En je tijd was? Sneller dan John Bishop met z'n 1:42.8 ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb me toch in een nette C'eed SW gereden
Ik zit net iets boven de tijd van de Stig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En je tijd was? Sneller dan John Bishop met z'n 1:42.8 ?![]()
In drempelparadijs Nederlandquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Of zoiets, das ook best wel vet...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kan ik welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik kan zeker de meet niet laten verplaatsen naar de zaterdag he?
nope, dan kan ik niet..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik kan zeker de meet niet laten verplaatsen naar de zaterdag he?
Da's wel heel foutquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Anders heb je vandaag even in 6 verschillende auto's gereden.. Okay 2 waren hetzelfde type
Opel Astra van mijn oudersquote:
Jaaa, ik denk ook wel dat ik kom hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
Kom monsterd, je kunt house toch wel een keertje een paar uurtjes alleen laten!
Ik vind de Meern best, ook vind ik het best als vannelle twee keer aanwezig is.
Wel een uurtje later, maar ik kan meteen van werk wel weg jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef monsterd. het volgende:
Jongens, kunnen we ook om 4 uur afspreken? Dan kan house sowieso komen
Daar dachten we ook idd aan, maar house komt dan sowieso pas tegen 5en er. Nouja, we kunnen ook allemaal dan meteen een hapje eten enzo. Komt vast goed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Ja 4 uur is best...
Maar degene die er om 3 uur al kunnen/willen zijn kunnen dan toch gewoon om 3 uur al aanwezig zijn?
Dan schuiven/rijden de andere later wel bij!
Als er meer al om 3 uur zijn, dan ben ik er ook om 3 uur hoor![]()
AC de Meern is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |