Oh, dat is zo'n Plint-poster! Leuk! Ik heb er ook 1 hangenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is deze: [ afbeelding ]
En sorry dat ik niet aan je had gedacht als Groninger (ik noem mezelf geen Stadjer)..
Dank! Voor het gedicht natuurlijk. Mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is deze: [ afbeelding ]
En sorry dat ik niet aan je had gedacht als Groninger (ik noem mezelf geen Stadjer)..
Ik kan alleen maar zeggen dat jouw geheugen blijkbaar een stuk beter is dan het mijne.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank! Voor het gedicht natuurlijk. Mooi.
Je mag me best als Stadjer vergeten hoor. Hoewel, was jij mij niet ook al eens vergeten op de lijst ooit-ontmoette-slankies? Ja hè? Hmm. Dat Kan Geen Toeval Zijn. Hmpf.
Jaaaaa, PMquote:
gewoon. uit de supermarktquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Gatver! Hoe kom je aan een appel met zulke rotzooi erop?
Oh, en een kusje erop.
Noh!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
gewoon. uit de supermarktAuw.
Ja. Auw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Wat een karig lijstje voor jouw doen, Tink.
Oh, die link had ik ook wel kunnen leggen, jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Auw.
En de rijstwafels vullen nogal. Ik heb een plofbuik.
Hoe gaat het eten ondertussen? Ben je al van de vloeibare voeding af?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:57 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt pijnlijk Tink.
Nou ik ga maar eens een poging doen tot sporten. Nog een beetje dikke tong maar het moet er toch eens van komen. Al roept de film wel heel erg nu.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:05 schreef Merel het volgende:
Volgens mij heeft iedereen die wil (en vast ook een paar mensen die helemaal niet zo nodig willen) een PM.
En nu ga ik pannenkoeken bakken! In m'n nieuwe trui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |