Sterkte.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:58 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Part of my life, I can't help it
Als ik jou was zou ik je header even opnieuw maken en opslaan dmv Photoshop, kwaliteit op 10 zetten en als JPEG opslaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:56 schreef maaike91 het volgende:
Off-topic: Mochten jullie je ooit vervelen. Ik schrijf blogs. fictionable.wordpress.com promote 'em!;)
Als ik ergens een bloedhekel aan heb is het kanker. Heb meteen geen zin om te lezen, sorry..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:58 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Part of my life, I can't help it
Ahjoh, dat onderwerp wou ik niet eens aanbreken (toch bedankt) ik wil m'n blogs wel promoten, en meer lezers krijgen, want schrijven is en blijft erg leuk!quote:
Over dat horloge, de clou die op Laura slaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:59 schreef DGK-Eric het volgende:
Waar hebben Karim en Joanna het nou weer precies over? Ook al verwarrend!
Eerder allochtonen die dan weer een hekel aan moslims hebben of een bepaalde groep. Ik ken wel Armenen die Geert stemmen omdat ze weer een hekel aan Turken hebben, iig ik ken 1 familie..quote:
Staat 123 dan voor Guido, Laura en Alex? Tenminste, dat was mijn vermoedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Over dat horloge, de clou die op Laura slaat.
Lekker geil sex verhaal en ik lees ze in 1 ruk uit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:00 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Ahjoh, dat onderwerp wou ik niet eens aanbreken (toch bedankt) ik wil m'n blogs wel promoten, en meer lezers krijgen, want schrijven is en blijft erg leuk!
Over een geheim die Karim aan Joanna heeft verteld, maar dat dit geheim in vertrouwen door Mo was gedeeld aan Karim. En nu Joanna dit weet wilt Karim haar erbij, maar Joanna wilt dit niet, en loopt weer fucked up te doen alsof ze waardevolle info heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:59 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja waar ging het over, las net een stukje blog over kanker.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Over dat horloge, de clou die op Laura slaat.
Zet die url gewoon in je onderschrift, kunnen mensen zelf kijken of ze willen lezen of niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:00 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Ahjoh, dat onderwerp wou ik niet eens aanbreken (toch bedankt) ik wil m'n blogs wel promoten, en meer lezers krijgen, want schrijven is en blijft erg leuk!
Als dat maar goed gekeurd wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:03 schreef Ifa het volgende:
ze fluit iedere keer een nieuwe compositie.. talentje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |