Ja ik ben hier de gene die ruzie zoekt, teksten verdraait, liegt, onduidelijk is, vage teksten typt enz enz.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit topic is in principe wel van mij en ik weet nog niet hoe je iemand hier kan weren, maar stel je niet zo kleuterachtig op. Je hebt op je 19de een soort van seksrelatie gehad? Je hoeft helemaal niet open-minded te zijn..
Ik zei tegen jou dat ik niet weet hoe of wat.
Jij bent niet erg duidelijk. Hoeft ook niet. Geloof je nu dat ik mijn hele ziel en zaligheid hier blootleg.
Houd het gewoon gezellig en wil je niet met mij praten, ook goed.
Truste!
Jij raakt mij echt niet, met dat KINDERLIJKE GEKLAAG van "JE HEBT GEEN LEVEN"/ Nee, de hele week ziek thuis gezeten en het is er nog niet beter op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:16 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ja ik ben hier de gene die ruzie zoekt, teksten verdraait, liegt, onduidelijk is, vage teksten typt enz enz.
Ach dan is het van jou...heb je toch nog iets in dit leven.
Je hebt dit topic dan wel geopend maar dat wil niet zeggen dat het Jou eigendom is. Als er zo door gegaan wordt met gezeik en bagger troep zal die wss snel gesloten wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dit topic is in principe wel van mij en ik weet nog niet hoe je iemand hier kan weren, maar stel je niet zo kleuterachtig op. Je hebt op je 19de een soort van seksrelatie gehad? Je hoeft helemaal niet open-minded te zijn..
Ik zei tegen jou dat ik niet weet hoe of wat.
Jij bent niet erg duidelijk. Hoeft ook niet. Geloof je nu dat ik mijn hele ziel en zaligheid hier blootleg.
Houd het gewoon gezellig en wil je niet met mij praten, ook goed.
Truste!
Haha, ja, het is wel mijn eigendom, want anders kom ik toch nooit aan die kerelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:01 schreef pl4kkie het volgende:
O
[..]
Je hebt dit topic dan wel geopend maar dat wil niet zeggen dat het Jou eigendom is. Als er zo door gegaan wordt met gezeik en bagger troep zal die wss snel gesloten worden
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
En dit topic blijft ook maar doorgaan. Onbegrijpelijk..
Moet je luisteren. Ik kwam hier natuurlijk nooit, maar door ziekte en straks raak ik er nog aan verslaafd, maar je moet niet elke keer met dezelfde opmerking komen. Probeer eens een positief balletje op te gooienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
En dit topic blijft ook maar doorgaan. Onbegrijpelijk..
Leuk dat deze topic nog open is!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Moet je luisteren. Ik kwam hier natuurlijk nooit, maar door ziekte en straks raak ik er nog aan verslaafd, maar je moet niet elke keer met dezelfde opmerking komen. Probeer eens een positief balletje op te gooien![]()
Wat ik niet begrijp en daar heb jij ook gepost is dat iemand zich zo druk kan maken aan iemand die arrogant is. Als dat iemand zo tegenstaat, dan zeg je dat luid en duidelijk tegen die persoon en niet tig jaar gaan lopen pijpzeiken. Hupsakee, gewoon de koe bij de horens vatten. Van dat soort bladie bla verhalen met een psychologie van LIK-ME-KUTJE daar word ik niet goed van.
Ik lik je vestje welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Moet je luisteren. Ik kwam hier natuurlijk nooit, maar door ziekte en straks raak ik er nog aan verslaafd, maar je moet niet elke keer met dezelfde opmerking komen. Probeer eens een positief balletje op te gooien![]()
Wat ik niet begrijp en daar heb jij ook gepost is dat iemand zich zo druk kan maken aan iemand die arrogant is. Als dat iemand zo tegenstaat, dan zeg je dat luid en duidelijk tegen die persoon en niet tig jaar gaan lopen pijpzeiken. Hupsakee, gewoon de koe bij de horens vatten. Van dat soort bladie bla verhalen met een psychologie van LIK-ME-KUTJE daar word ik niet goed van.
Hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk dat deze topic nog open is!
Dit terwijl je zèlf bij iedere gelegenheid even moet melden dat je hier komt omdat je momenteel dus ziek bent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Dat is jouw opvatting, en dat is natuurlijk prima. Het lijkt er nu alleen op dat jij totaal niet openstaat voor het idee dat verschillende mensen verschillende opvattingen kunnen hebben, en zulke problemen of situaties op verschillende manieren kunnen aanpakken. Het moet op jouw manier, en anders is het van LIK-ME-KUTJE. Komt op mij niet bijster doortastend over.quote:Wat ik niet begrijp en daar heb jij ook gepost is dat iemand zich zo druk kan maken aan iemand die arrogant is. Als dat iemand zo tegenstaat, dan zeg je dat luid en duidelijk tegen die persoon en niet tig jaar gaan lopen pijpzeiken. Hupsakee, gewoon de koe bij de horens vatten. Van dat soort bladie bla verhalen met een psychologie van LIK-ME-KUTJE daar word ik niet goed van.
Hoezo? Ik ben halal, hoorquote:
Ik ben lief, romantisch en een beest in bedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha
Maar je hebt dus een tweeling van 4,5 jaar. Je houdt van de poes(gezien foto s) en wat zoal nog meer?
Klinkt niet slecht op de regenachtige zaterdagochtendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben lief, romantisch en een beest in bed
Nee, ik word een beetje moe als ik zo n topic lees, waarin verscheidene mensen zeggen hoe of wat, dat persoon blijkbaar een eigen mening heeft, maar ik hem nergens kan vinden, maar eigenlijk na tig reacties verder te zijn nog niets heeft geleerd en alleen maar met van die lapzwanspraatjes komt en er op doorzeevert. Het kind was jaloers op de studie en de kennis van een jongen of man om maar even kort door de bocht te gaan. Nou, dat is sowieso al belachelijk. Tuurlijk zal zij het niet redden, want als je in je studieboekkies moet zitten en je zit steeds hier te posten zal dat lekker gaan lopen. Maar moet zij weten, maar misschien moet dat type een assertiviteitscursusje gaan volgen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit terwijl je zèlf bij iedere gelegenheid even moet melden dat je hier komt omdat je momenteel dus ziek bent.
Ik vind het prima dat jij hier al je onnavolgbare zieleroerselen post, het verbaast me alleen dat de mods dit laten doorgaan, omdat dit typisch een topic is dat doorgaans nevernooit een deel 2 zou zien, laat stáán een deel 6. Dus dat meld ik dan. En het leuke van zo'n forum is dus: ik kan dat melden zo vaak ik maar wil, ook in jouw topics, want het is openbaar.
Ja, waarom niet. Zo leert iemand me toch kennen en hoe ik over iets denk. Kijk dat jij er zo over denkt, oke, prima. Aan wie meldt je wat? Aan die beheerders. Typisch geval van een NSB-er. Het is openbaar, maar ik zit niet elke keer op van die wanklanken te wachten die totaal nergens op slaan.
Ik zal je iets vertellen, alles wat hier geschreven is houdt zich dan niet meer bezig met die liefde, maar het valt zwaar onder de PSYCHOLOGIE. Dus niks verkeerds hier geschreven.
[..]
Dat is jouw opvatting, en dat is natuurlijk prima. Het lijkt er nu alleen op dat jij totaal niet openstaat voor het idee dat verschillende mensen verschillende opvattingen kunnen hebben, en zulke problemen of situaties op verschillende manieren kunnen aanpakken. Het moet op jouw manier, en anders is het van LIK-ME-KUTJE. Komt op mij niet bijster doortastend over.
Schatje toch, wat vervelend die pijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben halal, hoor
Jij mag bij mij wel wat anders komen doen. Ben echt doodziek. Heb ook kiespijn. Is echt heel erg. Mijn pijngrens ligt heel erg hoog, maar dit is niet om uit te houden. Paar keer geopereerd en dan hoef ik ook geen pijnstillers, maar dit is niet om te doen. Die pijn trekt naar mijn oor en de rechterkant van mijn kaak. Ben ook langer dan een half jaar niet bij de tandarts geweest. Nou ja, ik schrijf het naar jou maar ff van me af. Tegen jou kan ik tenminste zeuren. Dit wordt kaakchirurg, dat weet ik nu al. Ik moet ook nog een verstandskies laten trekken. Die kwam op mijn leeftijd pas twee jaar geleden door. Echt geen geintje. Deze kies ligt naast die verstandskies.
Maar alles goed verder?
Jaja, dat weten we nu wel...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht op de regenachtige zaterdagochtendAlleen jammer van die kinderen en dat huisdier.
Mijn kinderen en dieren zullen er niet bij zijn hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zou nu wel een beest in bed willen hebben
Haha, ja, wij zijn vrouw en hebben geen kinderen. Huisdier had ik wel, maar lapsie flaps vond het wel leuk bij mij, maar ik vond hem niet geschikt voor een appartement. En katten vind ik helemaal niks bij een drukke laan en op een appartement.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn kinderen en dieren zullen er niet bij zijn hoor
Jullie weten niet wat jullie missenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, ja, wij zijn vrouw en hebben geen kinderen. Huisdier had ik wel, maar lapsie flaps vond het wel leuk bij mij, maar ik vond hem niet geschikt voor een appartement. En katten vind ik helemaal niks bij een drukke laan en op een appartement.
Nou, ik ook, maar je ontbijtje was weer lekker denk ik. Ja, die pijn is niet te dragen, is echt zo. De hele nacht niet geslapen. Slaap sowieso weinig, maar om om de 20 minuten wakker te wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik zou nu wel een beest in bed willen hebben
Als je mijn vriendin was, had ik je vertroeteltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:11 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou, ik ook, maar je ontbijtje was weer lekker denk ik. Ja, die pijn is niet te dragen, is echt zo. De hele nacht niet geslapen. Slaap sowieso weinig, maar om om de 20 minuten wakker te worden![]()
Zit dus aan de whiskey. Mijn pijnstiller, Even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |