abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93572247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Daar dachten we ook idd aan, maar house komt dan sowieso pas tegen 5en er. Nouja, we kunnen ook allemaal dan meteen een hapje eten enzo. Komt vast goed!

Of een tussenintijd? half 4?
^O^
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_93580163
Deed vanochtend dimlicht aan: blauwe flits en uit was ie :')
Dat wordt lampje wisselen, voor de eerste keer :P Kan er gelukkig makkelijk bij ^O^
pi_93580640
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef Piles het volgende:
Dat wordt lampje wisselen, voor de eerste keer :P Kan er gelukkig makkelijk bij ^O^
SPANNUND :D

Blauwe flits.. heb je xenon?
pi_93580772
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:53 schreef FalleNk810i het volgende:
SPANNUND :D
Eerste keer altijd hè... Maar ik doe het voorzichtig :')
Moet eerst eens kijken wat voor lamp ik moet hebben enzo :P
quote:
Blauwe flits.. heb je xenon?
Niet dat ik weet :D
Ik zag in de nieuwe APK-eisen trouwens dat Xenon-verlichting verplicht sproeiers moet hebben om afbuiging en verblinding te voorkomen. Vraag me af of iedereen dat heeft :?
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:15:32 #255
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_93580999
@Piles, dat klopt, al jarenlang zijn (bij nieuwe auto's) de koplampspoeiers een verplichte optie als je xenon aanvinkt.

Je hebt tegenwoordig trouwens maar geluk als je nog zelf de lamp kan vervangen, want autofabrikanten lijken hun best te doen om in nieuwe auto's de koplampunit zo moeilijk mogelijk in te bouwen. :')
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:20:20 #256
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_93581095
Klopt, ik ben er laatst ook maar even voor langs de garage gereden. Al had ik daar een goede smoes voor, ik had geen reservelampen :+.
pi_93581154
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:15 schreef von_Preussen het volgende:
@Piles, dat klopt, al jarenlang zijn (bij nieuwe auto's) de koplampspoeiers een verplichte optie als je xenon aanvinkt.

Je hebt tegenwoordig trouwens maar geluk als je nog zelf de lamp kan vervangen, want autofabrikanten lijken hun best te doen om in nieuwe auto's de koplampunit zo moeilijk mogelijk in te bouwen. :')
Klopt, het is soms makkelijker om de gehele unit er uit te halen :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:24:21 #258
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_93581175
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:23 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Klopt, het is soms makkelijker om de gehele unit er uit te halen :')
En dat lukt je als privépersoon meestal niet, lijkt me?
pi_93581213
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:24 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

En dat lukt je als privépersoon meestal niet, lijkt me?
Waarom zou mij het wel lukken en iemand anders niet?.. Zijn vaak maar paar stekkertjes en een boutje of 2-3.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_93581234
Ik hoef alleen de dop er af te draaien, armatuur naar achteren eruit, en ik kan er bij ^O^
Oude, simpele auto O+
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:29:51 #261
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_93581282
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:26 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Waarom zou mij het wel lukken en iemand anders niet?.. Zijn vaak maar paar stekkertjes en een boutje of 2-3.
Waar ik op doel zijn de units waar je maar erg slecht achter kunt komen omdat er geen ruimte c.q. allerlei andere onderdelen in zitten, en dat zou mij idd niet lukken.
pi_93581421
Piles, ik denk dat je H4 hebt :)

Alles fabriek af ingebouwde Xenon moeten die voorzieningen hebben ja..
Aftermarket niet zover ik weet.. anders heb ik een probleem haha :P
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:44:13 #263
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93581649
of mijn auto begint gigantisch zuinig te rijden (wat opzich best nice is omdat benzineprijzen de pan uit knallen :7) of het metertje gaat niet meer kloppen :').

Vanavond maar eens tanken, eens kijken of ie een beetje wat wil drinken :P
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:45:07 #264
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93581670
Gisteravond was het trouwens mooi weer voor een ritje in de amazon. Ik ben naar het stemloket gereden, en daarna naar een vriend :P.

(totdat ik erachter kwam dat ik 1,5 uur te laat was om iemands computer te fixen :') )
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_93582966
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Hyman het volgende:
Gisteravond was het trouwens mooi weer voor een ritje in de amazon. Ik ben naar het stemloket gereden, en daarna naar een vriend :P.

(totdat ik erachter kwam dat ik 1,5 uur te laat was om iemands computer te fixen :') )
Was gisteren ook ideaal weer om auto's tussen de vestigingen heen en weer te rijden :9
pi_93584564
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef Piles het volgende:
Had ik ook pas, leuke flits geeft dat nog he? :D
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Goddelijker het volgende:
M'n 3e remlicht is goed. *O*
Zeker voor die 15 euro.
Binnenkort even ombouwen, dan sproeit m'n achtersproeier weer op m'n ruit en niet op m'n achterligger. :+
Je had toch al een 3e remlicht? Die achtersproeier had je waarschijnlijk ook wel kunnen fixen met een speldje, vaak zit er wat vuil in die sproeimond, waardoor hij niet meer recht wil spuiten :).
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:44 schreef Hyman het volgende:
of mijn auto begint gigantisch zuinig te rijden (wat opzich best nice is omdat benzineprijzen de pan uit knallen :7) of het metertje gaat niet meer kloppen :').

Vanavond maar eens tanken, eens kijken of ie een beetje wat wil drinken :P
Ik ben bang dat het metertje niet zo lekker meer klopt... ;)
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:45 schreef Hyman het volgende:

Ik heb pas weer een stukje gereden in de Renault 6. Erg leuk om weer eens te doen! :)
pi_93585585
Ben vandaag met de polo naar mn stage ipv met de bus :D
Toch wel lekker hoor :)
pi_93587718
Gigantisch veel vocht in de AX :').. Ramen aan de binnenkant helemaal beslagen, kreeg ook weer koude druppels in mijn nek van het dakraam. Die heb ik net maar afgetaped :P.. Vochtvreter achter de stoel en maar kijken wat het word.
pi_93588983
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef monsterd. het volgende:
Okay het lijstje komers en afhakers:

Afhakers:
L0we
Piles
Purdey
Sjoegerd

Komers:
Marco001
Von_preussen
FalleNk810i
Vannelle
Monsterd (onder voorbehoud of house komt)
House (onder voorbehoud ivm vrijkrijgen)
Vannelle

Hier weet ik het niet zeker van?
Goddelijker
Grielen
Bartholomeus
Flowmaster

Mocht er nog anderen mee willen dan kan dat nog altijd! Daarnaast wil ik jullie er nog aan herinneren dat er nog steeds geen locatie gekozen is. Zullen we anders gewoon voor AC de meern gaan? :)
Ik laat ook maar verstek gaan al sta ik 2x in het lijstje. :+

Het aantal aanmeldingen vind ik nogal laag, de tijd vind ik niet echt gunstig én ik heb zat schilderwerk thuis terwijl het dit weekend prachtig weer wordt.
Ik ga zometeen 1 van mijn 2 platte daken slopen, morgen worden die allebei vernieuwd en ws. moet ik zaterdag de randafwerking nog branden.
Kan ik zondag mooi de boeiboorden verven.

Dus sorry mensen, deze keer zonder vannelle. Volgende keer beter. :Y
pi_93592257
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Daar dachten we ook idd aan, maar house komt dan sowieso pas tegen 5en er. Nouja, we kunnen ook allemaal dan meteen een hapje eten enzo. Komt vast goed!

Of een tussenintijd? half 4?
Mwah, ik rij om 12.00 gewoon weg, dus ik ben er om 3 uur ongeveer. :P Kan ik eerst eens daar een beetje rondkijken..
oh,en eten bij AC de Meern kan je volgens mij beter niet doen.. Hoor er alleen maar slechte verhalen over.. en eet.nu bevestigd dat:
http://www.eet.nu/de-meern/ac-restaurant-de-meern
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_93592524
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:44 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, ik rij om 12.00 gewoon weg, dus ik ben er om 3 uur ongeveer. :P Kan ik eerst eens daar een beetje rondkijken..
oh,en eten bij AC de Meern kan je volgens mij beter niet doen.. Hoor er alleen maar slechte verhalen over.. en eet.nu bevestigd dat:
http://www.eet.nu/de-meern/ac-restaurant-de-meern
Wow dat klinkt niet best haha :P
Naja dan rijden we daarna toch met zn alluh ergens anders heen? ;)
pi_93592668
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

dacht ik :) en we zijn maar met een klein clubbie, dus dat kunnen we makkelijk met 2 auto's doen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:56:02 #273
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_93592745
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:50 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Eens, wat Marco zegt, dat moet gezamelijk te doen zijn. Heeft iemand ervaringen in Utrecht, wat een lekkere eetgelegenheid is?

En is het juist dat we gezamelijk gaan eten, gezien het tijdstip aan de dagrand?
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:59:22 #274
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_93592896
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:56 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Eens, wat Marco zegt, dat moet gezamelijk te doen zijn. Heeft iemand ervaringen in Utrecht, wat een lekkere eetgelegenheid is?

En is het juist dat we gezamelijk gaan eten, gezien het tijdstip aan de dagrand?
De burgerrrrking!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_93593004
Nou, lijkt me wel verstandiger om ieder met eigen auto te gaan, dan zit je niet aan iemand vast als je weer weg wilt enzo!
Mits we het centrum ingaan, dan is het nog te overwegen uiteraard!

Enne, lijkt me wel leuk om met zn alle wat te gaan eten ja, het eten thuis haal ik toch niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')