Kijk maar uit hoor, straks slaat die homofilie over op je...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef EAH5450 het volgende:
Gadverdamme rot es op met deze links politiek correcte goorlapperij
Altijd maar voorrechten eisen, de parkeerplaatsen en bosjes hebben die bruinwerkers ook al bezet en nu willen ze alles op televisie overnemen
De volgende stap is een relatie met een kind/hond, Nederland is er klaar voor!
klacht: zoenende flikkers op GTST
Sowieso sobersoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
soberso Nederlandse televisie
soberso school
soberso zieke faggots die nergens aan willen passen![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
De Nederlandse tv heeft een dieptepunt bereikt, hoe ze zoiets walgelijks kunnen vertonen. Dit is een reden waarom ik mijn kinderen tv ga verbieden, op het nieuws en educatie programma's na.
Tegenwoordig willen die faggots nog leren hoe leuk en spannend het is om anaal uitgewoond te worden op de basisschool, geen wonder dat je de kranten niet eens kan openslaan of er is weer een schooldirecteur die kindjes heeft gegadverdammed
soberso school
kom eens uit de kastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
De Nederlandse tv heeft een dieptepunt bereikt, hoe ze zoiets walgelijks kunnen vertonen. Dit is een reden waarom ik mijn kinderen tv ga verbieden, op het nieuws en educatie programma's na.
Tegenwoordig willen die faggots nog leren hoe leuk en spannend het is om anaal uitgewoond te worden op de basisschool, geen wonder dat je de kranten niet eens kan openslaan of er is weer een schooldirecteur die kindjes heeft gegadverdammed
soberso school
Heel wat bruinwerkers hier die niet werken en reageren omdat ze gesubsidieerd wordenquote:
Leuk hè, zo'n backfire-topic?
Maar gelukkig zit jij om 12 uur RTL te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Heel wat bruinwerkers hier die niet werken en reageren omdat ze gesubsidieerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |