Oke, oke, maar waar is je vrouw of vriendin in deze? Is ze nog in beeld? Of deels uit?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben lief, romantisch en een beest in bed
Whaha, ja wil ik ook weleens weten. Nou ja, 1 ding je moet ze allebei opvoeden en het zijn handenbindertjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen kinderen en huisdieren?
De een moet je later geld opleveren, de ander kost je alleen maar geld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen kinderen en huisdieren?
Mijn ex is al 4 jaar uit beeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oke, oke, maar waar is je vrouw of vriendin in deze? Is ze nog in beeld? Of deels uit?
Hoor het wel
Zo lang al? Maar dan ben je toch nodig aan iets nieuws toe?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De een moet je later geld opleveren, de ander kost je alleen maar geld.
Ja, dat hoop je vooralsnog
[..]
Mijn ex is al 4 jaar uit beeldIk zie haar alleen als ik de kinderen ophaal en wegbreng.
2 maanden na hun geboortequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef MalaCocinera het volgende:
Als de kiddies 4,5 zijn, dan is het best wel rap uitgegaan....
Hij heeft voor jou gekozenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zo lang al? Maar dan ben je toch nodig aan iets nieuws toe?
Cocinera is een onwijs goede kokkin en de liefde van de man. Ja, ze wil ook geen kinderen, dan wordt het weer een beetje problematisch. Laat het even aan jullie over
Ik kies voor mezelfquote:
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 maanden na hun geboorte
Maar ik heb wel mijn verantwoording genomen. Ik had het ook weg kunnen blijven
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool''quote:
ok...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool''
Zo denk ik er ook over, maar Mala, jij en ik willen beiden geen kinderen of nooit gewild en dan is het toch moeilijk als je iemand zou leren kennen die je leuk vindt, het niet meteen hoort en daarna over zijn kinderen begint.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool''
Weten we tochquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Maar voor de rest ben ik erg lief
Volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaaktquote:
Ik ben superheteroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaakt
Ik heb geen dieren in huis (die zijn bij mijn ouders) en mijn kinderen heb ik 1x in de 2 weken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eerst je kinderen en dieren opsluiten in de kelderEn wat ga je voor me koken?
Me too, dus superheteroquote:
Dacht dat ze bij jou zaten en hoe zit het met dat Mexicaans of Surinaams?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb geen dieren in huis (die zijn bij mijn ouders) en mijn kinderen heb ik 1x in de 2 weken.
Mexicaans of Surinaams?
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dacht dat ze bij jou zaten en hoe zit het met dat Mexicaans of Surinaams?
Uit zo n Knorr pakkie?
Idd, roti van knorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dacht dat ze bij jou zaten en hoe zit het met dat Mexicaans of Surinaams?
Uit zo n Knorr pakkie?
Ik wist dat niet eensquote:
Doe eens een voorstel dan? Ik had zelf voor vanavond in de planning, een aubergine roosteren in de oven. Dit fijn prakken, bakken in extra vierge olijfolie met knoflook en wat red paarle tomaatjes (die zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wist dat niet eens
Nee, ik maak alles zelf
Nee, ik heb een ondraaglijke kiespijn en kan nu nergens terecht. Mijn pijngrens ligt heel erg hoog, maar dit is onverdraagzaam. Een half jaar geleden heb ik dit ook gehad, maar die wortel dat doet zoveel pijn. Zal een zwaar abces onderzitten, dus ik zeur deze dagen iets meer dan normaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo?![]()
Of ben je gewoon een beroepszeur?
Ik lust geen auberginequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Doe eens een voorstel dan? Ik had zelf voor vanavond in de planning, een aubergine roosteren in de oven. Dit fijn prakken, bakken in extra vierge olijfolie met knoflook en wat red paarle tomaatjes (die zijn zo lekker). Als het klaar is wat peper en zout eroverheen en een fijngesneden bosuitje er doorheen. Dit eet ik dan met een versgebakken plat rond Marrokaans brood
Is het lekkerder dan dit?
Mag ik jouw vriendin worden? Heerlijk klinkt het weer. Ik ben helemaal geen kokkin, maar ik houd wel van erg lekker eten. Laten we zeggen dat ik geen creativiteit heb en ik sta er versteld van als mensen dat wel hebben. Toppie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Doe eens een voorstel dan? Ik had zelf voor vanavond in de planning, een aubergine roosteren in de oven. Dit fijn prakken, bakken in extra vierge olijfolie met knoflook en wat red paarle tomaatjes (die zijn zo lekker). Als het klaar is wat peper en zout eroverheen en een fijngesneden bosuitje er doorheen. Dit eet ik dan met een versgebakken plat rond Marrokaans brood
Is het lekkerder dan dit?
Zeg! Ze mag toch wel een beetje kritisch zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo?![]()
Of ben je gewoon een beroepszeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |