Haar ego is in ieder geval 1x goed gecrushed.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef delirious74 het volgende:
Monique heeft een heel hoog IQ, maar ook een heel laag EQ.
En ik denk dat er nog meer zeer rijke mensen in zitten. Guido zou ook best miljonair kunnen zijn met zijn greenmelons, er zijn sowieso al twee zware dyslecten, en waarschijnlijk nog een hoop meer zulke dingen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Klopt!:Y Ik zat wel even met mijn mond open toen Cyhena zei : 'Ik ben dakloos geweest'
En een hele hoge stemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef delirious74 het volgende:
Monique heeft een heel hoog IQ, maar ook een heel laag EQ.
edit:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als dat de bedoeling was, heeft ze het slim gespeeld, want Monique heeft al die zogenaamde clue's de groep ingeslingerd
slaap lekker (als dat je zwaai betekent)!
Is bevestigd in het verleden, ga nu hier nou ook niet alles en iedereen wantrouwen netals die mensen in het huis/spelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat je de echte Erik bent maar als je het echt bent, ik vond dat jij en Huub in het begin van de gouden kooi echt gemeen waren tegen Jaap. Ik vond het zielig toen
DIT is een bingokoningin!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ohw my... dit is dus het fenomeen bingokoningin?
Nou die zet bij mij geen piercing met haar gezuip, zal de volgende dag je piercing maar moeten zetten, ipv in je lip zit ie in je keelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Aafke is al vrij lang bekend hoor. Ze had eens reageerd op een topic waaronder stond: Beroep: Piercer
Ach wantrouwen is het niet, maakt niet uit maar kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:26 schreef ABundy het volgende:
[..]
Is bevestigd in het verleden, ga nu hier nou ook niet alles en iedereen wantrouwen netals die mensen in het huis/spel![]()
![]()
Ja, maar dat hoeft niet haar geheim te zijn... hoewel dat wel waarschijnlijk lijkt te zijn. Intimi beweren echter, dat piercer haar beroep niet is, maar meer een hobby, een nevenactiviteit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Aafke is al vrij lang bekend hoor. Ze had eens reageerd op een topic waaronder stond: Beroep: Piercer
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:28 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Nou die zet bij mij geen piercing met haar gezuip, zal de volgende dag je piercing maar moeten zetten, ipv in je lip zit ie in je keel!!
Volgens mij is dat niet vreemd met mensen met een heel hoog IQ. Die zijn op het ene vlak erg ontwikkeld, maar op een ander vlak erg achter gebleven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:30 schreef jugler het volgende:
Als je hard blaast dan breekt Mo al, dit is echt triest
Perfectionisme...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:31 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet vreemd met mensen met een heel hoog IQ. Die zijn op het ene vlak erg ontwikkeld, maar op een ander vlak erg achter gebleven.
Dat was een ander spel, dat toen gespeeld moest worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat je de echte Erik bent maar als je het echt bent, ik vond dat jij en Huub in het begin van de gouden kooi echt gemeen waren tegen Jaap. Ik vond het zielig toen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:32 schreef schurk65 het volgende:
Nou helaas ik ga pitten, moet morgen nog ff naar parijs tuffen met de auto!!
Met kind en partner naar disney, wordt weekendje afkicken van sst!!! Hoop zondagavond te lezen dat er mensen uit zijn, geheimen zijn ontrafelt enz enz. laters all!
Die monique moet zich niet zo aanstellen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:33 schreef Pearlbitch het volgende:
En lieve Laura biedt weer een schouder om uit te huilen
[ afbeelding ]
Hahahahahahaahahaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:34 schreef Flow3r het volgende:
Mo moet fijn terug naar papa en mama in Staphorst
1: Ik heet Eric, niet Erikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:24 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |