Even niet gevolgd. Ging dat over het range screen probleem op T-5?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef Lallend het volgende:
Haha dat was wel een hele krappe marge
Ja een marge van 1 a 2 secondenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Even niet gevolgd. Ging dat over het range screen probleem op T-5?
Op 12 seconden window of opportunity time hervatten ze de aftelling, 12 seconden dus, maar was ook echt fucking spannend, zat echt zo van shit shit shit YES !!!quote:
Hier hebben ze het over een omrekening voor hun van maar 1 a 2 seconden. Geen idee waarom, zat ondertussen ook een andere live feed van iets anders te kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Op 12 seconden window of opportunity time hervatten ze de aftelling, 12 seconden dus, maar was ook echt fucking spannend, zat echt zo van shit shit shit YES !!!
Sowieso was het spannend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:25 schreef Lallend het volgende:
[..]
Hier hebben ze het over een omrekening voor hun van maar 1 a 2 seconden. Geen idee waarom, zat ondertussen ook een andere live feed van iets anders te kijken
Ha, heb er moeite voor gedaan om het mooi te koppelen vanaf de NASA press kit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:38 schreef 3-2-1-Liftoff het volgende:
Zo zeg kijk eens aan.Het hele vluchtschema staat er op...
Begin het ook een klein beetje te worden inderdaad, is wel heel extreem positief allemaal. Maar goed, we zullen er de komende dagen zoals liftoff 123 al zei wel achter komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Lallend het volgende:
Ze wuiven echt al het "kritiek" weg als normaal en eenvoudige veelgebruikte oplossingen en hebben echt een perfecte opmerking overal op... Ik blijf sceptisch
@12:40 zie je het schuim van de tank afkomen en tegen de shuttle aanslaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef Lallend het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede versie.
Als je een kortere wilt met een korter stukje voorafgaand aan de launch:
quote:On-board TV cameras showed some pieces of foam insulation breaking off the external fuel tank four minutes into the flight, but shouldn't pose any safety concerns because it was late enough after liftoff.
Read more: http://www.timesunion.com(...)38.php#ixzz1EvJc9TD6
Waarom sceptisch? Die lui hebben echt voor alles een procedure. Het is echt niet zo dat ze de veiligheid zomaar in gevaar brengenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Lallend het volgende:
Ze wuiven echt al het "kritiek" weg als normaal en eenvoudige veelgebruikte oplossingen en hebben echt een perfecte opmerking overal op... Ik blijf sceptisch
Sceptisch of de schade wel zo klein of niet aanwezig is zoals ze nu overduidelijk verwachten. Weet ook heus wel dat ze geleerd hebben van Columbia.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom sceptisch? Die lui hebben echt voor alles een procedure. Het is echt niet zo dat ze de veiligheid zomaar in gevaar brengen
Sterker nog. We zijn sinds 1972 niet verder dan 500 km van het aardoppervlak weggeweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 04:21 schreef remlof het volgende:
Ik had verwacht dat die dingen vervangen zouden worden door iets dat op z'n minst op eigen kracht naar de Maan kon vliegen.
Nice! Heb ustream-linkje nog toegevoegd aan de OP, denk dat het plaatje niet meer past. Had vannacht de missiedoelen erin gezet en toen was het hele onderste gedeelte weg, dus moest ik dat weer opnieuw erin zetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:01 schreef MaxMark het volgende:
Over een klein uur worden de astronauten wakker gemaakt![]()
Hier nog wat toffigheden uit het andere topic:
Wanneer de shuttle te zien is (met het blote oog) vanuit Nederland:
Nasa TV: http://www.astroversum.nl/nasa-tv/
Nasa TV via Ustream, loopt 1 min voor op de ander en heeft een klok meelopen onderin: http://www.ustream.tv/channel-popup/spacevidcast
Mja, er zit een strengere limiet aan het aantal tekens dat in een OP magquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nice! Heb ustream-linkje nog toegevoegd aan de OP, denk dat het plaatje niet meer past. Had vannacht de missiedoelen erin gezet en toen was het hele onderste gedeelte weg, dus moest ik dat weer opnieuw erin zetten.
Geen idee, waar zie je het staan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik zie trouwens dat alles live wordt uitgezonden, maar de docking niet. Heeft dat een reden?
TV Schedule van NASAquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Geen idee, waar zie je het staan?
Dus over 5 minuten gewoon op de CNN stream?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:31 schreef MaxMark het volgende:
Nog een kwartier ongeveer tot de wake up.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |