Ditquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
Deel je uiterst boeiende leven voortaan met mensen die er iets om geven.
Ik mag toch wel klagen als ik iets jammer vind??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
Deel je uiterst boeiende leven voortaan met mensen die er iets om geven.
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik mag toch wel klagen als ik iets jammer vind??![]()
Ik zet mezelf niet voor schut ik ben trouwens niet de enige die op negers afgaf daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
Jij zet jezelf voor gek op youtube en dan moeten wij medelijden hebben als je uitgescholden wordt?
Wat een slecht topic.
Jullie moeten mij te hulp schieten daar in dat topic op Youtubequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef Schalks. het volgende:
En nu moeten wij met zn allen jou gaan uitschelden?
ik ga niet opkomen voor iemand waar ik me voor schaam.. En was dat nou weer voor kutmentaliteit: ik was niet alleen dus ik heb gelijk..?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
Kom toch op voor elkaar ! Klote landgenoten![]()
Negers zeggen ook wel eens iets doms..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
Kom toch op voor elkaar ! Klote landgenoten![]()
Youtube is landeloos. Heeft geen enkele nationaliteit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef Fruitdrink het volgende:
Wtf is dat voor een kanker domme youtube comment TS? Alsof je in Amerika leeft
Alleen topics waar mensen het met jou eens zijn mogen tegenwoordig open blijven? Beetje dom dit.quote:
Mensen die het niet met mij eens zijn hebben ongelijk en daarom zijn de moeite niet waard om te reageren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen topics waar mensen het met jou eens zijn mogen tegenwoordig open blijven? Beetje dom dit.
Gast, dat bedoelde ik niet. Waarom zeg je dat de zwarte bevolking Amerika overneemt terwijl je in Nederland leeft? Waar haal je zoiets vandaan? Heb je in Amerika gewoond?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Youtube is landeloos. Heeft geen enkele nationaliteit.
Ik volg jouw voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef 9611Niels het volgende:
De neger in kwestie heeft gelijk, je bent dom TS, en ik zou graag zien dat je je van FOK! verwijdert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja johquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij niet blijkbaar
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
Jij zet jezelf voor gek op youtube en dan moeten wij medelijden hebben als je uitgescholden wordt?
Wat een slecht topic.
Ik ben daar op bezoek geweest in New York. En verder lees ik ook het nieuws. Leef toch niet onder een steentje. Beetje domme reactie, vind je niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Gast, dat bedoelde ik niet. Waarom zeg je dat de zwarte bevolking Amerika overneemt terwijl je in Nederland leeft? Waar haal je zoiets vandaan? Heb je in Amerika gewoond?
want zelfs als er niet 1 persoon t met me eens is en echt iedereen, maar dan ook iedereen met me oneens is houd ik vol dat ik gelijk heb..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij niet blijkbaar
Ik hoop dat de TS een troll isquote:
Jij komt in mijn topic je aanstellen niet andersom. Dus loop gewoon mee met de menigte, in je eentje kan je absoluut niks aandurven!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
want zelfs als er niet 1 persoon t met me eens is en echt iedereen, maar dan ook iedereen met me oneens is houd ik vol dat ik gelijk heb..
'boohoo, de anderen doen dit ook, dus op mij afgeven is niet eerlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik zet mezelf niet voor schut ik ben trouwens niet de enige die op negers afgaf daar.
En mijn topic ligt ook aan jullie en hoe jullie reageren. Ik kan trouwens niet zelf een leuke topic maken alleen een leuke OP
In je YouTube-conversatie met die verstandige manquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In je YouTube-conversatie met die verstandige man
OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |