Waarom zegt Flipje niet van wat heb jij nou in je hand, een zwaard? RIDDER?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:40 schreef Gifkikkertje het volgende:
Karim aan het solo-schermen, waarom denkt niemand aan ridder
Iedereen is d'r vriend inderdaad. Wel slim, maar ze deelt toch alleen maar nutteloze informatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:41 schreef maaike91 het volgende:
Toch is Joanna trouwens met niemand echt een groepje.. toch? Ze hangt een beetje bij Servio en Sofia en bij de rest .. misschien toch wel een slimme tacktiek. (Of ze weet na een paar uur niet meer wie nou precies haar vrienden zijn.. dat kan ook)
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:42 schreef RiftNL het volgende:
Als Laura rijk was had ze wel een oor en borstcorrectie laten uitvoeren
Guido beweert dat hij een briefje heeft gekregen van cynthia waar een code op staat en een het franse woord voor sleutel. Hij zegt dat hij het gevonden heeft op/in zijn kussen. De rest gelooft het niet en denkt dat hij van de stem heeft gekregen. Mo verbond de code aan het compas, maar toen beweerde iedereen dat ze van geen compas wisten. Later bleek dat Joanna, Karim en Philip het compas hebben EN de nachtkijker.quote:
Dat wel, maar alleen Joanna heeft er het geld voor, voor 2 gokjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:42 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ze discusieren eerst over adelijke tietels, noemen dan het overleven van de tsunami en nu vervolgens over iemand die heel rijk zou zijn
Ze zijn wel goed op weg
Ja die geheimen hadden ze al gekregen in vraagvorm van de stem, wel opletten he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:42 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Ze discusieren eerst over adelijke tietels, noemen dan het overleven van de tsunami en nu vervolgens over iemand die heel rijk zou zijn
Ze zijn wel goed op weg
Ok thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Guido beweert dat hij een briefje heeft gekregen van cynthia waar een code op staat en een het franse woord voor sleutel. Hij zegt dat hij het gevonden heeft op/in zijn kussen. De rest gelooft het niet en denkt dat hij van de stem heeft gekregen. Mo verbond de code aan het compas, maar toen beweerde iedereen dat ze van geen compas wisten. Later bleek dat Joanna, Karim en Philip het compas hebben EN de nachtkijker.
1 gok in de week toch?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wel, maar alleen Joanna heeft er het geld voor, voor 2 gokjes.
Even tactisch moment kiezen, en dan 1x om kwart voor twaalf en de knock-out punch om kwart overquote:
Doen we lieverd...hou jij je hersenscheetjes dan bij je?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:44 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, zullen we alle 'offences' over m'n blog en 'we lezen het later wel terug' even achterwege laten. Dat was dan weer niet zo tof.
link naar blog?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:44 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, zullen we alle 'offences' over m'n blog en 'we lezen het later wel terug' even achterwege laten. Dat was dan weer niet zo tof.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:44 schreef maaike91 het volgende:
Tsja sommigen in het huis kunnen soms de meest simpele obvious clue's compleet verdraaien en op een heel ander geheim uitkomen, dus vind dit al wel aardig goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:43 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja die geheimen hadden ze al gekregen in vraagvorm van de stem, wel opletten he.
truzzelsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga m'n bed in met Karim, Philip en Joanna als hoorspel
Nite Nite!
Omdat iedereen gewoon maar heel diepdenkend iets ratelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:46 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Tsja sommigen in het huis kunnen soms de meest simpele obvious clue's compleet verdraaien en op een heel ander geheim uitkomen, dus vind dit al wel aardig goed
die :w was dus bedoelt voor Eric. Ik zit echt achter een super slome laptop. Hoezo verslaafd?quote:
Stront in de oogjes en oren meid? Die jongen heeft net bijna de helft van de geheimen ontrafelt. Hij is een van de weinige die het spel tenminste speelt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:47 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, philip is gewoon saai. Hij zegt niks boeiends. Doet niks. Zit alleen in kleermakerszit mooi te zijn.
Slaap lekker! Ik ga er meteen ook vandoor! truste allemaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:45 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ga m'n bed in met Karim, Philip en Joanna als hoorspel
Nite Nite!
Volgens mij ligt die.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:47 schreef maaike91 het volgende:
Trouwens, philip is gewoon saai. Hij zegt niks boeiends. Doet niks. Zit alleen in kleermakerszit mooi te zijn.
Samen met Karimquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stront in de oogjes en oren meid? Die jongen heeft net bijna de helft van de geheimen ontrafelt. Hij is een van de weinige die het spel tenminste speelt.
Heb het idee, dat jij er vooral op uit bent mij belachelijk te maken. Very Brave of you!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Stront in de oogjes en oren meid? Die jongen heeft net bijna de helft van de geheimen ontrafelt. Hij is een van de weinige die het spel tenminste speelt.
Valt niet in slaap want Flip heeft er 2 vingers in hangenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:50 schreef Flow3r het volgende:
als Joanna daar maar niet in slaap valt, dan wandelt ze zo het zwembad in
Nee hoor, maar bij jou is het of over je zielige blogje of je maakt domme opmerkingen over de streams. En nu houdt ik op je persoonlijk aan te spreken. Have fun!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:49 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Heb het idee, dat jij er vooral op uit bent mij belachelijk te maken. Very Brave of you!!
Is hier een mislukte integratie experiment op kleine schaal gaande?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:49 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Heb het idee, dat jij er vooral op uit bent mij belachelijk te maken. Very Brave of you!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |