Daar is het heel anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
....Vieren ze in Limburg dan geen carnaval meer?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef 2NutZ het volgende:
Alles wat met carnaval te maken heeft is sowieso dikke aids.
Ja oke, maar waarom zou ik het over Duitsers gaan hebben in mijn topic?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Maar ze vieren het er wel. -_-
Bepaald geen kraker inderdaad. Ga je niet vaak horen denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef kutkabouter het volgende:
Dit valt nog niet alles tegen maar het is verre van een echte kraker.
Klopt. Dit is echter een klacht mbt. de carnavals "krakers" van dit jaar. Het staat hier prima dus.quote:
Wat is deze.quote:
Dat is dus echt de grootste kanker die ik tot nu toe heb gevonden.quote:
AHAHAHHquote:
Jij blijft dus met carnaval 6 dagen lang op je zolder fokken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef Geranium_Opa het volgende:
Carnavalsmuziek![]()
Ik ben brabander maar vind het vreselijk, verplicht zuipen neuken vreemdgaan en gezellig doen, nee dankje daar doe ik niet aan mee
optiefen als je op harry gaat hatenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is dus echt de grootste kanker die ik tot nu toe heb gevonden.Een ontzettend kutnummer dat nog erger verkracht wordt.
Xd jEweEtZeLfquote:
Jij niet danquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij blijft dus met carnaval 6 dagen lang op je zolder fokken?
Stiekem wel, maar ik zeg gewoon dat ik een pak aanhad waardoor mensen tegen wie ik zeg dat ik ze gezien heb mij niet herkenden.quote:
Draai James Last of Bert Kaempfert als je geen inspiratie meer hebt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef kutkabouter het volgende:
Waarom zijn er alleen maar kutnummers te vinden tot nu toe. Het begint al over een week. Vorig jaar hadden we dat koningsnummer van Jos van Oss, en nu zijn er alleen maar nummers waar je spontaan aids van krijgt.
Geen goeie carnavalskraker kunnen vinden.
Edit: Ik voorspel trouwens een carnavalsbashtopic maar dat boeit niet. Dit topic is voor de Brabo's onder ons.
Dromendans, Badingg tsjjjjjquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |