Dat lijkt me welquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zouden de kandidaten zelf nog weten hoeveel er in hun kluis zit?
De make-up en haren zijn ook al niet om aan te zien, die lippenstiftquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
btw... renate heeft alleen aardappelzakken in de kast hangen ????????????????
Vooralsnog, maar er komen nog spelletjes aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:59 schreef scooby-doo het volgende:
Die servio heeft al het geld van Sharon
back to the sixtiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
De make-up en haren zijn ook al niet om aan te zien, die lippenstift
ik snap dat niet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
De make-up en haren zijn ook al niet om aan te zien, die lippenstift
Lijkt me shit als ze bv. de geheimen laten zien bij wie ze al horen en ze zijn nog verbonden met het huis met beeld en geluid en al.quote:
Nog wel, aan Cynthia heb je ook niks als ze straks erbij komtquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jurien heeft een hele tribune voor zichzelf
Maar die reactie moet toch ergens vandaan komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef Refurb het volgende:
[..]
Lijkt me shit als ze bv. de geheimen laten zien bij wie ze al horen en ze zijn nog verbonden met het huis met beeld en geluid en al.
You never know
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |