Zo erg is mijn moeder nog niet eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef Piles het volgende:
BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland'
P+R.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:02 schreef FalleNk810i het volgende:
Nou, lijkt me wel verstandiger om ieder met eigen auto te gaan, dan zit je niet aan iemand vast als je weer weg wilt enzo!
Mits we het centrum ingaan, dan is het nog te overwegen uiteraard!
Enne, lijkt me wel leuk om met zn alle wat te gaan eten ja, het eten thuis haal ik toch niet
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:44 schreef Piles het volgende:
BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland'
Je bedoelt de auto's daar neerzetten en met 1 of 2 wagens de stad in? Op de eerste autorijtopicmeet met het ov door Utrecht te gaan is als blasfemie!quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt de auto's daar neerzetten en met 1 of 2 wagens de stad in? Op de eerste autorijtopicmeet met het ov door Utrecht te gaan is als blasfemie!
Ja? Ik ben dr 1 of 2 keer naar een klant geweest in Utrecht, maar dat was een drama om te bereiken, en je betaalde je scheel aan parkeerkosten.quote:
Parkeerkosten zijn niet leuk nee maar Amsterdam pwned dat wel. Maar qua rijden vind ik het niet bepaald ernstig ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja? Ik ben dr 1 of 2 keer naar een klant geweest in Utrecht, maar dat was een drama om te bereiken, en je betaalde je scheel aan parkeerkosten.
Neuh, rijden door een stad is het punt vaak nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Parkeerkosten zijn niet leuk nee maar Amsterdam pwned dat wel. Maar qua rijden vind ik het niet bepaald ernstig ofzo.
Of alle auto's daar neer gooien en met de tram in 10 minuten naar de binnenstadquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt de auto's daar neerzetten en met 1 of 2 wagens de stad in? Op de eerste autorijtopicmeet met het ov door Utrecht te gaan is als blasfemie!
Ze zijn écht klein jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Ghehe, dr passen bijna 2 van die waggie's op 1 rijbaan
Nog op goed kenteken ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:23 schreef L0we het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto, maar je kan hem nét herkennen...
Wtf ben je nu weer aan het doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef von_Preussen het volgende:
Momenteel geniet ik heerlijk vanuit een verlengde limousine van de omgeving, een chauffeur is ideaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |