Hahahahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:54 schreef KoningStoma het volgende:
Een avondje bijdehand doen met een paar arnold / duke nukem soundboards
[ afbeelding ]
En dan pas doorkrijgen dat het een soundboard is als ik een paar keer achter elkaar herhaal "this is me arnold schwarzenegger"quote:
Nicequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan pas doorkrijgen dat het een soundboard is als ik een paar keer achter elkaar herhaal "this is me arnold schwarzenegger"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Parvus het volgende:
Koopt iemand hier weleens nummers via iTunes?
JA IK WEET HET STOMME VRAAG KANKERSLOEBERS HIER ZULLEN WEL ALLEMAAL DOWNLOOIE
jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Parvus het volgende:
Hehe ok nice. Maar is het zo dat je dan alleen de m4u-file (ofzoiets) krijgt? Want die zijn dan alleen met iPod/iPhone enzo af te spelen toch? Of krijg je ook gewoon de mp3?quote:
gewoon mp3. Dus ook met andere mediaplayers af te spelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ok nice. Maar is het zo dat je dan alleen de m4u-file (ofzoiets) krijgt? Want die zijn dan alleen met iPod/iPhone enzo af te spelen toch? Of krijg je ook gewoon de mp3?
tliciouz heeft een zus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
tliciouz heeft een zus?dliciouz?
Het niveau ligt erg laag vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kanker op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mocht u nog meer vragen hebben Parvus kunt u natuurlijk ook naar uw plaatselijke apotheek bellen ivp van elke post met kanker te beginnen
Hoogachtend,
de Goorse Apotheek
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
tliciouz heeft een zus?dliciouz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Denk dat ze het daar op mijn werk niet mee eens zijn. Vanavond trek ik hem wel direct binnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal de crysis 2 demo downloaden!
Dat lompe gevoel en lag is voor zover ik merk wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk dat ze het daar op mijn werk niet mee eens zijn. Vanavond trek ik hem wel direct binnenDe beta was erg tof!
Is ie anders dan de beta?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef KoningStoma het volgende:
Allemaal de crysis 2 demo downloaden!
Heb je zulke zieke moves gebruikt om haar te playen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef dreamzk het volgende:
Gisteravond de wereld een handje geholpen door een aftandse trol even vrolijk te maken, blergh wat schaam ik mezelf op dit moment. Vooral de smsjes van mn clubgenoten die ik nu binnen krijg zijn erg fijn
Download staat aanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:16 schreef KoningStoma het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)0245418960?cid=SLink
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Parvus het volgende:
Altijd leuk om je dronken clubgenoten een zetje naar een eindbaas toe te geven en dan kijken hoe het drama zich voltrekt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef dreamzk het volgende:
Gisteravond de wereld een handje geholpen door een aftandse trol even vrolijk te maken, blergh wat schaam ik mezelf op dit moment. Vooral de smsjes van mn clubgenoten die ik nu binnen krijg zijn erg fijn
Ik vond de demo echt zeer slecht, dus neequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:14 schreef Michhas het volgende:
Gaat iemand hier by the way nog aan de Bulletstorm?
Stoma, ik kan de demo niet vindenWaar kan ik die downloaden
Zo makkelijk.quote:
zo makkelijkquote:
Wat staat er een paar pagina's terug? ben er al 2 terug gegaan.... En nu ben ik uitgeput.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
kijk eens een paar paginas terug..
Eigenlijk niets gemerkt van die sniper update. Niemand weet wat het precies is.
lol deze kan ik zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Rossdale het volgende:
Speciaal voor op de nudityfilter van het werk van IdoParv
[ afbeelding ]
Nouja maakt tegenwoordig niet veel meer uit. Zijn verhuisd naar andere etage en 1 persoon achter me kan mijn scherm zien maar die zal het alleen maar mooi vinden allemaalquote:
In het BO topicquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat staat er een paar pagina's terug? ben er al 2 terug gegaan.... En nu ben ik uitgeput.
Komt ie nu meequote:
Zo makkelijk.quote:
dude take a chillpill damnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
HEY ROSSDALE GA ES RAKETBRANDSTOF IN MEKAAR ZETTEN IPV HIER BEETJE ZINNETJES OMDRAAIE
Okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:21 schreef Parvus het volgende:
[..]
HEY ROSSDALE GA ES RAKETBRANDSTOF IN MEKAAR ZETTEN IPV HIER BEETJE ZINNETJES OMDRAAIE
?ej gez taWquote:
)': .tpolKquote:
.aJquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:35 schreef tliciouz het volgende:
Ja lol. Krijg net bericht van een bedrijf dat het trappenhuis gaat coaten. Of we in week 9 niet gebruik willen maken van het trappenhuis tussen half 9 en 4. Moet ik nu net toevallig tussen die tijden van huis en weer terug naar huis. Wat willen ze me laten doen dan? Uit het raam springen?
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je zulke zieke moves gebruikt om haar te playen?
Behoorlijk overduidelijk corpspikken ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van me
Hm ja, want corpspikken staan altijd in wat t-shirtjes nederlandse rap nummertjes te coverenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Behoorlijk overduidelijk corpspikken ja.
P: .nekkorteg tnuocca-peojTpeoJ ej nav skeertsthcer ki beh ejpmlif tad ,hud aJquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat is mijn filmpje gek, die heb ik geupload. Zijn 2 clubgenote van me
Kunnen ze dat stukje onnodig land niet gewoon de waddenzee in duwenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
mister leuk clubje voor jou pas je wel tussen denk ik
Ze zitten al vol man.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:45 schreef Bozz187 het volgende:
mister leuk clubje voor jou pas je wel tussen denk ik
Nee, maar corpspikken zijn wel de enigen met zulke kapsels zoals die gast rechts in dat filmpje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm ja, want corpspikken staan altijd in wat t-shirtjes nederlandse rap nummertjes te coveren
Wanneer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt weer een dubbel ervarings weekend aan! Prestige 7 here I come!
Er zou speciaal voor jou een PI van een tumor moeten zijn. Voor al je kankertopics.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:39 schreef Michhas het volgende:
Het grote wasberen adoreer topic
Echte barbaren...
Aardbeien.
Coca-Cola
Onzin voor je teven!
Ja manquote:
Truequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Er zou speciaal voor jou een PI van een tumor moeten zijn. Voor al je kankertopics.
hihi
Niet dit weekend toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:59 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt weer een dubbel ervarings weekend aan! Prestige 7 here I come!
Ja want Amerikanen houden rekening met carnaval hier in Nederland.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:22 schreef kutkabouter het volgende:
Als ze dat met carnaval doen zijn ze echt dom.
quote:We're having another Double-XP weekend, starting March 4th and ending March 7th at approximately 10a PST both days. All Platforms (x360, PS3, PC, Wii) will see 2x the normal earn rate of XP & CP. Don't forget that the PlayStation 3 release of First Strike is March 3rd - Just in time for Double-XP!"
Dit klopt nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Michhas het volgende:
26 maart t/m 28 maart
http://nexus404.com/Blog/(...)ox-live-gold-trials/
Wel dit weekend dus?quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Parvus het volgende:
Volgens mij is het dit weekend voor de PS3 ofzo?
//edit
[..]
Daar serieus op ingaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want Amerikanen houden rekening met carnaval hier in Nederland.
Meestal ben ik vrij voorspelbaar.quote:
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op inquote:
Ik denk het, jij zegt het ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op in".
quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n stumper he. Al je post zijn kankerdom en daar wordt je keer op keer op gewezen. Maar altijd ben je dan zogenaamd aan het trollen, ben je sarcastisch, is het "te makkelijk" of gaan mensen er "serieus op in".
Oh snap. Je hebt me door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |