Volgens mij toch wel hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Lijkt erop, maar helaas... het is hem niet.
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:12 schreef female81 het volgende:
O ja, ik zat met m'n vermoeide hoofd een verkeerde YouTube-file van dezelfde artiest aan te klikken.
Je had dus wél gelijk.
kunnen er zoveel zijn. vaak wordt O sole Mio gebruikt, maar welke je ook vaak hoort is:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zoek een nummer dat vaak gebruikt word bij series over Italië, dan krijg je opeens dat deuntje dat ieder mens wel kent, maar niet de naam van weet. Iemand een idee? Snel ritme heeft het deuntje in ieder geval.
Gokje :quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef nijmegen19 het volgende:
Ik zoek een liedje. Volgens mij is het liedje vrij recent, gezongen door een vrouw.
Het refrein bevat o.a. de tekst: "For you".
For you-hoe-oe oe oe oe hoe oe hoe oe.
Zoiets gaat die
Bedankt!
Ik zoek een nummer dat vaak gebruikt word bij series over Italië, dan krijg je opeens dat deuntje dat ieder mens wel kent, maar niet de naam van weet. Iemand een idee? Snel ritme heeft het deuntje in ieder geval.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nee, dat is hem niet. Hij is instrumentaal, en ieder mens kan hem meefluiten. LEGO Island had dat deuntje volgens mij ook bij de pizzaria.
Ik heb hem nog, verlepte Windows 7 laat hem niet spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lego Island moet ik hier nog ergens hebben liggen. Ik wou al bijna dat spel weer gaan opzoeken.
Hehe.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:12 schreef JochemP het volgende:
[..]
Je bent een held.En niet alleen omdat je voor Feyenoord bent
![]()
Bedankt
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:00 schreef Woep het volgende:
hoorde vandaag een nummertje op de radio, weet alleen niet meer welke zender. Vrouwelijke artiest, is volgens mij een redelijk bekend nummer. Ecth zo een skyradio/3fm nummer. De tekst in het refrein gaat iets van "call out you're name, you're name".. ik sliep nog half vanochtend.
Ik weet het niet, maar ik ben zelf wel benieuwd naar het nummer van 27:20 tot 29:20.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef santiagojwz het volgende:
het valt mij echt op hoeveel muziek ik vaak ken uit reisprogrammas, maar hier ontgaat het mij even
http://3opreis.bnn.nl/video/ffdde1673976f47f5218dc05e29b2561
26:10 minuten.
als iemand trouwens het introliedje weet, dan zou ik het ook op prijs stellen. Helaas geen vocals erbij waar ik op zou kunnen zoeken.
Introliedje heb ik zelfs reeds gevonden: Just Jack - Starz in Their Eyes
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef santiagojwz het volgende:
het valt mij echt op hoeveel muziek ik vaak ken uit reisprogrammas, maar hier ontgaat het mij even
http://3opreis.bnn.nl/video/ffdde1673976f47f5218dc05e29b2561
26:10 minuten.
nee, ben bekend met Graffiti6, dat had ik meteen herkendquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef nijmegen19 het volgende:
Ik zoek een liedje. Volgens mij is het liedje vrij recent, gezongen door een vrouw.
Het refrein bevat o.a. de tekst: "For you".
For you-hoe-oe oe oe oe hoe oe hoe oe.
Zoiets gaat die
Bedankt!
Waar is de reclame van ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
Aaah. Ik heb heel google al afgezocht maar ver kom ik niet.
Ik zoek een reclame liedje. Eentje waarin een meisje/vrouw zingt met hele hoge tonen en dan weer wat lager.
Welke reclame?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef Tamashii het volgende:
Aaah. Ik heb heel google al afgezocht maar ver kom ik niet.
Ik zoek een reclame liedje. Eentje waarin een meisje/vrouw zingt met hele hoge tonen en dan weer wat lager.
Ik zou zeggen google "Hitzone 2007" en ga de nummers af! :-)quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:24 schreef zoekje het volgende:
hooi, ik heb speciaal voor dit topic een fok-account aangemaakt![]()
in ieder geval: ik ben echt zwaaar wanhopig op zoek naar een liedje. alleen ik weet er niet zoveel meer van!
het is een dance liedje die rond 2007/2008 wel eens gedraaid werd. hij werd heel vaak gedraaid op TMF radio! er word in gezongen in het engels. volgens mij is het nooit echt een heel grote hit geweest.
verder weet ik nog iets van de clip: het waren allemaal van die vrouwen die zogenaamd sexy bewegen. verder hadden die vrouwen iets van een paraplu of parasol in verschillende kleuren. er kwamen in ieder geval veel verschillende kleuren in voor zoals felgeel, felrood enz.
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Hmm.. deze?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Lekker duidelijk he.
Ik heb geen idee wat voor reclame, volgens mij eentje met zon.
Het gokje is het echt TOTAAL niet. Het is qua instrumenten een erg rustig nummer, de zang begint hoog, volgens mij met: AND I GOT A. En dan word het steeds normaler qua toonhoogte en dan een beetje zacht.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Lekker duidelijk he.
Het gokje is het echt TOTAAL niet. Het is qua instrumenten een erg rustig nummer, de zang begint hoog, volgens mij met: AND I GOT A. En dan word het steeds normaler qua toonhoogte en dan een beetje zacht.
The Cranberries - Zombie??quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Lekker duidelijk he.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Hoe weet je datquote:
helaas nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:36 schreef iggyinthehouse het volgende:
Mason vs Princess Superstar - Perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |