wordt je daar niet misselijk van??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu ben ik een draaiend hoofd ipv eerst
Goedemorgen hoe is het? Leuke planning vandaag ?
Draaiend hoofd? Ik snap hem niet..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu ben ik een draaiend hoofd ipv eerst
Goedemorgen hoe is het? Leuke planning vandaag ?
Ja nogalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:47 schreef tripack het volgende:
[..]
wordt je daar niet misselijk van??
vandaag
werken en dit weekend proberen uit te rusten
In de OP achter mijn naam stond eerstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Draaiend hoofd? Ik snap hem niet..
mijn planning is niet echt boeiend. nog 7 uur op mn werk zitten, dan website van een vriend een beetje vormgeven, dan nog even naar de carnavalswagen.
ow ik had de OP gewoon gekopieerd uit de wikiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
In de OP achter mijn naam stond eerstnu een draaiend hoofd
Niet echt boeiend nee. Maar carnavalswagens is leuk!
Ik ga in standaarbuiten weer naar de grootste lichtjes optocht
Hoop zo dat ouders met carnaval op vakantie zijn, anders moet ik alle nachten, dagen gaan doorhalen denk ik
Onze wagen wordt ook wel mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoop zo dat ouders met carnaval op vakantie zijn, anders moet ik alle nachten, dagen gaan doorhalen denk ik
Zie DM zometeen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Onze wagen wordt ook wel mooi
Carnaval is zowizo kapotmakerij, maar wat heeft ermee te maken of je ouders weg zijn?
Toen was je dus een schattig ventje ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
eigenlijk maar 1 x carnaval gevierd...toen ik groep 1 of 2 zat
haha , dat ben ik nog steedsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Toen was je dus een schattig ventje ?
Aahwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:20 schreef tripack het volgende:
[..]
haha , dat ben ik nog steeds*kuch kuch
![]()
jah toen was ik nog schattig
haha hmm die heb ik niet digitaal.. moet ik nog een keer gaan inscannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Aahwlaat eens een lieve foto zien dan, ben ik ook wel benieuwd naar!
Awww vooruit ik heb wel geduldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:28 schreef tripack het volgende:
[..]
haha hmm die heb ik niet digitaal.. moet ik nog een keer gaan inscannen
sowwy
haha okeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:35 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Awww vooruit ik heb wel geduld
Bijnaaa weeekeeeeend!!!quote:
quote:
Morguhhhhhhquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]
Bijnaaa weeekeeeeend!!!
morguuh Caro![]()
emmer of fles in de buurt??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet plassen maar ik kan mn bed niet uitkomen
ik ben al heen en weer gerendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef tripack het volgende:
[..]
emmer of fles in de buurt??
anders moet je ff snel heen en weer rennen naar de wc
das toch het fijnstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben al heen en weer gerend
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:50 schreef gianni61 het volgende:
mogguh CC en Caro.
begint al iets drukker te worden hier
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bij wie mag ik komen douchen
Vraagt meneer aan mij of ik mee wil douchen zeg ik eerst nee. Maar wil daarna toch, mag het niet omdat hij liever even snel doucht. Waarom vraag je het dan eerst
goedemorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:50 schreef gianni61 het volgende:
mogguh CC en Caro.
begint al iets drukker te worden hier
jee kan bij mij wel douche... er is nu toch niemand thuis.. alleen een territoriaal konijntje? maar je bent toch niet bang aangelegd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:49 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Bij wie mag ik komen douchen
Vraagt meneer aan mij of ik mee wil douchen zeg ik eerst nee. Maar wil daarna toch, mag het niet omdat hij liever even snel doucht. Waarom vraag je het dan eerst
Nee lief klein konijntjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jee kan bij mij wel douche... er is nu toch niemand thuis.. alleen een territoriaal konijntje? maar je bent toch niet bang aangelegd?
Wil ook samen douchenquote:
jah vanaafquote:
doe je het toch allebeiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu wil ik ook langs CC
Ik kan niet kiezen
Jullie zijn allemaal zo lief
sowwyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maak ons maar weer jaloers
dankjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ahh met wie ga je douchen carool
Oh lekker CC uit eten. Veel plezier!
Daaromquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ahh met wie ga je douchen carool
Oh lekker CC uit eten. Veel plezier!
tripack heeft het verpestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke we gaan met zijn alle douchen
Tripack, CC, Carool, GSK
Wie heeft de lekkerste douch?
nou ik heb geen lekkere douchequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Tripack, CC, Carool, GSK
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Tripack, CC, Carool, GSK
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tripack heeft het verpest
dat is maar goed ook, etterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
* tripack gaat zich in een hoekje staan schamen
bosje bloemen om het goed te maken??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is maar goed ook, etter
oke het is weer goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
bosje bloemen om het goed te maken??![]()
![]()
[ afbeelding ]
jeeejquote:
ik heb er 1quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
jeeej![]()
wie had er een goeie douche voor 4 personen?
ja dat heb jij goed gezien. +1 sticker voor jo uquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:11 schreef gianni61 het volgende:
ja, leuk hoor. Gaan jullie lekker met zn allen douchen terwijl ik hier wat domme schemaatjes zit te tekenen op mn werk
Oh, hè wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef tripack het volgende:
ik ben toch wel een mazzelpik dat ik met CC en GSK en Caroo onder 1 douche mag staan![]()
![]()
dit is de mooiste dag van mijn leven tot nu toe
tis toevallig wel een schema voor een waterleiding. hoe jullie moeten staan kunnen jullie zelf uitvechten. als er 4 mensen in mijn douche zouden staan dan zou de cabine uit elkaar klappen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Maak eens een schema voor ons waar we moeten staan onder de douche dan
Gianni mijn DM doet een beetje kut en wilt niet verzenden.
kom er gezellig bijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:16 schreef Omdatappel het volgende:
CC
tri
[..]
Oh, hè wat?
Ik wil ook.
Wat is er hoppa?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
kom er gezellig bij![]()
wanneer is de douchemeet?![]()
wanneer ik zin heb.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
kom er gezellig bij![]()
wanneer is de douchemeet?![]()
goed ideequote:
okay primaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:20 schreef tripack het volgende:
[..]
goed idee![]()
buiten de spits kan ik er in een uur ofzo zijn![]()
Whahah okequote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis toevallig wel een schema voor een waterleiding. hoe jullie moeten staan kunnen jullie zelf uitvechten. als er 4 mensen in mijn douche zouden staan dan zou de cabine uit elkaar klappen.
trouwens je dm werkt wel, krijg de laatste paar berichten steeds 3x binnen
Goedemorgenquote:
najah wanneer CC er zin in heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Whahah oke
Ja ik zag het plotseling ja
Tripack wat een mazzelpik hewanneer?
Vast welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:27 schreef tripack het volgende:
[..]
najah wanneer CC er zin in heeft![]()
of kan je dan niet?
is goedquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kan iemand mijn kat even muilkorven? Hij miauwt het hele huis bij elkaar
ik denk niet dat hij een hondenbek heeft, maar bedanktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, alsjeblieft.
Oh als jij hem wilt bedenken ook goed maar dan wens ik je veel succesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:30 schreef tripack het volgende:
[..]
is goed![]()
ik bedenk je nummer dan wel
istie krols??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij een hondenbek heeft, maar bedankthij is nog steeds bezig
zou wat zijn als ik em in 1 keer goed bedenkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh als jij hem wilt bedenken ook goed maar dan wens ik je veel succes
eet smakelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga even ontbbijten, tot zo
Hmm oke dan word het nog een busreis er naar toe dus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:34 schreef gianni61 het volgende:
ik weet alleen nog dat haarlem een grote sting heeft en een leuk klein winkeltje maar allemaal coole t-shirts enzo, maar zou kan het niet echt beschrijven waar je heen moet
Oh, jij ook al? Hoe laat sliep je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow ik heb zooo geen zin vandaagheb echt waardeloos geslapen en ben echt moeee
Het ging om het idee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij een hondenbek heeft, maar bedankthij is nog steeds bezig
Ik ken mensen die hebben zon stik makkelijk nummer. Mijne is niet zo gemakkelijk om te bedenken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
zou wat zijn als ik em in 1 keer goed bedenk![]()
nja ik heb geen superkrachten
een klaagertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is een mannetje en hij miauwt altijd veel
Hé, die van mij begint ook met 06.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hebben zon stik makkelijk nummer. Mijne is niet zo gemakkelijk om te bedenken.
Een hint kan ik je geven
06
oew bedankt... ik denk niet dat ik daar in eerste instantie aan had gedachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hebben zon stik makkelijk nummer. Mijne is niet zo gemakkelijk om te bedenken.
Een hint kan ik je geven
06
nee, met een bus kom je er niet, tis in het centrum. ben er geen auto of bus tegen gekomen. weet niet waar het station is van haarlem. als ik dat wist was ik destijds haarlem ontvlucht, maar das een ander verhaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke dan word het nog een busreis er naar toe dus?
Ik heb het nog half 5 zien worden vannachtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, jij ook al? Hoe laat sliep je?
[..]
Het ging om het idee.![]()
Gebruik dan maar gewoon tape ofzo.
Oh, omg.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb het nog half 5 zien worden vannachten ik was tegen 6en alweer wakker en kon echt niet meer in slaap komen
pfoeei das vervelend.... dat is echt frustrerend zelfs... en dan lig je maar te draaien en te draaienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb het nog half 5 zien worden vannachten ik was tegen 6en alweer wakker en kon echt niet meer in slaap komen
Uhu en de hele nacht maar piekeren en piekeren en .. pff ik werd echt helemaal gek van mezelfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:51 schreef tripack het volgende:
[..]
pfoeei das vervelend.... dat is echt frustrerend zelfs... en dan lig je maar te draaien en te draaien![]()
succes vandaag
waar lag je dan zo over te piekeren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhu en de hele nacht maar piekeren en piekeren en .. pff ik werd echt helemaal gek van mezelfKon ik dingen maar makkelijker los laten
Hihi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé, die van mij begint ook met 06.
Wat een toeval!![]()
Gewoon wat dingetjes die tegenzitten, relatie pas uit, niet meer naar me zin op me werk, me jochie van 8 die het slecht doet opschool, woonsituatie, financieen.. etc.. etc...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
waar lag je dan zo over te piekeren?
kan je voor je kindje niet iemand zoeken die hem helpt bij zijn school?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gewoon wat dingetjes die tegenzitten, relatie pas uit, niet meer naar me zin op me werk, me jochie van 8 die het slecht doet opschool, woonsituatie, financieen.. etc.. etc...
en als je aan het ene piekert ga je aan het andere piekeren en dan is het einde een beetje zoekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gewoon wat dingetjes die tegenzitten, relatie pas uit, niet meer naar me zin op me werk, me jochie van 8 die het slecht doet opschool, woonsituatie, financieen.. etc.. etc...
Oh, dat zijn wel heftige dingen ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je ergens in de trein stapt. in haarlem uit stapt en dan de pijl centrum volgt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Gianni is haarlem moeilijk te komen dan?
Ja hij heeft adhd maar ze zijn nu aan het testen omdat ze add vermoeden dus zijn problemen zijn voornamelijk gedragsproblemen, zijn intelligentie is geen probleem maar hij wil gewoon niet. En er zit al een heel zorgteam op zijn nekquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je voor je kindje niet iemand zoeken die hem helpt bij zijn school?
Ja ach de ene dag ken je er wat beter mee omgaan dan andere dagen... en vannacht dus nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat zijn wel heftige dingen ja.
Neuh niet echt maar dat komt vanzelf wel weer hoor ... alleen ff geduld hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:03 schreef tripack het volgende:
[..]
en als je aan het ene piekert ga je aan het andere piekeren en dan is het einde een beetje zoek![]()
klinkt iig geen fijne situatie nu
Ik hoop voor je dat je in het weekend wel kunt slapen dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ach de ene dag ken je er wat beter mee omgaan dan andere dagen... en vannacht dus nietmaar dat haal ik van t weekend wel weer in hoor
is niet de eerste nacht die ik oversla
aawh oke, ik help een jongen van 14 ook wel eens met zijn school, heeft adhd en wordt verschrikkelijk gepest, hij zit op een school 200 meter verder dan mijn school dus heel vaak staat ie huilend bij de concierge dat ie me wilt zien, heeft ook totaal geen motivatie meer, dus nu help ik m zijn zin weer terug te krijgen, dus vandaar dat ik het vroeg eigenlijk. Te lang verhaal voor op mn mobielquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja hij heeft adhd maar ze zijn nu aan het testen omdat ze add vermoeden dus zijn problemen zijn voornamelijk gedragsproblemen, zijn intelligentie is geen probleem maar hij wil gewoon niet. En er zit al een heel zorgteam op zijn nek
aaah dat is lief van je, mijn jochie valt ook buiten de boot altijd.. en dat is altijd zoo sneu ook met afspreken enzo de ouders willen hem gwn niet over de vloer.. en het is echt een schatje hoor alleen heel impulsief en als je hem suiker geeft dan stuitert hij door het huis heen hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh oke, ik help een jongen van 14 ook wel eens met zijn school, heeft adhd en wordt verschrikkelijk gepest, hij zit op een school 200 meter verder dan mijn school dus heel vaak staat ie huilend bij de concierge dat ie me wilt zien, heeft ook totaal geen motivatie meer, dus nu help ik m zijn zin weer terug te krijgen, dus vandaar dat ik het vroeg eigenlijk. Te lang verhaal voor op mn mobiel
Ik ga zaterdag lekker uit en zoveel drinken dat ik de rest van het weekend in coma ligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je in het weekend wel kunt slapen dan.
ja dat heeft die van 14 ook, ik kende nog een jochie van ondertussen 9 en als je die suiker gaf ging ie gewoon in je tieten knijpen ofzo, dat id veeeel irritanter dan wanneer ze gewoon druk doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
aaah dat is lief van je, mijn jochie valt ook buiten de boot altijd.. en dat is altijd zoo sneu ook met afspreken enzo de ouders willen hem gwn niet over de vloer.. en het is echt een schatje hoor alleen heel impulsief en als je hem suiker geeft dan stuitert hij door het huis heen haha
Oh, dan lukt het wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag lekker uit en zoveel drinken dat ik de rest van het weekend in coma lig![]()
Dankje, ik nu ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik krijg opeens weer zin in smirnoff ice
Haha dat kan die van mij ook hoor.. of dan gaat ie heel stoer doen en "chickies versieren" haha je lacht je doodquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat heeft die van 14 ook, ik kende nog een jochie van ondertussen 9 en als je die suiker gaf ging ie gewoon in je tieten knijpen ofzo, dat id veeeel irritanter dan wanneer ze gewoon druk doen
als ik smirnoff ice wil kopen geloven ze nooit dat ik dat ben op mijn IDquote:
Lolwhut? Vragen naar je sterrenbeeld?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik smirnoff ice wil kopen geloven ze nooit dat ik dat ben op mijn IDik kreeg het ook een keer niet mee omdat ze vroegen wat mijn sterrenbeeld was en ik faalde omdat ik weegschaal zei
ik was toen niet helemaal helder
dat is nog wel grappig maar als ze dan ook nog je broek uit willen trekken gaan ze een beetje verquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha dat kan die van mij ook hoor.. of dan gaat ie heel stoer doen en "chickies versieren" haha je lacht je dood
ja ze geloofden niet dat ik dat was op die foto, maar ik had toen geblowt dus zei ik weegschaal ipv ramquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lolwhut? Vragen naar je sterrenbeeld?
Haha nee dat durft ie nog niet haha maar hij vraagt wel naar telefoonnummers en msn enzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is nog wel grappig maar als ze dan ook nog je broek uit willen trekken gaan ze een beetje ver
ja dat is nog wel grappig, maar ik vrees dat dat jochie vroeg seks gaat hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha nee dat durft ie nog niet haha maar hij vraagt wel naar telefoonnummers en msn enzo
ja mijne is daar dan nog net te "kinderlijk" voor (hoop ik!!) al vind ie het wel reuze interessant allemaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is nog wel grappig, maar ik vrees dat dat jochie vroeg seks gaat hebben
nja hij zei als ik 13 ben wil ik neukenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja mijne is daar dan nog net te "kinderlijk" voor (hoop ik!!) al vind ie het wel reuze interessant allemaal
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze geloofden niet dat ik dat was op die foto, maar ik had toen geblowt dus zei ik weegschaal ipv ramiemand had het opgenomen en ik kan er nu wel om lachen
als ik het bij de ah haal waar ik werk hoef ik toch mijn ID niet te laten zien dus haal ik het daar altijdquote:
Oh, dat is wel makkelijk inderdaad. Mja, bij de AH waar ik werk, werken ook heel veel 15-jarigen, dus ik denk dat ik wel mijn ID moet laten zien.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik het bij de ah haal waar ik werk hoef ik toch mijn ID niet te laten zien dus haal ik het daar altijd
ik werk achter de kassa en ik ken al mijn collega's dus dat scheeltquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is wel makkelijk inderdaad. Mja, bij de AH waar ik werk, werken ook heel veel 15-jarigen, dus ik denk dat ik wel mijn ID moet laten zien.
Oh, dat verklaart de boel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik werk achter de kassa en ik ken al mijn collega's dus dat scheelt
have funquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar eten, omkleden, honden uitlaten en dan naar de bios ofzo.
Goedemorgenquote:
quote:
Muppetquote:
Klinkt als een carnavals hit !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Madmuppet is binnen dus de geile praatjes gaan weer beginnen.
waarmee moet ik je redden ?quote:
ja goed idee, niet meer de hele avond seks hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef lipjes het volgende:
pfff.
helemaal geen zin en puf vandaag
misschien toch maar eens eerder gaan slapen
maar dat is zo lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja goed idee, niet meer de hele avond seks hebben
Volgens CC ben ik een topickillerquote:
seks ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja goed idee, niet meer de hele avond seks hebben
daar kan ik weinig aan doen ... als CC dat zegt ... dan heeft ze misschien wel een beetje gelijk ... maar ik zal je ondersteunen zodat dit niet meer voorkomtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Volgens CC ben ik een topickiller
daar blijf je wel lang door levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik blijf maagd voor eeuwig, bah seks
Seks is zoooooo vies ... bah bah bah ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef tripack het volgende:
[..]
daar blijf je wel lang door leven
je ondersteunt haar tetten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
daar kan ik weinig aan doen ... als CC dat zegt ... dan heeft ze misschien wel een beetje gelijk ... maar ik zal je ondersteunen zodat dit niet meer voorkomt![]()
hehe ga je niet reddenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef madmuppet het volgende:
[..]
daar kan ik weinig aan doen ... als CC dat zegt ... dan heeft ze misschien wel een beetje gelijk ... maar ik zal je ondersteunen zodat dit niet meer voorkomt![]()
Als het moetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je ondersteunt haar tetten?
Mij wordt wat gebracht .... Broodje Doner , kalfsvleesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:07 schreef Carooltje79 het volgende:
ff wat lekkers halen en pauze houden![]()
viespeukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Als het moetdruk ik er gelijk wat tussen ...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Mij wordt wat gebracht .... Broodje Doner , kalfsvlees
daarom lukt het jou ook nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je lelijk bent lukt dat makkelijk.
wat ? ... why ? ....quote:
gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wat ? ... why ? ....
ik heb btw een trouwpak kunnen scoren gisteren!!!!
je bent immers al geen maagd meer ...quote:
nou gewoon, ik weet wat jij wilt met haar tettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wat ? ... why ? ....
ik heb btw een trouwpak kunnen scoren gisteren!!!!
das toch nie vies ? ...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou gewoon, ik weet wat jij wilt met haar tetten. Awh wat tof
tja weer wat over het hoofd gezien...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:12 schreef madmuppet het volgende:
[..]
je bent immers al geen maagd meer ...
jawel want seks is vies, wie gaat er nou het geslachtsdeel van een ander likkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]
das toch nie vies ? ...
Uhu !!! ben helemaal blij ... was het eerste pak wat ik aantrok ,... gelijk niets anders meer aangedaan
hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef madmuppet het volgende:
[..]
das toch nie vies ? ...
Uhu !!! ben helemaal blij ... was het eerste pak wat ik aantrok ,... gelijk niets anders meer aangedaan
ik lik niets...druk er wat tussenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel want seks is vies, wie gaat er nou het geslachtsdeel van een ander likkennou mooizo, dan kan je trouwerij niet meer stuk
CC ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef gianni61 het volgende:
Een trouwpak vinden is makkelijk.
Iemand vinden die ooit met me zou willen trouwen is een stuk lastiger.
nja meestal blijft het niet bij iets er tussen drukkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik lik niets...druk er wat tussen
nee nu niet meer nee
Champignonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
pauze!
altijd weer een moeilijke keuze: welke soep zou ik pakken?
kippensoepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:32 schreef gianni61 het volgende:
pauze!
altijd weer een moeilijke keuze: welke soep zou ik pakken?
tomatensoepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef gianni61 het volgende:
het is toch de italiaanse tomaat geworden
de currysoep is op
tomatensoepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:35 schreef gianni61 het volgende:
het is toch de italiaanse tomaat geworden
de currysoep is op
Inderdaad, de smerigste soep die er is.quote:
Hoi. Wat doe jij nu? FOK!ken tijdens de les?quote:
Hoi. Was jij nou degene die ook fotograaveert?quote:
hoiquote:
hihihi dit moet wel echte liefde zijn!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad, de smerigste soep die er is.
doe dan champignonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:37 schreef gianni61 het volgende:
hee DW!
ja, er was keuze tussen:
tomaat, italiaanse tomaat, chinese tomaat, champignon, asperge of erwt
Inderdaad. beter dan die andere smakenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
doe dan champignonEn waarom zoveel tomaat?
Oneluf!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hoi
[..]
hihihi dit moet wel echte liefde zijn!
ja, dat was ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi. Was jij nou degene die ook fotograaveert?
Waar host jij je foto's?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was ik.
waarom zoveel tomaat snap ik ook niet. ligt aan de balie-miep die het besteld en niet nieuwe curry besteld
hihi zullen we samen soep slurpen op een date?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad. beter dan die andere smaken![]()
[..]
Oneluf!
Deal!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hihi zullen we samen soep slurpen op een date?![]()
Met de meet?quote:
euh nee ik heb vakantiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi. Wat doe jij nu? FOK!ken tijdens de les?
[..]
Hoi. Was jij nou degene die ook fotograaveert?
DW slaat lekker hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
heb een eigen siteje via mijndomein.nl al lang niks meer op gezet eigenlijk
zou best een link willen geven, maar dan weten jullie allemaal mijn echte naam en ben ik bang dat DW me komt opzoeken en slaan..
Prima!quote:
Ga werken dan!quote:
DM/PM? Mijn flickr staat hier naast mijn quoteknopquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
zou best een link willen geven, maar dan weten jullie allemaal mijn echte naam en ben ik bang dat DW me komt opzoeken en slaan..
Ik kom je niet opzoeken hoor. Denk ik. Als ik het al doe, doe ik alleen lief.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:48 schreef gianni61 het volgende:
Maar wel wat te hard!quote:
Geil!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima!
[..]
Ga werken dan!
[..]
DM/PM? Mijn flickr staat hier naast mijn quoteknop
nee, ik kom vanavond bij jou werken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima!
[..]
Ga werken dan!
[..]
DM/PM? Mijn flickr staat hier naast mijn quoteknop
Ik begin rustig, ik begin niet gelijk met een cane uit te halen.quote:
Ben jij dat?quote:
Okay.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, ik kom vanavond bij jou werken.
Bij mij zijn ze net weg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik heb nog plekken op mijn lichaam staan
Okay!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik begin rustig, ik begin niet gelijk met een cane uit te halen.
ik heb een gevoelig huidjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben jij dat?
[..]
Okay.
[..]
Bij mij zijn ze net weg!
[..]
Okay!
niet echt eigenlijk, vooral verkouden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben jij dat?
[..]
Okay.
[..]
Bij mij zijn ze net weg!
[..]
Okay!
Toffe urbex foto's. Ben zelf niet zo'n van van die 'tractorpulling foto's. Er is hier op FOK! ook een FOT gedeelte, wist je dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:51 schreef gianni61 het volgende:
ach ja, eigenlijk is het wel een risico dat ik bereid ben om te nemen
www.pdy-photo.nl
ben ff een peukje doen
Maar niet meer heel ziek dus?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk, vooral verkouden.
ik heb hoestdrankquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk, vooral verkouden.
Ranzige kuttroep is datquote:
nee, weinig last meer van mijn keel, nog wel hoofdpijn omdat het helemaal vol zit met snot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar niet meer heel ziek dus?
ja maar als ik hoest drink ik wat dropshot, helpt geweldigquote:
hihihi die waar je dronken van wordt?quote:
Goede tipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar als ik hoest drink ik wat dropshot, helpt geweldigbleef weg ook.
tja, tractorpulling is nou eenmaal een hobby. organiseer ook zelf elk jaar een wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toffe urbex foto's. Ben zelf niet zo'n van van die 'tractorpulling foto's. Er is hier op FOK! ook een FOT gedeelte, wist je dat?
Dropshot, nog smeriger!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar als ik hoest drink ik wat dropshot, helpt geweldigbleef weg ook.
Stomen! En anders een douche met veel stoomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee, weinig last meer van mijn keel, nog wel hoofdpijn omdat het helemaal vol zit met snot.
Ik was je inderdaad nog niet tegengekomen daar. Heb je mijn link gezien?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, tractorpulling is nou eenmaal een hobby. organiseer ook zelf elk jaar een wedstrijd.
FOT gedeelte heb ik wel al vaker gekeken. volgens mij nog niks gepost
sinds dat ik op mezelf woon ligt de de camera ook een beetje stil. moet zorgen dat ik snel weer eens ga urbexen ofzo
dropshot smerig? Wat ben jij nou voor een vent?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dropshot, nog smeriger!![]()
[..]
Stomen! En anders een douche met veel stoom
Misschien duik ik straks wel de sauna in hierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dropshot, nog smeriger!![]()
[..]
Stomen! En anders een douche met veel stoom
Die whiskey, wodka, tequila enzovoorts drinkt, maar geen dropshot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dropshot smerig? Wat ben jij nou voor een vent?
En dan lange draden snot uit je neusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien duik ik straks wel de sauna in hier
ik vind boswandeling nog steeds het lekkerste $aar het werkt wel goed tegen verkoudheidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die whiskey, wodka, tequila enzovoorts drinkt, maar geen dropshot.
jep, gezien. ik wou dat ik mn camera ook al had toen ik in rome ben geweestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was je inderdaad nog niet tegengekomen daar. Heb je mijn link gezien?
geil hoor, snotseksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan lange draden snot uit je neus
Wodka-en-soep date?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die whiskey, wodka, tequila enzovoorts drinkt, maar geen dropshot.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan lange draden snot uit je neus
verschilt per vodka. Maar ik heb altijd lekkerequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wodka in de soep? Wodka is wel lekker ja
Das jammer ja. Nog maar een keer heen danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, gezien. ik wou dat ik mn camera ook al had toen ik in rome ben geweest
Deze hele week was een groot weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:40 schreef tdrone het volgende:
nog maar even mensen en dan is het weer weeeeeekent!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik beschouw school ook als weekend, aangezien ik er geen reet doe
als je het zo gaat bekijken is iedereen die niet van rtd is GRTD (geen RTD)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef gianni61 het volgende:
er liepen hier net mensen rond van de RTD, zouden die ook wel eens GRTD hebben?
flauw, ik weet het
slimme tdronequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je het zo gaat bekijken is iedereen die niet van rtd is GRTD (geen RTD)
Boren en metselen :\quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:22 schreef gianni61 het volgende:
proficiat!
controle of boren en metselen?
ik kan niet aan je verwachtingen voldoenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef gianni61 het volgende:
als ik de verhalen hier moet geloven verwacht ik vrij veel eigenlijk
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
En ik ben jarig... en had en tandartsafspraak :/
watwat negeer je mijn post CC wats dezequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan niet aan je verwachtingen voldoen
Dat beoordeel ik zelf wel..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan niet aan je verwachtingen voldoen
ik zag je post nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
[..]
watwat negeer je mijn post CC wats deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |