Ik noem dat 'flufjes'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, okeMaar ik bedoel dat er nog wel een zakkie te zien is, maar dat dat dan leeg is (wat een topicwending)
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef MutedFaith het volgende:
Ik laat 't inderdaad wel aan de dierenarts over.. Hij voelt zich nog niet zo thuis dat hij echt enthousiast z'n genitaliën komt laten bevoelen..![]()
Ik noem hem de hele tijd 'ze / haar' als ik over hem praat.. Dat krijg je als je verder met alleen maar vrouwen (en vrouwelijke dieren) in een huis woont..
Dit is dan weer raar....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef MutedFaith het volgende:
Ik laat 't inderdaad wel aan de dierenarts over.. Hij voelt zich nog niet zo thuis dat hij echt enthousiast z'n genitaliën komt laten bevoelen..![]()
Ik noem hem de hele tijd 'ze / haar' als ik over hem praat.. Dat krijg je als je verder met alleen maar vrouwen (en vrouwelijke dieren) in een huis woont..
Hé fijn, nou zit er Cola op m'n schermquote:
Sorry!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hé fijn, nou zit er Cola op m'n scherm
Daar hebben we de naam inderdaad van gejatquote:
en dan nog: gedumpt bij asielquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Gravedigger het volgende:
Is er al nagekeken of hij gechipt is?
Ik heb het hele verhaal gelezen en wat een lieverd is jullie nieuwe poezelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:03 schreef MutedFaith het volgende:
De kater heeft de naam 'Choq' gekregen, vanwege de kleur.
Hij wisselt een beetje af tussen spelen en op de vensterbank liggen, lekker warm boven de radiator..
We hebben 'm vanochtend een krabpaal en een kattenbak gekocht (we gebruikten tot vanochtend zolang een doos met kattenbakkorrels) en hijs is er wel zichtbaar blij mee..
Hij loopt nu een beetje om m'n laptop heen (gaat zo nu en dan op 't toetsenbord staan..) en komt gezellig kopjes geven..
Hier heet dat "lege boterhamzakkies"quote:
bekend probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:44 schreef MutedFaith het volgende:
De update en foto's komen vanavond/morgenochtend.
M'n vrouw krijgt de kat niet in de reismand. Vanavond is de dierenarts buiten m'n werktijd geopend, dus dan gaan we samen even. Desnoods met de kat op de arm, of aan een lijntje ofzo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |