Kijk maar uit hoor, straks slaat die homofilie over op je...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef EAH5450 het volgende:
Gadverdamme rot es op met deze links politiek correcte goorlapperij
Altijd maar voorrechten eisen, de parkeerplaatsen en bosjes hebben die bruinwerkers ook al bezet en nu willen ze alles op televisie overnemen
De volgende stap is een relatie met een kind/hond, Nederland is er klaar voor!
klacht: zoenende flikkers op GTST
Sowieso sobersoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
soberso Nederlandse televisie
soberso school
soberso zieke faggots die nergens aan willen passen![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
De Nederlandse tv heeft een dieptepunt bereikt, hoe ze zoiets walgelijks kunnen vertonen. Dit is een reden waarom ik mijn kinderen tv ga verbieden, op het nieuws en educatie programma's na.
Tegenwoordig willen die faggots nog leren hoe leuk en spannend het is om anaal uitgewoond te worden op de basisschool, geen wonder dat je de kranten niet eens kan openslaan of er is weer een schooldirecteur die kindjes heeft gegadverdammed
soberso school
kom eens uit de kastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
De Nederlandse tv heeft een dieptepunt bereikt, hoe ze zoiets walgelijks kunnen vertonen. Dit is een reden waarom ik mijn kinderen tv ga verbieden, op het nieuws en educatie programma's na.
Tegenwoordig willen die faggots nog leren hoe leuk en spannend het is om anaal uitgewoond te worden op de basisschool, geen wonder dat je de kranten niet eens kan openslaan of er is weer een schooldirecteur die kindjes heeft gegadverdammed
soberso school
Heel wat bruinwerkers hier die niet werken en reageren omdat ze gesubsidieerd wordenquote:
Leuk hè, zo'n backfire-topic?
Maar gelukkig zit jij om 12 uur RTL te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:02 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Heel wat bruinwerkers hier die niet werken en reageren omdat ze gesubsidieerd worden
Inderdaad. TS is een kasthomo met zijn kindjes. Dat is pasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Rectum het volgende:
Als man naar GTST kijken en dan ontkennen dat je zelf op mannen valt.
quote:
Het was net zoiets als je username?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb deze beelden bekeken met Monster Kabel !!!! Te scherp zeg ik je!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:38 schreef ukga het volgende:
sowieso GTST kijken, en er dan nog over durven te klagen ook!!!__!
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef Dastan het volgende:
"Ik heb altijd zo'n honger na een vrijpartij."_________________
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Dan ie net heel lang worst in zijn mond heeft gehad en dan nog honger hebben
Waarom is dat onbegrijpelijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:08 schreef Deimos000 het volgende:
GTST is sowieso een homosexueel programma. Onbegrijpelijk dat TS zich naar dat niveau verlaagt
En zo worden die intolerante kinderen geboren en opgevoed. Bedankt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
soberso school
Waarom moeten homo's uit de kast komen? Waarom kan dat niet ook normaal zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Rpol het volgende:
Wanneer komt er eens een hetero-parade of een nationale hetero dag? Ik heb niks tegen homo's maar waarom moeten ze allemaal zo te koop me lopen?
Homo's op TV en meteen lopen ze ermee te koop.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Rpol het volgende:
Wanneer komt er eens een hetero-parade of een nationale hetero dag? Ik heb niks tegen homo's maar waarom moeten ze allemaal zo te koop me lopen?
Stenigen die hoeren.quote:
Van mij hoeft het niet hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom moeten homo's uit de kast komen? Waarom kan dat niet ook normaal zijn?
Ja maar als je dan opeens een relatie aan gaat met (in mijn geval) vrouw, dan moet je ze eens zien kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Stenigen die hoeren.
[..]
Van mij hoeft het niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |