Serieus joh, maar zij kan toch ook best een band hebben met olympisch goud aangezien ze zo fanatiek aan paardrijden doet enzo?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef jugler het volgende:
[..]
c'mon (you move to 600) das toch zeker eentje die je WEL weet: sharon!
Eric?! Jij kende Windy Mills wel, maar niet Servio? Hoe zit dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Servio is de bingo koninginZijn alter-ego heet Windy Mills
Weet ik, heb dit van zijn website, daarom is misschien NIET alles het voordehand liggend geheim! Kijk naar cyhena haar geheim, had ook iedereen verkeerd, Dus waarom zou servio dan niet zijn geheim kunnen zijn, relatie met OG??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef maaike91 het volgende:
[..]
Servio is de bingo koninginZijn alter-ego heet Windy Mills
In bed jij, NUUUUUUquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:13 schreef maaike91 het volgende:
Soms vraag ik me heeeel eventjes af : Ben ik niet te verslaafd?
Weet je niet dat Philip iets met Femke Heemskerk heeft gehad? Of loop je de boel te fucken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Serieus joh, maar zij kan toch ook best een band hebben met olympisch goud aangezien ze zo fanatiek aan paardrijden doet enzo?!
De naam is Maaike, en ik ben dus een researcherquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eric?! Jij kende Windy Mills wel, maar niet Servio? Hoe zit dat?
Gewoon ontkennenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:13 schreef maaike91 het volgende:
Soms vraag ik me heeeel eventjes af : Ben ik niet te verslaafd?
Ik denk dat ze het vooral niet leuk vindt dat ze wel over het vermoeden over Aafke heeft verteld maar niet die van Maik wil vertellen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:11 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd of aafke het wel zo leuk vindt dat Mo alles vertelt.
Ik had het dan ook niet tegen jou, maar tegen Ericquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef maaike91 het volgende:
[..]
De naam is Maaike, en ik ben dus een researcherDat van Servio was ook wel errug simpel hoor!
En nog over der haar hebben he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:15 schreef Day het volgende:
Zelfs buiten het huis zorgt Cynthia nog voor mot.
Samen geheimpjes delen dan? NUUU??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:15 schreef maaike91 het volgende:
Kan. Niet . Slapen . Moet . Alles . Weten .
Zeg ik ben heel serieus he, maar ik weet echt waar werkelijk waar niet wie Femke Heemskerk is. Ben ik nu dom ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef delirious74 het volgende:
[..]
Weet je niet dat Philip iets met Femke Heemskerk heeft gehad? Of loop je de boel te fucken?
Was ook de reden dat ze moest blijvenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:15 schreef Day het volgende:
Zelfs buiten het huis zorgt Cynthia nog voor mot.
Dan quote je de verkeerdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:15 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou, maar tegen Eric
Olympisch goud winnares met zwemmen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zeg ik ben heel serieus he, maar ik weet echt waar werkelijk waar niet wie Femke Heemskerk is. Ben ik nu dom ofzoof had ik het beter voor mezelf kunnen houden?
Goud winnende Zwemster (estafette e.d.)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Zeg ik ben heel serieus he, maar ik weet echt waar werkelijk waar niet wie Femke Heemskerk is. Ben ik nu dom ofzoof had ik het beter voor mezelf kunnen houden?
Eet jij nooit kinder bueno?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
"ik ben researcher"hahah, nou hup.. zoek ff wat op wat we nog niet weten dan!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef maaike91 het volgende:
[..]
De naam is Maaike, en ik ben dus een researcherDat van Servio was ook wel errug simpel hoor!
Ik zei niet dat ik er goed in wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:17 schreef KeyboardCat het volgende:
[..]
"ik ben researcher"hahah, nou hup.. zoek ff wat op wat we nog niet weten dan!
Neehee sleutel key in de wcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Cynthia heeft natuurlijk al die clou's in haar wilderige haarbos mee naar buiten gesmokkeld.
Zeg, ben jij niet Femke Heemskerk, Olympisch zwemkampioen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja vroeger, hoezo?
Jeeeeezus ik voel me altijd zo dom hier op dit forum, serieus
Femke Heemskerk zat in de reclame voor Kinder Bueno een aantal maanden geledenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja vroeger, hoezo?
Jeeeeezus ik voel me altijd zo dom hier op dit forum, serieus
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:18 schreef schurk65 het volgende:
Flip kan die relatie wel hebben gehad, maar dat hoeft niet persee zijn geheim te zijn!!!!
Dat bedoel ik, we kunnen allemaal bedot worden door het te voor de handliggende te kunnen vinden!!
Dus maaike ik las tussen de regels dat hij als windy mills die olympische spelen organiseert en presenteerd, dus misschien heeft hij die relatie en mo is gek van spelletjes en kan de bingokoningin misschien wel zijn!
Misschien is niet alles wat het lijkt!! SST
Dat ik Servio alleen als Windy Mills heb gezien!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eric?! Jij kende Windy Mills wel, maar niet Servio? Hoe zit dat?
Ohw, dan had ik dat verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat ik Servio alleen als Windy Mills heb gezien!
Ja dat is bij de anderen ook al gebleken. Dat had alles heel spannend kunnen maken, niks is wat het lijkt. Denk alleen dat ze te weinig kijkers hebben om het echt levendig te laten worden met puzzelen, maar het is wel een leuk spelelement. Wat dat betreft zijn de deelnemers goed op elkaar uitgezocht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:18 schreef schurk65 het volgende:
Flip kan die relatie wel hebben gehad, maar dat hoeft niet persee zijn geheim te zijn!!!!
Dat bedoel ik, we kunnen allemaal bedot worden door het te voor de handliggende te kunnen vinden!!
Dus maaike ik las tussen de regels dat hij als windy mills die olympische spelen organiseert en presenteerd, dus misschien heeft hij die relatie en mo is gek van spelletjes en kan de bingokoningin misschien wel zijn!
Misschien is niet alles wat het lijkt!! SST
Zolang je mijn innerlijk niet met zijn innerlijk vergelijkt, vind ik alles bestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Erik en Servio lijken wel een beetje op elkaar qua uiterlijk.
Klopt!:Y Ik zat wel even met mijn mond open toen Cyhena zei : 'Ik ben dakloos geweest'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja dat is bij de anderen ook al gebleken. Dat had alles heel spannend kunnen maken, niks is wat het lijkt. Denk alleen dat ze te weinig kijkers hebben om het echt levendig te laten worden met puzzelen, maar het is wel een leuk spelelement. Wat dat betreft zijn de deelnemers goed op elkaar uitgezocht.
Als dat de bedoeling was, heeft ze het slim gespeeld, want Monique heeft al die zogenaamde clue's de groep ingeslingerdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Cynthia heeft dit wel grappig gedaan hoor! Ze werd uitgekotst door de hele groep, dus heeft ze nu allemaal idiote clou's en geheimen en vreemde briefjes geschreven.
Aafke is al vrij lang bekend hoor. Ze had eens reageerd op een topic waaronder stond: Beroep: Piercerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef schurk65 het volgende:
De enige waar je echt niets van vindt, en ik zoek behoorlijk diep in alles wat ze zegt, is AAFKE!!
Houseparty,s. club noa, elfstedentocht per motor gereden, een vriend van mij is mc in de housescene in leeuwarden en medepromotor van club noa, heb hem in mijn hyves en facebook, maar kan aafke er niet in vinden!!
Ik kan me haast niet voorstellen dat je de echte Erik bent maar als je het echt bent, ik vond dat jij en Huub in het begin van de gouden kooi echt gemeen waren tegen Jaap. Ik vond het zielig toenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zolang je mijn innerlijk niet met zijn innerlijk vergelijkt, vind ik alles best
I said it once and I'll say it again; uiteindelijk blijkt dat Aafke hoogbegaafd isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef schurk65 het volgende:
De enige waar je echt niets van vindt, en ik zoek behoorlijk diep in alles wat ze zegt, is AAFKE!!
Houseparty,s. club noa, elfstedentocht per motor gereden, een vriend van mij is mc in de housescene in leeuwarden en medepromotor van club noa, heb hem in mijn hyves en facebook, maar kan aafke er niet in vinden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |