Zit jij ook al met het probleem dat je geen geschikt werk kan vinden?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan bijna want ik ben ook over 1,5 maand jarig
[..]
nog steeds stomme baan en hard op zoek maar gelukkig bijna vakantie
ik kan niet goed rekenen
Tofquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kirby is net binnen bij ons, dus dat wordt eerst gamen
Hopelijk volgende week, ligt eraan wie 'm gaat reviewen. Ik heb het nu al een paar keer gespeeld, dus ik zou wat sneller zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tofik ga zeker de revieuw lezen
Revieuw?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tofik ga zeker de revieuw lezen
En dan ook de prijs vraag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week, ligt eraan wie 'm gaat reviewen. Ik heb het nu al een paar keer gespeeld, dus ik zou wat sneller zijn
Vast wel, een half jaar later is zo zinloosquote:
Ik wil zo graag die Kirbyquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel, een half jaar later is zo zinloos
Oudere mannenquote:
Tuurlijk snap ik hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, Pheno zeker
Als het je niet lukt zal ik bij een volgende bestelling van mezelf zo'n pluche bestellen. of als ik dan toch weer in Japan ben ga ik wel even naar Akihabara. De douane zal niet echt bang worden van zo'n beestquote:
Alvast bedankt want Kirbyquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het je niet lukt zal ik bij een volgende bestelling van mezelf zo'n pluche bestellen. of als ik dan toch weer in Japan ben ga ik wel even naar Akihabara. De douane zal niet echt bang worden van zo'n beest
Hey Whisquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, helemaal verdrietig geworden van WIDM![]()
ik een week later 24quote:
hou op, ik heb al meer dan een jaar een baan die ik eigenlijk niet wil maar je moet wat he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit jij ook al met het probleem dat je geen geschikt werk kan vinden?
ja 1 week!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Hé Nijns, het scheelt maar 7 dagen
Linda is toch de mol?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, helemaal verdrietig geworden van WIDM![]()
Hey Trevquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |