Oke. Laten we het over ijs hebben. Ik heb net een tweede schaaltje op (totaal 5 bolletjes met chocosaus nu)quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn lief
En nu weer een ander onderwerp hoor
Ja maar jij mag dat, jij moet de blaren in je mond koelen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Laten we het over ijs hebben. Ik heb net een tweede schaaltje op (totaal 5 bolletjes met chocosaus nu)
Jij niet? Of hebben jullie niet zoveel gezoend?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja maar jij mag dat, jij moet de blaren in je mond koelen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij niet? Of hebben jullie niet zoveel gezoend?
Cool! Wanneer hoor je of je gewonnen hebt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, ik zit in de finale voor kaarten van The Black eyed Peas
Gaaf! Wat voor wedstrijd is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, ik zit in de finale voor kaarten van The Black eyed Peas in Parijs
Morgenavond is de finale... haha, nou kan ik natuurlijk niet meer slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Cool! Wanneer hoor je of je gewonnen hebt?
Er is maar één echte Baardmans hè!quote:
Dat dat even duidelijk is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Er is maar één echte Baardmans hè!
Variatiemogelijkheden te over toch!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Er is maar één echte Baardmans hè!
Ik las het al op feestboek! Nou, ik duim voor je heurquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, ik zit in de finale voor kaarten van The Black eyed Peas in Parijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |