SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan het homohaat-topic in KLB:
[ Bericht 99% gewijzigd door skunkasaur op 25-02-2011 14:57:53 ]h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik wou dat ik een kat had!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whoeoeoeoehoeoeoeoeoehh!!
![]()
![]()
Ja zekers! Had vorige week meteen een sollicitatiebrief gestuurd en ik kon dinsdag al op gesprek. Verliep erg ontspannen en was wel pittig, maar prettig. Vandaag uitslag en ik ben dus aangenomen! Whoeii! Weer even een boost voor het zelfvertrouwen! In mei beginnen met de opleiding en dan krijg ik een jaarcontract. Voor een hongerloon, dat wel, maargoed dat boeit me even niet. Ik ga lekker een jaar de wereld rond en ervaring opdoen aan boord! Helemaal top!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef lezzer het volgende:
Ja, of je mag gaan vliegen bedoelde ik natuurlijk
Maar wel dus?
Foeiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
Centraal. Had 'm bijna op slot gedaan
T t t.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
Centraal. Had 'm bijna op slot gedaan
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik wou dat ik een kat had!
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:46 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja zekers! Had vorige week meteen een sollicitatiebrief gestuurd en ik kon dinsdag al op gesprek. Verliep erg ontspannen en was wel pittig, maar prettig. Vandaag uitslag en ik ben dus aangenomen! Whoeii! Weer even een boost voor het zelfvertrouwen! In mei beginnen met de opleiding en dan krijg ik een jaarcontract. Voor een hongerloon, dat wel, maargoed dat boeit me even niet. Ik ga lekker een jaar de wereld rond en ervaring opdoen aan boord! Helemaal top!!!
[..]
Foei
Ja 't ging perongeluk. Ik hoef bijna nooit topics centraal te zettenquote:
Ik ben het zo zat he, op twitter was het helemaal een chaos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |