Neeeeee Stiekem Samen Trouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Ja en SST = Stiekem Samen Toepen?
Nouja, krijg ik ook nog iets mee van hun gesprek dat ik eerder eigenlijk direct gemute had. En dan niet vanwege Karim want die is tof.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef jugler het volgende:
4 x Karim en Alex. Beetje overbodig dit
Snap het wel maar vindt het streng gestrafd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De regel is dat je moet doen wat de stem zegt.
Dus dan weet je dat als je je niet aan de regels houdt een sanctie kan krijgen.
Simpel..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio is nu verward over Guido die beweerde de 'scene'' heel goed te kennen, en daarna in de armen van Laura stapt.
Servio zijn brein maakt overuren, hij wil douchen NU met Guido, hij wil bewijs zien, voelen, en duidelijkheid.
Haar naam is Laura, een hele lieve meid.........
als je in haar ogen kijkt ben je je GAY zijn even kwijt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio is nu verward over Guido die beweerde de 'scene'' heel goed te kennen, en daarna in de armen van Laura stapt.
Servio zijn brein maakt overuren, hij wil douchen NU met Guido, hij wil bewijs zien, voelen, en duidelijkheid.
ben het er mee eens ,zal niet zeggen dat ze een lelijke vrouw is maar mooie vrouw is niet aan haar toebedeeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Aafke er niet goed uit zien
Joanne (ook al is ze nep), Laura en Monique vind ik mooie en leuke meiden
Hij heeft in ieder geval bewezen dat hij niet de hoogbegaafde isquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De regel is dat je moet doen wat de stem zegt.
Dus dan weet je dat als je je niet aan de regels houdt een sanctie kan krijgen.
Simpel..
Heeft hij gezegd te willen douchen? wat is daar het nut van?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Was daar nog twijfel over dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval bewezen dat hij niet de hoogbegaafde is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |