Ditquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
Deel je uiterst boeiende leven voortaan met mensen die er iets om geven.
Ik mag toch wel klagen als ik iets jammer vind??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:15 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik mag toch wel klagen als ik iets jammer vind??![]()
Ik zet mezelf niet voor schut ik ben trouwens niet de enige die op negers afgaf daar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
Jij zet jezelf voor gek op youtube en dan moeten wij medelijden hebben als je uitgescholden wordt?
Wat een slecht topic.
Jullie moeten mij te hulp schieten daar in dat topic op Youtubequote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef Schalks. het volgende:
En nu moeten wij met zn allen jou gaan uitschelden?
ik ga niet opkomen voor iemand waar ik me voor schaam.. En was dat nou weer voor kutmentaliteit: ik was niet alleen dus ik heb gelijk..?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
Kom toch op voor elkaar ! Klote landgenoten![]()
Negers zeggen ook wel eens iets doms..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
Youtube is landeloos. Heeft geen enkele nationaliteit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:20 schreef Fruitdrink het volgende:
Wtf is dat voor een kanker domme youtube comment TS? Alsof je in Amerika leeft
Alleen topics waar mensen het met jou eens zijn mogen tegenwoordig open blijven? Beetje dom dit.quote:
Mensen die het niet met mij eens zijn hebben ongelijk en daarom zijn de moeite niet waard om te reageren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen topics waar mensen het met jou eens zijn mogen tegenwoordig open blijven? Beetje dom dit.
Gast, dat bedoelde ik niet. Waarom zeg je dat de zwarte bevolking Amerika overneemt terwijl je in Nederland leeft? Waar haal je zoiets vandaan? Heb je in Amerika gewoond?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Youtube is landeloos. Heeft geen enkele nationaliteit.
Ik volg jouw voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:28 schreef 9611Niels het volgende:
De neger in kwestie heeft gelijk, je bent dom TS, en ik zou graag zien dat je je van FOK! verwijdert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja johquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij niet blijkbaar
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
Jij zet jezelf voor gek op youtube en dan moeten wij medelijden hebben als je uitgescholden wordt?
Wat een slecht topic.
Ik ben daar op bezoek geweest in New York. En verder lees ik ook het nieuws. Leef toch niet onder een steentje. Beetje domme reactie, vind je niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:31 schreef Fruitdrink het volgende:
[..]
Gast, dat bedoelde ik niet. Waarom zeg je dat de zwarte bevolking Amerika overneemt terwijl je in Nederland leeft? Waar haal je zoiets vandaan? Heb je in Amerika gewoond?
want zelfs als er niet 1 persoon t met me eens is en echt iedereen, maar dan ook iedereen met me oneens is houd ik vol dat ik gelijk heb..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij niet blijkbaar
Ik hoop dat de TS een troll isquote:
Jij komt in mijn topic je aanstellen niet andersom. Dus loop gewoon mee met de menigte, in je eentje kan je absoluut niks aandurven!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
want zelfs als er niet 1 persoon t met me eens is en echt iedereen, maar dan ook iedereen met me oneens is houd ik vol dat ik gelijk heb..
'boohoo, de anderen doen dit ook, dus op mij afgeven is niet eerlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik zet mezelf niet voor schut ik ben trouwens niet de enige die op negers afgaf daar.
En mijn topic ligt ook aan jullie en hoe jullie reageren. Ik kan trouwens niet zelf een leuke topic maken alleen een leuke OP
In je YouTube-conversatie met die verstandige manquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In je YouTube-conversatie met die verstandige man
OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:49 schreef vergezocht het volgende:
[..]
OKHij is wel rijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
quote:graet video. can u tell me how expennsiv hdmi cable r bttr? thnks.
12 fokkers luisteren naar Justin Bieberquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef Seam het volgende:
youtube comments
7 fokkers vonden dit een kuttopic
Faalnieuwkomer van dit jaar alvastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef vergezocht het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef trekeennummertje het volgende:
Woorden schieten me tekort om te beschrijven wat voor sukkels er op dit topic reageren, hetzij positief of negatief naar TS toe.
thenks for yur imputquote:
Wat een trieste kneus ben jij zegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:16 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik zet mezelf niet voor schut ik ben trouwens niet de enige die op negers afgaf daar.
Hij laat jouw geblaat d'r in zijn ene oor in en de andere eruitquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:00 schreef vergezocht het volgende:
als jullie zo'n stoere bikkels waren, hadden jullie in dat youtube topic gereageerd
in plaats van bang te zijn voor een neger door herhaaldelijk zijn kont achteraan te lopen
Jouw scheldwoorden laat ik de ene oor in, en de andere weer uit
Welnee, eigenlijk niet, daar hij zo ontdaan gereageerd hadquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:03 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hij laat jouw geblaat d'r in zijn ene oor in en de andere eruit
Hij zegt het tenminste recht in je gezicht, terwijl jij lafjes op een ander internetforum gaat zitten janken aandachttrekken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Welnee, eigenlijk niet, daar hij zo ontdaan gereageerd had![]()
Ik wil niet geband worden van Youtube, daarom zeg ik niks terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Hij zegt het tenminste recht in je gezicht, terwijl jij lafjes op een ander internetforum gaat zitten janken aandachttrekken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
Krijg ik nu een prijs?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:00 schreef HerbertThePervert het volgende:
Thumbs up als je de 88e reageerder bent
TS neemt reageren op YouTube serieus, waarmee hij zichzelf eigenlijk al diskwalificeert.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik wil niet geband worden van Youtube, daarom zeg ik niks terugvan FoK ben ik niet zo bang voor, het is toch een kinderforum, maar Youtube nou dat stel ik op prijs jonge!
![]()
![]()
En troll die reageert op een troll?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef waj1 het volgende:
wat verwacht je anders als je zo'n trollreactie geeft op een video
Nee debiel, Youtube neemt de YouTube reacties serieusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
TS neemt reageren op YouTube serieus, waarmee hij zichzelf eigenlijk al diskwalificeert.
okay, als je je nu beter voelt..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee debiel, Youtube neemt de YouTube reacties serieus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |