Nice! Heb ustream-linkje nog toegevoegd aan de OP, denk dat het plaatje niet meer past. Had vannacht de missiedoelen erin gezet en toen was het hele onderste gedeelte weg, dus moest ik dat weer opnieuw erin zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:01 schreef MaxMark het volgende:
Over een klein uur worden de astronauten wakker gemaakt![]()
Hier nog wat toffigheden uit het andere topic:
Wanneer de shuttle te zien is (met het blote oog) vanuit Nederland:
Nasa TV: http://www.astroversum.nl/nasa-tv/
Nasa TV via Ustream, loopt 1 min voor op de ander en heeft een klok meelopen onderin: http://www.ustream.tv/channel-popup/spacevidcast
Mja, er zit een strengere limiet aan het aantal tekens dat in een OP magquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nice! Heb ustream-linkje nog toegevoegd aan de OP, denk dat het plaatje niet meer past. Had vannacht de missiedoelen erin gezet en toen was het hele onderste gedeelte weg, dus moest ik dat weer opnieuw erin zetten.
Geen idee, waar zie je het staan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik zie trouwens dat alles live wordt uitgezonden, maar de docking niet. Heeft dat een reden?
TV Schedule van NASAquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geen idee, waar zie je het staan?
Dus over 5 minuten gewoon op de CNN stream?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:31 schreef MaxMark het volgende:
Nog een kwartier ongeveer tot de wake up.
Hier werden ze mee wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef raistlin6 het volgende:
Leuk nummer wel, lijkt me wel echt heel kut om mee wakker te worden.
Through heaven's eyes - The prince of Egypt
Ik raad je aan om gewoon te kijken via CNN, of via stream van het ISS. Die zal er vast wel zijn, denk dat dat heavensabove.com is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
TV Schedule van NASA
http://www.nasa.gov/tvschedule/pdf/tvsked_revb.pdf
Zeker. Veel transcripties gelezen, maar met geluid erbij is het zelfs nog gezelliger en tegelijkertijd natuurlijk wel professioneel, maar dat laatste is niet heel verrassend natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:07 schreef MaxMark het volgende:
Toch leuk dat er zo'n open niet-geforceerde cultuur is daar bij Ground Control.
Ik ging slapen voordat de payload hatch opengingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:14 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zeker. Veel transcripties gelezen, maar met geluid erbij is het zelfs nog gezelliger en tegelijkertijd natuurlijk wel professioneel, maar dat laatste is niet heel verrassend natuurlijk.
Weet jij trouwens of alles van dag 1 succesvol is gegaan? Ik ging ongeveer slapen nadat payload hatch openging.
Dat was bijna net zo mooi als de lancering vond ik. Zag er zo gaaf uit, de aarde van redelijk dichtbij, maar toch al duidelijk vanuit de ruimte. Zal even kijken of er inmiddels een filmpje van is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ging slapen voordat de payload hatch openging
Ik zag het net in de herhaling, vlak voor de wake up, mooie zonsopgangquote:
Zijn daar beelden van? Ik zat die lancering terug te kijken maar kon het deel waar die handel losraakte niet vinden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:10 schreef Lallend het volgende:
Hopelijk bespreken ze het incident van de externe fuel tank...
Als toerist of als deel van de missie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:17 schreef tuut-chips het volgende:
Woensdag naar Kennedy Space Center
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |