )
Dat is een rechter.
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:14:46 #144
213867 Nina-Sanders
Probleem kind
pi_93540759
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat is een rechter.
En hoe heeft Sjors haar ontmoet? Kende Sjors haar al lang, heeft ze iemand in Meerdijk wel eens veroordeeld?
  woensdag 2 maart 2011 @ 15:19:02 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_93540905
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:14 schreef Nina-Sanders het volgende:

[..]

En hoe heeft Sjors haar ontmoet? Kende Sjors haar al lang, heeft ze iemand in Meerdijk wel eens veroordeeld?
Sjors heeft haar opgezocht, nadat Jack haar had verteld dat hij niet zonder toestemming een inval kon doen.
Zij werkt voor het OM :) , dus zij wist de weg wel. De rechter was overigens niet direct akkoord, maar ze heeft op haar ingespeeld, je kent dat wel, moet voorkomen worden, andere meisjes, gevaarlijk, drugs verkoop, blablabla.
pi_93547487
quote:

[..]

:')
doe ff normaal man
quote:

[..]

_O_
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:40:01 #147
102973 Liquidist
pi_93547556
quote:

[..]

Daar heb je wel een punt eigenlijk. Ik had mijn eigen post nog niet echt gespiegeld maar in principe spreek ik mezelf inderdaad tegen, my bad.

Ik stoor me gewoon aan die Robbie, die nogal "op zoek lijkt" naar mensen die ook maar iets over homo's zeggen dat geen gouden bloemetjesrandje heeft, om daar vervolgens (pagina's verder) nog even boos op te kunnen reageren.
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:42:52 #148
102973 Liquidist
pi_93547683
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]
En ik denk niet dat hij een mietje is.
:*
pi_93547720
Mijn advies: leven en laten leven mensen. Vind je het mooi en leuk zeg het gerust, vind je het niks zeg het dan gerust, maar doe het gewoon altijd beiden met respect. ^O^
Een heer met stijl
pi_93547848
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mijn advies: leven en laten leven mensen. Vind je het mooi en leuk zeg het gerust, vind je het niks zeg het dan gerust, maar doe het gewoon altijd beiden met respect. ^O^
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')