quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kinderen en dieren zullen er niet bij zijn hoor
Jullie weten niet wat jullie missenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, ja, wij zijn vrouw en hebben geen kinderen. Huisdier had ik wel, maar lapsie flaps vond het wel leuk bij mij, maar ik vond hem niet geschikt voor een appartement. En katten vind ik helemaal niks bij een drukke laan en op een appartement.
Nou, ik ook, maar je ontbijtje was weer lekker denk ik. Ja, die pijn is niet te dragen, is echt zo. De hele nacht niet geslapen. Slaap sowieso weinig, maar om om de 20 minuten wakker te wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zou nu wel een beest in bed willen hebben
Als je mijn vriendin was, had ik je vertroeteltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou, ik ook, maar je ontbijtje was weer lekker denk ik. Ja, die pijn is niet te dragen, is echt zo. De hele nacht niet geslapen. Slaap sowieso weinig, maar om om de 20 minuten wakker te worden![]()
Zit dus aan de whiskey. Mijn pijnstiller, Even
Oke, oke, maar waar is je vrouw of vriendin in deze? Is ze nog in beeld? Of deels uit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben lief, romantisch en een beest in bed
Whaha, ja wil ik ook weleens weten. Nou ja, 1 ding je moet ze allebei opvoeden en het zijn handenbindertjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen kinderen en huisdieren?
De een moet je later geld opleveren, de ander kost je alleen maar geld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen kinderen en huisdieren?
Mijn ex is al 4 jaar uit beeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, oke, maar waar is je vrouw of vriendin in deze? Is ze nog in beeld? Of deels uit?
Hoor het wel
Zo lang al? Maar dan ben je toch nodig aan iets nieuws toe?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De een moet je later geld opleveren, de ander kost je alleen maar geld.
Ja, dat hoop je vooralsnog
[..]
Mijn ex is al 4 jaar uit beeldIk zie haar alleen als ik de kinderen ophaal en wegbreng.
2 maanden na hun geboortequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef MalaCocinera het volgende:
Als de kiddies 4,5 zijn, dan is het best wel rap uitgegaan....
Hij heeft voor jou gekozenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zo lang al? Maar dan ben je toch nodig aan iets nieuws toe?
Cocinera is een onwijs goede kokkin en de liefde van de man. Ja, ze wil ook geen kinderen, dan wordt het weer een beetje problematisch. Laat het even aan jullie over
Ik kies voor mezelfquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 maanden na hun geboorte
Maar ik heb wel mijn verantwoording genomen. Ik had het ook weg kunnen blijven
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool''quote:
ok...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool''
Zo denk ik er ook over, maar Mala, jij en ik willen beiden geen kinderen of nooit gewild en dan is het toch moeilijk als je iemand zou leren kennen die je leuk vindt, het niet meteen hoort en daarna over zijn kinderen begint.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool''
Weten we tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar voor de rest ben ik erg lief
Volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaaktquote:
Ik ben superheteroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaakt
Ik heb geen dieren in huis (die zijn bij mijn ouders) en mijn kinderen heb ik 1x in de 2 weken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eerst je kinderen en dieren opsluiten in de kelderEn wat ga je voor me koken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |