Ze vroegen er vorige week naar, toen zei ze normaal VVD maar nu PVV. Reden heeft ze volgens mij niet gezegd, of kan ik me iig niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahahaha ik vind haar er ook wel asociaal uitzien ofzo. Beetje tokkie ja, maar heeft ze ook redenen gegeven waarom ze op PVV stemt of zei ze dat zomaar?Zonder onderbouwing?
Vast niet vanwege de dierenpolitiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:51 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ze vroegen er vorige week naar, toen zei ze normaal VVD maar nu PVV. Reden heeft ze volgens mij niet gezegd, of kan ik me iig niet meer herinneren.
Dat was toch verkeerd verstaan door iemand? Volgens mij, stemde ze op de PvdD.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Neuh, schrewerig en beetje grof. Ze zei ook dat ze PVV stemt, en zo vind ik er haar ook echt uitzien.
Haha Pvddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat was toch verkeerd verstaan door iemand? Volgens mij, stemde ze op de PvdD.
Ze is het eens met wat Geertje roept.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
(..) heeft ze ook redenen gegeven waarom ze op PVV stemt of zei ze dat zomaar?Zonder onderbouwing?
Ga je gang.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:54 schreef maaike91 het volgende:
Mag ik even iets off-topic melden, of is dat heel erg vervelend?
Ben ik deels ook wel..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:54 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze was het eens met wat Geertje zegt.
Naar bed jij! NU!!! met een paracetamol.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ga je gang.
Offtopic: ik heb hoofdpijn, moet er morgen om 9 uur uit en heb een hele lange dag..![]()
Zo'n raar fenomeen is dat ook. Ik ben niet gecharmeerd van Geert Wildersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:54 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ze is het eens met wat Geertje roept.
Welke allochtonen. Geen moslims neem ik aan..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zo'n raar fenomeen is dat ook. Ik ben niet gecharmeerd van Geert WildersMaar ik ben zo verbaasd, dat het juist de allochtonen in mijn nabijheid zijn, die juist PVV hebben gestemd en hem verdedigen in zijn standpunten.
En dan gaat het over kanker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:56 schreef maaike91 het volgende:
Off-topic: Mochten jullie je ooit vervelen. Ik schrijf blogs. fictionable.wordpress.com promote 'em!;)
Geen moslims idd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Welke allochtonen. Geen moslims neem ik aan..
fictionable.wordpress.com
Lamawaaien....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:56 schreef maaike91 het volgende:
Off-topic: Mochten jullie je ooit vervelen. Ik schrijf blogs. fictionable.wordpress.com promote 'em!;)
Waarom zo ver weg, je kunt hier ook streamverslagen bloggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:56 schreef maaike91 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |