Proost.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, is dat een knopje? Nou, ik heb er wel weer zin in.
Dat is de waar je duim links zit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat rechts inhoudt?
Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja hee, die zijn allemaal dom, maar wie zegt dat ik PVV-stem? IK heb niet eens gestemd
FOK! bestaat al veel langer dan de PVV hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef mlg het volgende:
Wat zou fok zijn geweest als de pvv niet bestond.
-Weg naar stembureau vergetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet PVV kunnen stemmen, bijv. op 2 mrt?
Een marxistisch bolwerkquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef mlg het volgende:
Wat dacht je in Libie natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef mlg het volgende:
Het kan wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet PVV kunnen stemmen, bijv. op 2 mrt?
Een forum vol intelligente mensen die geen discussies doodgooiden met praten over de PVV terwijl die helemaal niet van toepassing is op het betreffende onderwerp?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef mlg het volgende:
Whaha, zal ik jou dan maar machtigen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
-Weg naar stembureau vergeten
-Datum vergeten
-Verslapen
-Brug stond open
-Geen geldig identiteitsbewijs
-Stempas gebruikt tip
-enz enz
PVV stemmers en rechtse stemmers in het algemeen zijn nu net het soort stemmers die dat soort dingen niet doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
-Weg naar stembureau vergeten
-Datum vergeten
-Verslapen
-Brug stond open
-Geen geldig identiteitsbewijs
-Stempas gebruikt tip
-enz enz
Ik ben ook van plan om maandag nog even een spoedpaspoortje aan te vragen, want mij rijbewijs ligt bij de OvJ. Dan jut ik de boel hier nog ff op in de gemeente en dan gaan we ervoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
PVV stemmers en rechtse stemmers in het algemeen zijn nu net het soort stemmers die dat soort dingen niet doen.
Zelfs als het zwaar regent of hard waait dan gaan ze nog naar het stembureau.
Dus als hij idd rechts is dan zul je hem op wat jij hier opsomt wrs niet kunnen betrappen.
Door de regen in hun Range Roverquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
PVV stemmers en rechtse stemmers in het algemeen zijn nu net het soort stemmers die dat soort dingen niet doen.
Dus als hij idd rechts is dan zul je hem op wat jij hier opsomt wrs niet kunnen betrappen.
Toen had je fortuyn nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
FOK! bestaat al veel langer dan de PVV hoor.
Zeg nu dat PVV'ers nette mensen zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Pff. Hans Janmaat dan maar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En voor Fortuyn bestond FOK! ook al.
Voor 9/11 ook.
Nee, maar dat ze trouw aan hun zaak zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Zeg nu dat PVV'ers nette mensen zijn?
Ja, ik was nog slechts een klein ventje op de lagere school en toen knipte ik al artikeltjes uit de krant over Gadaffi voor mijn taak om het nieuws bij te houden, begin jaren 70.quote:
Maurice de Hond beweerde ook dat er een mes lag in het graf van de weduwe Wittenbergquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar dat ze trouw aan hun zaak zijn.
Als het slecht weer is, gaat links steevast niet door het weer naar de stembus toe.
Ja, dat werd althans de afgelopen 25 jaar door Maurice de Hond beweerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |