abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93343293
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben lief, romantisch en een beest in bed ^O^
Oke, oke, maar waar is je vrouw of vriendin in deze? Is ze nog in beeld? Of deels uit?
Hoor het wel
pi_93343332
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen kinderen en huisdieren?
Whaha, ja wil ik ook weleens weten. Nou ja, 1 ding je moet ze allebei opvoeden en het zijn handenbindertjes
pi_93343344
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen kinderen en huisdieren?
De een moet je later geld opleveren, de ander kost je alleen maar geld.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Oke, oke, maar waar is je vrouw of vriendin in deze? Is ze nog in beeld? Of deels uit?
Hoor het wel
Mijn ex is al 4 jaar uit beeld ;) Ik zie haar alleen als ik de kinderen ophaal en wegbreng.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93343443
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De een moet je later geld opleveren, de ander kost je alleen maar geld.
Ja, dat hoop je vooralsnog

[..]

Mijn ex is al 4 jaar uit beeld ;) Ik zie haar alleen als ik de kinderen ophaal en wegbreng.
Zo lang al? Maar dan ben je toch nodig aan iets nieuws toe?
Cocinera is een onwijs goede kokkin en de liefde van de man. Ja, ze wil ook geen kinderen, dan wordt het weer een beetje problematisch. Laat het even aan jullie over
pi_93343464
Als de kiddies 4,5 zijn, dan is het best wel rap uitgegaan....
pi_93343535
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef MalaCocinera het volgende:
Als de kiddies 4,5 zijn, dan is het best wel rap uitgegaan....
2 maanden na hun geboorte ;)

Maar ik heb wel mijn verantwoording genomen. Ik had het ook weg kunnen blijven ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93343552
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zo lang al? Maar dan ben je toch nodig aan iets nieuws toe?
Cocinera is een onwijs goede kokkin en de liefde van de man. Ja, ze wil ook geen kinderen, dan wordt het weer een beetje problematisch. Laat het even aan jullie over
Hij heeft voor jou gekozen *;
pi_93343575
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Hij heeft voor jou gekozen *;
Ik kies voor mezelf *;
pi_93343626
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

2 maanden na hun geboorte ;)

Maar ik heb wel mijn verantwoording genomen. Ik had het ook weg kunnen blijven ;)
Ik had niet anders verwacht :)
pi_93343710
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht :)
Hoe bedoel je? :?
pi_93343867
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :?
Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool'' :')
pi_93343934
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat ik het vanzelfsprekend vindt dat je de verantwoording neemt over die koters van je. Ik vind het geen pluspunt als mannen mij vol trots komen vertellen dat ze ''de verantwoording nemen'' als het om HUN kinderen gaat. Ik denk dan bijmezelf ''dat hoor je te doen achterlijke klootviool'' :')
ok...
pi_93343991
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, maar Mala, jij en ik willen beiden geen kinderen of nooit gewild en dan is het toch moeilijk als je iemand zou leren kennen die je leuk vindt, het niet meteen hoort en daarna over zijn kinderen begint.

Ik heb momenteel 1 kind, paardje (nog wel), maar die zit in zijn pubertijd. Ik zit in mijn tweede, dat werkt wel. Nu even niet omdat ik thuisben, maar ik ben niet snel verliefd en kinderen dat is echt, sorry, ver van mijn bed show.
pi_93343996
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

ok...
Maar voor de rest ben ik erg lief *;
pi_93344055
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:34 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Maar voor de rest ben ik erg lief *;
Weten we toch *; ^)
pi_93344069
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Weten we toch *; ^)
Volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaakt :D
pi_93344096
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn jullie voor elkaar gemaakt :D
Ik ben superhetero :{w
pi_93344133
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Neuken? O+
pi_93344184
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Neuken? O+
Eerst je kinderen en dieren opsluiten in de kelder :{w En wat ga je voor me koken?
pi_93344287
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Eerst je kinderen en dieren opsluiten in de kelder :{w En wat ga je voor me koken?
Ik heb geen dieren in huis (die zijn bij mijn ouders) en mijn kinderen heb ik 1x in de 2 weken.

Mexicaans of Surinaams?
pi_93344292
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Me too, dus superhetero :Y , voordat daar onenigheid over bestaat.
Nee, je krijgt dat broodje ei van Firefox.
pi_93344324
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb geen dieren in huis (die zijn bij mijn ouders) en mijn kinderen heb ik 1x in de 2 weken.

Mexicaans of Surinaams?
Dacht dat ze bij jou zaten en hoe zit het met dat Mexicaans of Surinaams?
Uit zo n Knorr pakkie? :r
pi_93344369
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ben je ongesteld ofzo? :')

Of ben je gewoon een beroepszeur?
pi_93344374
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:45 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Idd, roti van knor :')
pi_93344410
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Idd, roti van knor :')
Ik wist dat niet eens :')

Nee, ik maak alles zelf :)
pi_93344517
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik wist dat niet eens :')

Nee, ik maak alles zelf :)
Doe eens een voorstel dan? Ik had zelf voor vanavond in de planning, een aubergine roosteren in de oven. Dit fijn prakken, bakken in extra vierge olijfolie met knoflook en wat red paarle tomaatjes (die zijn zo lekker :9). Als het klaar is wat peper en zout eroverheen en een fijngesneden bosuitje er doorheen. Dit eet ik dan met een versgebakken plat rond Marrokaans brood :9

Is het lekkerder dan dit?
pi_93344575
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, ik heb een ondraaglijke kiespijn en kan nu nergens terecht. Mijn pijngrens ligt heel erg hoog, maar dit is onverdraagzaam. Een half jaar geleden heb ik dit ook gehad, maar die wortel dat doet zoveel pijn. Zal een zwaar abces onderzitten, dus ik zeur deze dagen iets meer dan normaal.
pi_93344596
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Doe eens een voorstel dan? Ik had zelf voor vanavond in de planning, een aubergine roosteren in de oven. Dit fijn prakken, bakken in extra vierge olijfolie met knoflook en wat red paarle tomaatjes (die zijn zo lekker :9). Als het klaar is wat peper en zout eroverheen en een fijngesneden bosuitje er doorheen. Dit eet ik dan met een versgebakken plat rond Marrokaans brood :9

Ik lust geen aubergine :r
pi_93344622
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mag ik jouw vriendin worden? Heerlijk klinkt het weer. Ik ben helemaal geen kokkin, maar ik houd wel van erg lekker eten. Laten we zeggen dat ik geen creativiteit heb en ik sta er versteld van als mensen dat wel hebben. Toppie!
pi_93344629
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeg! Ze mag toch wel een beetje kritisch zijn :{w Voor haar O+ alleen het beste van het beste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')