Eerste en 2e album zijn hun beste imoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:05 schreef Apfelsaft het volgende:
Alleen het eerste album... Dan sla ik hem toch maar over, en dan maar hopen dat ze op Sziget staan
Hoe denk je dat zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:52 schreef ralfseltje het volgende:
Ik zit klaar. Valt best mee met de drukte denk ik.
Ik ben zelfs niet gaan slapen na het stappen om zeker te zijn dat ik 2 kaarten kan kopen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:55 schreef ralfseltje het volgende:
Zo groot en populair zijn ze nou ook weer niet. Niet zo heel veel publiciteit (waardoor lowlands zo snel ging) en heel veel mensen kopen pas later een kaartje, die zitten neit om tien uur klaar.
Maar we zullen het zo zien
Hardcorequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik ben zelfs niet gaan slapen na het stappen om zeker te zijn dat ik 2 kaarten kan kopen...
Effenaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
HardcoreKan ook noit kwaad natuurlijk. Scheelt misschien ook wel dat ik voor Groningen klaar zit, Paradiso zal bijv wel sneller gaan.
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:05 schreef ioko het volgende:
Kom er totaal niet doorheen voor de Effenaar.
idd, en steeds die code intikken maakt het ook niet echt vlotterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef Biels het volgende:
Paradiso leek na 1 minuut al wel uitverkocht?
Maar ik heb ze nergens?quote:Uw reservering verloopt op februari 25, 2011 11:00
Bestel nummer: *getalletes*
U kunt uw kaartjes ophalen bij
Precies. Effenaar nu ook al uitverkocht?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:09 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd, en steeds die code intikken maakt het ook niet echt vlotter
Ik snap dat ook niet... dat kan toch niet! Nu ben ik voor niks opgebleven na 't stappen.. ben kkgaar nu en waarvoor..? helemaal niksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef Orbeatle het volgende:
Wat is dat voor een volkomen debiel iets, ik was om fucking 10:01 kaartjes aan het bestellen en toen waren ze er al niet meer.
Tja, als 3000 man zit te F5'enquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef Orbeatle het volgende:
Wat is dat voor een volkomen debiel iets, ik was om fucking 10:01 kaartjes aan het bestellen en toen waren ze er al niet meer.
Wie wil daar dan ook naar toequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:19 schreef Biels het volgende:
Groningen heeft nog wel kaarten, lijkt wel?
Dat soort mensen mogen ze aan de hoogste boom opknopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef tjoptjop het volgende:
http://link.marktplaats.nl/426300396
[ afbeelding ]
Als we nou met zn allen die gast ff spammen, z'n 06 staat erbijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef tjoptjop het volgende:
http://link.marktplaats.nl/426300396
[ afbeelding ]
Waarom? Wat schiet ik daar mee op?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Als we nou met zn allen die gast ff spammen, z'n 06 staat erbij
Hoe laat was je online dan? Groningen was na een paar minuten nog te bestellen itt ehv en amsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Lucky bastard. Tsss weer achter het net gevist....
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat soort mensen mogen ze aan de hoogste boom opknopen.
Vanaf 10 uur de Effenaar kaartjes proberen te bestellen. Wat een fuck site !!! Lowlands vvk all over again, alleen nu zonder happy end...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hoe laat was je online dan? Groningen was na een paar minuten nog te bestellen itt ehv en ams
Gelukt voor de Effenaar!! 2 kaarten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef SickBitch het volgende:
Ik heb 5 minuten geleden 2 kaarten gekocht voor paradiso dus blijf vooral proberen! :p
Holy shit! Inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef SickBitch het volgende:
Ik heb 5 minuten geleden 2 kaarten gekocht voor paradiso dus blijf vooral proberen! :p
Dat zijn kaarten van vannochtend die nog niet betaald zijn. Koper heeft waarschijnlijk een fout gemaakt waardoor het een reservering werd. Je krijgt iets van 2 uur de tijd om alsnog te betalen, gebeurt dit niet? Dat komen ze weer vrij. Dat zijn de kaarten die nu af en toe vrij komen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het nog geprobeerd voor de Effenaar, maar ik blijf uitverkocht krijgen. Wat een wazige shit dat het dan weer wel werkt en dan weer niet. Wat is dat voor baggersite en waarom is de koper daar weer de dupe van
En ik blijf niet beschikbaar krijgen. Snap er niks van. Wat een pokkesysteem.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Gelukt voor de Effenaar!! 2 kaarten.
Dit dus. Godverdefuck, wat ging dat snel zeg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat soort mensen mogen ze aan de hoogste boom opknopen.
Herkenbaar verhaal...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Jesus, in mijn kennissenkring zijn ze vanochtend met 3 man bezig geweest om kaarten te bestellen.
1 daarvan had bijna de kaarten binnen, toen ging de site plat
HAH!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef On het volgende:
Zo, eens even kaarten bestellen. Hopelijk ben ik nog op tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
Deze waren alleen online te krijgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef Haunter het volgende:
De volgende keer sta ik gewoon voor een fysiek verkooppunt hoorGelukkig wel tickets kunnen scoren, maar wat een loterij...
Jij woont vast dichterbij de servers dan ik... Maastricht ligt overal ver vandaan en het eist wederom z'n tolquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Doc het volgende:
Had gewoon om 10:01 de kaarten binnen. No problem.
Voor de effenaar niet hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Deze waren alleen online te krijgen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef Doc het volgende:
Inderdaad, vooral bij Crooked Vultures moet ik moeite doen om het te luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
Echt ja? Ik vind de vultures geniaal! Maar vind denk ik idd Era ook het minst goede qotsa album. Hoewel alleen een nummer als River in the road alweer een boel goed maakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:46 schreef arucard het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral bij Crooked Vultures moet ik moeite doen om het te luisteren.
Nee, gewoon niet via het web halenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:23 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij woont vast dichterbij de servers dan ik... Maastricht ligt overal ver vandaan en het eist wederom z'n tol
Bij mij ging het ook enorm soepel. Het viel me alleszins mee want ik had een hoop F5 frustratie verwacht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Doc het volgende:
Had gewoon om 10:01 de kaarten binnen. No problem.
Ja volgens mij heeft iedereen iets soortgelijks gedaan. Moet je nog steeds mazzel hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef Eix het volgende:
[..]
Bij mij ging het ook enorm soepel. Het viel me alleszins mee want ik had een hoop F5 frustratie verwacht.
Ik had vooraf al een account gemaakt bij ticketmaster. Site van de effenaar om 9:55 geopend. Daarnaast ook een site met exact de tijd. En om precies 10.00.00 de site van de Effenaar met F5 vernieuwd en tickets besteld.
Waar heb jij ze gekocht dan? Ik meende ergens gelezen te hebben dat de kaarten enkel via het internet te krijgen waren...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet via het web halenMaar dan moest je niet naar Paradiso willen aangezien die idd alleen via 't web ging.
Paradiso was alleen via het web - groningen en eindhoven ook via de verkooppunten.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:43 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Waar heb jij ze gekocht dan? Ik meende ergens gelezen te hebben dat de kaarten enkel via het internet te krijgen waren...
Wel weer opvallend dat als iets repetitief klinkt Pitchfork direct weer met de term Krautrock op de proppen moet komen, zie ik ze veel vaker doen.quote:the repeated single-note pin-prick jabs that fill up the last two minutes of "Walkin' on the Sidewalks" are seemingly designed to unnerve and irritate any waste cases who would want to use this album as their bong-sucking soundtrack.
Nice!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:29 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die naast het net gevist hebben: QOTSA staat op de eerste dag van Rock Werchter, donderdag 30 juni. Volgens mij zijn er nog dagkaarten te verkrijgen voor de donderdag dus als echte fan kun je gewoon aan je trekken komen
Is dat niet net iets teveel van het goede?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef bloodymary het volgende:
Ging sowieso al naar Werchter en heb kaartjes voor de Effenaar, dus ga ze gewoon twee keer zien
Woehoe! Ik ook! En niks teveel van het goede, gewoon precies goed, halelujaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef bloodymary het volgende:
Ging sowieso al naar Werchter en heb kaartjes voor de Effenaar, dus ga ze gewoon twee keer zien
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Is dat niet net iets teveel van het goede?
Weet je wat, verkoop je die kaartjes voor de effenaar aan mij, en dan kun je ze alsnog gewoon op werchter zien.
Als je ze verkoopt voor het driedubbele op marktplaats ben je niet tof!quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, moet er niet aan denken om ze twee keer te zien in twee maanden tijd.....
No way! Dan zou ik ze wel op Marktplaats kunnen verkopen voor het driedubbele. Het lijkt me echt heel uniek om ze eens in zo'n kleine zaal als de Effenaar te kunnen zien.
Same here...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:25 schreef Flibble het volgende:
Kan gewoon níet geloven dat ze morgen in Eindhoven zijn en ik er niet bij ben.![]()
Wat vertelde hij over de show in Eindhoven?quote:Op maandag 16 mei 2011 08:46 schreef Haunter het volgende:
De heenweg was iets lastiger om er te komen omdat alle bruggen naar het centrum afgezet waren, maar op voorhand iets eerder richting Paradiso gelopen.
Homme was ook goed gehumeurd. "I guess it's kind of a big night here, right?" Om vervolgens sarcastisch "Well, congratulations.." er uit te gooien.Ook het afkraken van de show in Eindhoven....
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:15 schreef ioko het volgende:
[..]
Wat vertelde hij over de show in Eindhoven?
Ja, hij was gister erg relaxt. Tijdens het eerste nummer gooide één of andere gek nog een lege beker tegen zijn borst. Normaal kan hij weleens uit z'n slof schieten, maar nu bleef hij heel chill.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef bloodymary het volgende:
Ah, ik dacht al dat hij niet helemaal in zijn hum was, vandaar maar vijf nummers na het album in plaats van 7 of 8 zoals op andere plaatsen.
Maar ondanks dat was het toch een geweldig concert!
In Eindhoven was hij inderdaad wat in zichzelf gekeerd. Weinig contact met bandleden en sigaretjes roken.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef bloodymary het volgende:
Ah, ik dacht al dat hij niet helemaal in zijn hum was, vandaar maar vijf nummers na het album in plaats van 7 of 8 zoals op andere plaatsen.
Maar ondanks dat was het toch een geweldig concert!
Ik vind het ook knap dat er ze een soort eigen genre hebben ontwikkeld. Gelukkig voor mij een genre dat me helemaal ligt.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:03 schreef ralfseltje het volgende:
Tja dit is gewoon de beste, en misschien wel enige. grote rockband ter wereld. Weinig andere bands die zo 'hard' spelen, constant goede albums maken en zalen uitverkopen.
Ja, dat weet ik ook niet, maar ik denk gewoon het publiek, de doodse, sfeerloze omgeving etcquote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef bloodymary het volgende:
Ja, leuk hoor...... Ben dan wel benieuwd wat dat dan was of het publiek iets verkeerd deed of iets met de organisatie of zo.
Nou ja, als ik dit allemaal niet gelezen had en niet alle setlisten had bekeken had ik er niks van gemerkt, het was gewoon top!
Bullshitquote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet, maar ik denk gewoon het publiek, de doodse, sfeerloze omgeving etc.
Met Pinkpop dus!quote:
Gerucht doet al de ronde dat Lanegan al meespeelt. Ik verwacht in ieder geval een divers album volgend jaar, met al deze meewerkende artiesten!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:26 schreef Belabor het volgende:
Het is niet te geloven, maar het wordt nog mooier. Ook Trent Reznor van Nine Inch Nails doet even gezellig mee met het nieuwe album. Dat maakt dus Josh Homme, Alain Johannes, Dave Grohl en Trent Reznor, op hetzelfde album. Als Chris Cornell nou ook nog een liedje in komt zingen en Chris Goss nog wat ondersteunende gitaarpartijen toevoegd, hebben we de hele QotSA-family weer gehad.
http://www.antiquiet.com/(...)-in-new-qotsa-album/
Ja, ben ik een tijdje geleden al tegengekomen. Goed nummer, net als 'All The Same'. Filmmuziek past goed bij Josh!quote:Op zondag 18 november 2012 08:17 schreef Queens het volgende:
Even een tvp'tje voor beste band alive!
Kenden jullie deze van Josh al?
Ja, de gegroeide populariteit was mij ook opgevallen! Ik persoonlijk luister dagelijks nog naar alle albums (ze staan nou eenmaal op mijn iPod) en hoewel het nog steeds niet verveeld sta ik wel echt te springen om nieuw materiaal...quote:Op zondag 18 november 2012 11:37 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ja, ben ik een tijdje geleden al tegengekomen. Goed nummer, net als 'All The Same'. Filmmuziek past goed bij Josh!
Het valt me momenteel op hoe populair de Queens eigenlijk zijn. Als er nieuw nieuws is over het album, dan wordt dat door alle grote nieuwssites opgepikt. 3FM, Nu.nl, zelfs door kranten werd het nieuws dat Dave Grohl ging drummen gepost. Toch opvallend, want als ik in mijn omgeving mensen vraag wat ze van QotSA vinden, dan kent zeker de helft de band niet.
Ik kan in ieder geval niet wachten op het nieuwe album! In de tussentijd ga ik Graveyard waarschijnlijk nog een keer zien en staan nummers als 'Rickshaw' en 'Lost Art' bij mij vrijwel dagelijks aan.
Ah, jammer. Ik ben geen expert op het gebied van websites, maar met de tekst "What did you think would happen" in de e-mail werd ik toch wat achterdochtig. Misschien dat ze dan alleen nieuwsbrieven door gaan mailen.quote:Op maandag 17 december 2012 18:05 schreef Arn0 het volgende:
Ik vrees dat het enkel een newsletter service is. Het paswoord ingeven is een scriptje van createsend.com, en dat is louter voor mails te sturen.
Niet eens mainstagequote:Op donderdag 7 maart 2013 12:51 schreef Belabor het volgende:
Topic staat al weer een tijdje leeg, maar ik durf er bijna geld om te verwedden dat we zaterdag nieuws gaan krijgen over het nieuwe album.
Er zijn in de afgelopen maanden verschillende cryptische boodschappen van QotSA voorbij gekomen in tijdschriften. Hierin kwam altijd het onderwerp tijd en het cijfer 9 terug. Opvallend was dat in één van de boodschappen "999" genoemd werd. Het is maar speculatie, maar dat kon wel eens "three nines", oftewel 03-09 zijn. In Amerika noteren ze data altijd als maand-dag-jaar, dus 03-09 zou 9 maart moeten zijn, wat dus aankomende zaterdag is.
We wachten af. Ik heb mijn Pinkpop ticket in ieder geval, dus ik ga ze zeker zien dit jaar!
Ik zat al naar die 3 puntjes te kijken vandaagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef Belabor het volgende:
QOTSA.com.
Druk op F5.
Mijn avond is gemaakt.
De puntjes zijn weg. Meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat al naar die 3 puntjes te kijken vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |