quote:
Doe wat ik doe... alles Blocken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:46 schreef Houniet het volgende:
Kut Facebooknu moet ik weer spelletjes doen. Ik snap er niets van
..
Ik wil alleen jou niet blocken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe wat ik doe... alles Blocken!
Je moet niks. Mensen die spelletjes op Facebook doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:46 schreef Houniet het volgende:
Ku Facebooknu moet ik weer spelletjes doen. Ik snap er niets van
..
Het is z'n vraag, of ik leuk lach en of ik wel of niet sex in mijn auto gehad hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet niks. Mensen die spelletjes op Facebook doenen dan bij elk dingetje een bericht plaatsen er over
Ik word helemaal gek van die uitnodigingen voor Farmville en Cityville..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet niks. Mensen die spelletjes op Facebook doenen dan bij elk dingetje een bericht plaatsen er over
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou niet blocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Allemaal geblockedquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van die uitnodigingen voor Farmville en Cityville..
Zit er weer iemand door slotjes heen te posten.quote:
Maar ik ben wel naar d'r toegeweestquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit er weer iemand door slotjes heen te posten.
November weerquote:
Goehoedquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Caliiiiii
![]()
![]()
Hoe is het met jou?
Wanneer was die meet dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar ik ben wel naar d'r toegeweest.
Het was een slechte koppeling naar een Luctortje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer was die meet dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was een slechte koppeling naar een Luctortje.
Maar ik kan je helpen.quote:
Per PMquote:
Ga jij afstuderen?quote:
Nee? Mijn eerste masterstage....quote:
Hahaahahahahaahahaa, neejooooooohhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:03 schreef Californium het volgende:
Wordt er over mij geroddeld via de pm?????
Nu wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog geen PM gezien...
spannendquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef Houniet het volgende:
Ik heb aanstaande maandag een gesprek met Psv in het stadion, voor het onderzoek voor mijn scriptie.
Ik ben drie weken geleden begonnen, tot half Juni.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef Californium het volgende:
Wanneer ga jij afstuderen Hou? Zag dat je in 2011 klaar was?
Die zullen wel een kuthumeur hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef Houniet het volgende:
Ik heb aanstaande maandag een gesprek met Psv in het stadion, voor het onderzoek voor mijn scriptie.
Haha daar zat ik ook aan te denken, maar dat lijkt me niet zo professioneel. Ik sla de rondleiding wel af, dat gaat me te furrh.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef jna het volgende:
[..]
Die zullen wel een kuthumeur hebben
Je krijgt 5 euro van me als je in Ajax shirt gaat
Maar wel humor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha daar zat ik ook aan te denken, maar dat lijkt me niet zo professioneel. Ik sla de rondleiding wel af, dat gaat me te furrh.
"dus dit was de goal waar Mounir gister de winnende scoorde? Of was dat aan de overkant?"quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha daar zat ik ook aan te denken, maar dat lijkt me niet zo professioneel. Ik sla de rondleiding wel af, dat gaat me te furrh.
Hahahaha klasse gekquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef jna het volgende:
[..]
"dus dit was de goal waar Mounir gister de winnende scoorde? Of was dat aan de overkant?"
Nice!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben drie weken geleden begonnen, tot half Juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |