Naast marktplaats plaats ik hem ook nog even hier. Gaat weg door een aantal lekkageissues die te verhelpen zijn met vochtvangers en nieuwe rubbers. Geen ernstige kwalen maar toch irriterende punten, ben ook een klein beetje uitgekeken op de kaalheid v/h interieur.
van MP:
Zeer fijne auto die al enige kilometers meegemaakt heeft zonder mij ook in de steek te laten. Ik verkoop hem omdat het ondanks de ruimte voor het formaat mij nog net iets te klein is. Een maand of 3 geleden grote beurt gehad, d-riem is vervangen bij 140000. Bij de grote beurt werd er ook een korte APK inspectie gedaan en daar was niets om op aan te merken. Huidige APK verloopt in juni. De auto is in geen enkele vorm aangepast/getuned - alles is origineel. De wegenbelasting is 25 euro per maand en het verbruik zit tussen 1:9 in de winter/stad (rijgedrag!) en 1:15 op de snelweg. Gemiddeld genomen deed ik 1:13.
Verder kleine aanmerking is lichte lakschade rondom. Het zat er al op toen ik het kocht en in principe vond ik het zelf geen probleem, ging me immers om de kwaliteit onder de kap dan wat krasjes.
APK t/m Juni (bij inspectie geen opmerkingen)
Grote beurt 3 maanden terug
2 nieuwe voorbanden
Ik ben de tweede eigenaar, er zat een handelaar tussen de eerste en mij in - dat verklaart de 3 eigenaren.
Mitsubishi Lancer 1.3 GLI E2 1996
192561 km
In hoogte verstelbaar stuur/stoelen
Originele speakers (4x)
Reservewiel + krik
Bekledinghoezen in het zwart heb ik ook nog, ongebruikt - mits gewenst komt het erbij.
Vraagprijs: 1100
![QLLQh7WuPxl91fvhPXD4AQ==.jpg]()
![azVAdQqnwTNqTij1DXhgHQ==.jpg]()
![f+SrDfQLHcDdaiQ==.jpg]()
![V4oW7AyE+S6IQ4JMGawlmQ==.jpg]()
![KTmYCCqUWhiQLuJnw==.jpg]()