Zullen we een Poll maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik bedoel dus qua G's zelfmoord/vluchten/vermoord worden.
ja leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zullen we een Poll maken?
trusten vastquote:
Ik vind dat je te snel conclusies trekt. Er zijn heel veel mensen die interessante berichten re-tweeten. Als dat automatisch kan hoef je niet naast elkaar te zitten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef -jos- het volgende:
Ik heb voor Libiers een uitleg geplaatst van de propaganda van twitteraccounts.
http://pastebin.com/PYrPxnXQ
Ook voor de mensen hier belangrijk om te lezen.
Dit is prima.quote:Please do research before using the reports of these people.
goed werk josquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:29 schreef -jos- het volgende:
Ik heb voor Libiers een uitleg geplaatst van de propaganda van twitteraccounts.
http://pastebin.com/PYrPxnXQ
Ook voor de mensen hier belangrijk om te lezen.
Het is ook een soort waarschuwing. Mensen moeten gewoon nadenken voordat ze de berichten van deze accounts overnemen. Het is misschien wat overdreven neergezet maar het is gewoon bedoeld om mensen hier over na te laten denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat je te snel conclusies trekt. Er zijn heel veel mensen die interessante berichten re-tweeten. Als dat automatisch kan hoef je niet naast elkaar te zitten.
Daarnaast weten wij niet uit eerste hand wat er gebeurd, dus is het lastig te beoordelen.
ik denk dat je net zo kritisch moet zijn op je eigen ideeën als op de Tweets.
[..]
Dit is prima.
retweets probeer ik zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind dat je te snel conclusies trekt. Er zijn heel veel mensen die interessante berichten re-tweeten. Als dat automatisch kan hoef je niet naast elkaar te zitten.
Daarnaast weten wij niet uit eerste hand wat er gebeurd, dus is het lastig te beoordelen.
ik denk dat je net zo kritisch moet zijn op je eigen ideeën als op de Tweets.
[..]
Dit is prima.
gerucht niet bevestigdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:42 schreef betyar het volgende:
http://www.reuters.com/ar(...)N6O720110224?WT.tsrc
Precies. Je doel is goed, maar je middel is overdreven. Dat is ook propagandaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:39 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het is ook een soort waarschuwing. Mensen moeten gewoon nadenken voordat ze de berichten van deze accounts overnemen. Het is misschien wat overdreven neergezet maar het is gewoon bedoeld om mensen hier over na te laten denken.
Anders ga je even naar bed. Denk je nou echt dat je "Kan niet" kan neerpleuren, en dat we dat dan wel begrijpen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij laat zich niet doodschieten.
Ik kom re-Tweets tegen van 4 dagen geledenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
retweets probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
Dat is een van de geruchten die door de twitteraars is verspreid, dus dat zul je waarschijnlijk niet bevestigd krijgen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:51 schreef bokaal het volgende:
Oke, heb ff gemist wat er met dat gerucht over die bunker met 1500 Libiërs gebeurt is. Iemand een link/foto/update beschikbaar? Bvd.
Klopt. Volgens zijn groene boekje is dat namelijk verboden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij laat zich niet doodschieten.
Ik houd het amper voor mogelijk. Nee, ik kan het ook niet uitsluiten .quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:50 schreef OllieA het volgende:
[..]
Anders ga je even naar bed. Denk je nou echt dat je "Kan niet" kan neerpleuren, en dat we dat dan wel begrijpen?
Ik zou het ook in mijn groene boek zettenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klopt. Volgens zijn groene boekje is dat namelijk verboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |