Ook de mijne, maar niemand die me gelijk geeft.. en nu ineens geven we delirious allemaal gelijk.. Wel ja, waarom ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef WebAddict het volgende:
[..]
Mike heeft in een bollywood film gespeed.
En gisteren was het op fok nog een 'feit' dat hij de borstverkleining heeft gehad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef WebAddict het volgende:
[..]
Mike heeft in een bollywood film gespeed.
En voor het evenwicht hangt ze veel rond met leeghoofd Maik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef delirious74 het volgende:
Monique heeft volgens mij wel een fotografisch geheugen. Ze dreunt nu ook alles weer moeiteloos op wat in de aanwijzingen van Cynthia stond. En spelletjes als 'ik neem mee ... ' wint ze dus ook.
Ze is gewoon heel slim bezig en doet in het huis niet héél erg slim. Als je als hoogbegaafde je geheim moet verbergen, dan lijkt me dat ook logisch.
Over welke film heb jij het?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:08 schreef jugler het volgende:
[..]
Onzin, dat film project is een geannuleerd self-made dingetje
Dat bos is back is weliswaar een film, maar geen bollywoodproductiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:09 schreef delirious74 het volgende:
[..]
[..]
En gisteren was het op fok nog een 'feit' dat hij de borstverkleining heeft gehad.
Morgen is het weer iets anders
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Over welke film heb jij het?
dat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat bos is back is weliswaar een film, maar geen bollywoodproductie
Hij heeft de band met het goud.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:10 schreef maaike91 het volgende:
Denk toch niet niet dat onze Karim in een bollywood film speelt. Hij heeft een coverband, Standin stooges. Met ruige muziek, enzo. Zoiets speelt niet in een bollywood film.
Maik heeft een borstverkleining gehad.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:10 schreef WebAddict het volgende:
Dan heeft ie een tepel verkleining gehad, in die film.
Karim als figurant zwerver in een bollywoodfilmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:10 schreef maaike91 het volgende:
Denk toch niet niet dat onze Karim in een bollywood film speelt. Hij heeft een coverband, Standin stooges. Met ruige muziek, enzo. Zoiets speelt niet in een bollywood film.
Nee of hij is opgegroeid in een internaat, kan ook nog wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:11 schreef md89 het volgende:
[..]
Karim als figurant zwerver in een bollywoodfilm
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:11 schreef md89 het volgende:
[..]
Karim als figurant zwerver in een bollywoodfilm
Mag Mo toch zelf weten! Zij heeft het van Cynthia gekregen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:11 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd of aafke het wel zo leuk vindt dat Mo alles vertelt.
Iets met zwemmen dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:11 schreef schurk65 het volgende:
Servio: relatie met olympisch goud misschien??? Hoe heet zijn partner??
Heb nl dit stukje gevonden: With all these activities Windy took on new challenges and debuted as the organizer and presenter of the Drag Winter Olympics 2008!!
Dus wie weet is die vent van hen wel een winnaar!
Ze kraamt nu en dan ook absolute onzin uit. Bijvoorbeeld, dat het gezichtsveld van vrouwen breder zou zijn dan dat van mannen. Dat is bullshit. Het is iig bulsshit, als het mensen betreft. En daar ging het over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef delirious74 het volgende:
Monique heeft volgens mij wel een fotografisch geheugen. Ze dreunt nu ook alles weer moeiteloos op wat in de aanwijzingen van Cynthia stond. En spelletjes als 'ik neem mee ... ' wint ze dus ook.
Ze is gewoon heel slim bezig en doet in het huis niet héél erg slim. Als je als hoogbegaafde je geheim moet verbergen, dan lijkt me dat ook logisch.
c'mon (you move to 600) das toch zeker eentje die je WEL weet: sharon!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef iwannabehigh het volgende:
En de tsunami dan?? Is dat al bekend hier..?
Servio is de bingo koninginquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:11 schreef schurk65 het volgende:
Servio: relatie met olympisch goud misschien??? Hoe heet zijn partner??
Heb nl dit stukje gevonden: With all these activities Windy took on new challenges and debuted as the organizer and presenter of the Drag Winter Olympics 2008!!
Dus wie weet is die vent van hen wel een winnaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |