abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93280491
Triest, niks anders dan triest. Het CDA worstelt met zijn identiteit en Maxime speelt de Führer. Die partij is zo ongelofelijk ver gezakt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:24:28 #82
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93280817
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Friek_ het volgende:
Triest, niks anders dan triest. Het CDA worstelt met zijn identiteit en Maxime speelt de Führer. Die partij is zo ongelofelijk ver gezakt.
Volgens mij speelt Wilders de leider.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_93280859
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:26 schreef Zolcon het volgende:
Ja, Wilders is boos. Verhagen zegt dat hij het regelt. Bleker bied excuses aan. Hij vind nu de partij niet kut maar alleen de standpunten :')
Ik vind vooral de standpunten kut, en de PVV is geen partij maar een een eenmansbeweging met vrijwilligers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_93280869
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 18:31 schreef Staal het volgende:
Die paint is tof.

Wat een flutkabinet hebben we toch. Wilders snoert iemand de mond door te zeggen "zonder mij zat je er niet".
Sowieso, dit kabinet begint steeds meer op een soap-serie te lijken.
Twiddel
pi_93280903
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef Friek_ het volgende:
Er kan best nog een zeteltje of 20 af anders O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:25:48 #86
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93280937
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:31 schreef Staal het volgende:
Die paint is tof.

Wat een flutkabinet hebben we toch. Wilders snoert iemand de mond door te zeggen "zonder mij zat je er niet".
Dat zei Mubarak ook: Zonder mij is er geen Egypte.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93280950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Staal het volgende:

[..]

Volgens mij speelt Wilders de leider.
Dat geloof ik ook wel, maar dat komt vooral door zo'n machtsgeile CDA-leider.
pi_93281539
Ergens moeten ze bij het CDA toch ook wel opgelucht zijn als deze 'regering' straks geen meerderheid heeft in de Senaat? :p
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:34:07 #89
42366 Staal
pi_93281612
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel, maar dat komt vooral door zo'n machtsgeile CDA-leider.
Maar zo is Rutte ook. Bepaalde standpunten van de PVV komen de VVD prachtig uit.
Maar de VVD kan lekker lachen en zich verschuilen door te wijzen naar de PVV als het wat minder correct gaat. CDA bungelt er maar bij, Als gedoogd bijna.
Un certain jeune homme
pi_93282014
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef Staal het volgende:

[..]

Maar zo is Rutte ook. Bepaalde standpunten van de PVV komen de VVD prachtig uit.
Maar de VVD kan lekker lachen en zich verschuilen door te wijzen naar de PVV als het wat minder correct gaat. CDA bungelt er maar bij, Als gedoogd bijna.
Tuurlijk, elke politicus is in zekere zin machtsgeil. Maar zo machtsgeil als Maxime Verhagen van het CDA dat is gaat wel enorm ver. Partijgenoten wegbeuken, alle principes verkwanselen (maar eerst lekker afzetten tegen Wilders uiteraard), populistische uitspraken doen, vragen ontwijken.. dat moet ik Rutte nog zien.

Verhagen mag van mij gewoon in het rijtje Anton Mussert en Hans Janmaat. Ergens vind ik hem een stuk smeriger dan Wilders.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 22:39:55 ]
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:52:28 #91
42366 Staal
pi_93283095
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, elke politicus is in zekere zin machtsgeil. Maar zo machtsgeil als Maxime Verhagen van het CDA dat is gaat wel enorm ver. Partijgenoten wegbeuken, alle principes verkwanselen (maar eerst lekker afzetten tegen Wilders uiteraard), populistische uitspraken doen, vragen ontwijken.. dat moet ik Rutte nog zien.

Verhagen mag van mij gewoon in het rijtje Anton Mussert en Hans Janmaat. Ergens vind ik hem een stuk smeriger dan Wilders.
Rutte zit dan ook in een veel makkelijker positie dan Verhagen.
Ik denk dat het CDA weer een hoop stemmen zal terugkrijgen in de Provinciale Statenverkiezingen.

Niet van mij trouwens, ik heb nog nooit CDA gestemd. Maar ik verwacht het wel. Christenkopjes die van huis uit altijd CDA gestemd hebben maar een uitstapje hebben gemaakt gaan bij de aankomende verkiezingen weer terug. Je komt er niet vanaf. Helaas.
Un certain jeune homme
pi_93284553
Nu bij P&W
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:11:52 #93
pi_93284719
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:09 schreef FTWO het volgende:
Nu bij P&W
Bleeker is boos. :9
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_93285512
Bleker praat iedereen naar de mond, dit toneelstukje is speciaal voor de anti-PVV CDA'ers. Hij vindt de PVV standpunten vreselijk, maar heeft zelf een groot aandeel gehad in de vorming van de samenwerking met de PVV :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:57:32 #95
pi_93287550
Timmermans lust ook wel eens een joint hoor ik bij P&W. :7
pi_93290210
quote:
Premier Rutte zei bij RTL7 dat Bleker met zijn uitspraak "uit de bocht is gevlogen" en dat hij het netjes vond dat Bleker het heeft rechtgezet.
Heel politiek correct Rutte, maar heerlijk sluw. Ga zo door.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_93290376
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Bleker praat iedereen naar de mond, dit toneelstukje is speciaal voor de anti-PVV CDA'ers. Hij vindt de PVV standpunten vreselijk, maar heeft zelf een groot aandeel gehad in de vorming van de samenwerking met de PVV :')
Inderdaad. Sneaky chrrristen.
pi_93291038
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef Jojoke het volgende:
Ik vind dat hij het aardig bij zichzelf houdt. Niet alleen over de PVV maar ook over de megastallen (herhaling P&W)
De standpunten van de PVV zijn kut, maar de PVV houdt zich wel aan de afspraken. En dat is met andere partners wel eens anders geweest. Ik kan me die houding wel voorstellen. Ik heb ook liever een betrouwbaar iemand met wie ik het af en toe oneens ben, dan een onbetrouwbaar iemand van wie ik niet eens weet of we het eens of oneens zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_93291132
Wel iets vreemds: een morele kwestie: wat past nog in Nederland.
Wat het passen in het Nederlandse landschap of de Nederlandse maatschappij met moraal te maken heeft, ontgaat mij volkomen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_93343713
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:30 schreef Zolcon het volgende:
niemand die mijn paint mooi vindt?
Kun je ook 'ns even photoshoppen en een tulband op die bewaker z'n hoofd plaatsen , een baard aanplakken en een koran of een zwaard in z'n hand?

En dan bv een vrouw , een homo , een afvallige , een vrijdenkend mens voor hem plaatsen?

Kijken we hoe lang die blijft staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')