Hahahah zie je het voor je? Aafke feenstra starring in 'Dirtty Hair!'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Aafke nicht van Kim Feenstra? Kan zij geen bollywoodje gedaan hebben dan?
[..]
Amenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
1: Ik heet Eric, niet Erik
2: Ik heb een Verified Account
3: Ik ben hier als SST-streamer, niet als ex-DGK'er
4: Vragen, opmerkingen, aanbiedingen en interviewaanvragen mogen naar m'n PM
![]()
En nu weer ontopic
Owkeej!quote:
Sharon is een schreeuwend muurbloempje dus daar heb je niks aanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:38 schreef maaike91 het volgende:
Ja, wat vinden we eigenlijk van Sharon
Tsunami noemde ze ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:38 schreef Lemar het volgende:
Typisch hoe Sharon de tsunami niet noemt maar die andere 3 vragen clues wel.
Doe niet zo gek. Ik val niet op vrouwen, maar kan wel zien dat Laura echt níet lekker is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef Lemar het volgende:
Laura alleen in bed, daar wil je toch gewoon naast duiken.
Dat is gewoon een standaard meid met een oer hollandse kop + figuur, Laura's heb je in mijn buurt om de haverklap lopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef Lemar het volgende:
Beetje te mager inderdaad..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Ik val niet op vrouwen, maar kan wel zien dat Laura echt níet lekker is.
Ik vind Miss Dita (andere bingokoningin) leuker! Ga maar 'n keer kijken op woensdagavond in de HotSpot op de Amstel, neem wat vriendinnen mee en heb een hysterische avond! Is echt supergezellig en VERY entertaining!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Owkeej!
Vind jij dat leuk? (oprechte vraag).
Smaken verschillen etc.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek. Ik val niet op vrouwen, maar kan wel zien dat Laura echt níet lekker is.
Nou niet zo tegen Laura nu he!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Hier in Leiden doen we niet van die gekke dingen, he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind Miss Dita (andere bingokoningin) leuker! Ga maar 'n keer kijken op woensdagavond in de HotSpot op de Amstel, neem wat vriendinnen mee en heb een hysterische avond! Is echt supergezellig en VERY entertaining!![]()
Misschien is een Sharon dan meer iets voor jou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is gewoon een standaard meid met een oer hollandse kop + figuur, Laura's heb je in mijn buurt om de haverklap lopen![]()
![]()
Als je het maar laat! Dat plekje is voor mij geresserveerd!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef Lemar het volgende:
Lichaam kunnen we gewoon bijvoeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:42 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over haar lichaam. Maar dat HOOFD!
Delen dan maar he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je het maar laat! Dat plekje is voor mij geresserveerd!!!!
Hartelijk bedankt maar doe mij maar iets tussen Laura en Sharon in (lichamelijk gezien)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef jugler het volgende:
[..]
Misschien is een Sharon dan meer iets voor jou?
Achja, met een zak over haar hoofd is het prima te doen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Lemar het volgende:
[..]
Lichaam kunnen we gewoon bijvoeren.
Daar is een woord voor: kutnijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:40 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Of gezond waarnemingsvermogen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is een woord voor: kutnijd.
Kom jij uit Leiden?!!?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hier in Leiden doen we niet van die gekke dingen, he?
misschien met een baard en lange jurk?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar beslist geen Bollywood uiterlijk
Daar kan ik mij niks bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar is een woord voor: kutnijd.
Karim is hoogbegaafd. Die kennisquiztante Mo zeker niet.quote:
Die tatoo werkt ook in z'n voordeel als Yogi Meesterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misschien met een baard en lange jurk?
As always.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:47 schreef Lemar het volgende:
Sharon is wel erg aanwezig in de slaapkamer.
Leiden.. jah!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Kom jij uit Leiden?!!?
Bar Dancing De Kroon heeft weleens 'n bingo, maar die kan ik je niet aanbevelen
ONTOPIC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |