Is hij dat niet dan? Minister van de islam toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van die Nederlanders die denkt dat Wilders minister is?
Tegen de Islam, wordt dat dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Is hij dat niet dan? Minister van de islam toch?
Tja, ben niet zo goed met paintquote:
Oh, je bent meteen aangevallen? Sorry daarvoor. Ik bedoelde het niet zo (dat moest ik van Maxime zeggen)quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Eindelijk gerechtigheid!
Die lul had gewoon zijn bek niet op moeten trekken. Go for it Geert.
Ja, ik ben rechts. Maar domme lui snappen toch niet wat dat inhoudt.
Krijgen we hier dat gelul dan van racist. Nee, joh, mijn meeste vriendjes
zijn donker of half getint geweest en ook nog een moslim, dus als je wat
tegen mij te zeggen hebt, beargumenteer het dan even. Thank you god its
almost friday
Ik moet van du_ke zeggen dat het me spijt, ik zal het nooit meer doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Eindelijk gerechtigheid!
almost friday
Nou geef Maxime dan ook maar een kusje. Wel een handkusje, want ben niet zo gek op het CDA of als je hemzelf een blowjob wil geven. Voor wat mij betreft okequote:Op donderdag 24 februari 2011 18:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh, je bent meteen aangevallen? Sorry daarvoor. Ik bedoelde het niet zo (dat moest ik van Maxime zeggen)
Treffende beschrijving van PVV-stemmers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Eindelijk gerechtigheid!
almost friday
hihihquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik moet van du_ke zeggen dat het me spijt, ik zal het nooit meer doen.
Weet je zelf wel wat rechts inhoudt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Eindelijk gerechtigheid!
almost friday
Je weetz friend. Ik ben geen CDA'er ofzo. En ook niet rechts. Ik wou dat ik rechts kon zijn, ik ben gewoon niet cool genoeg ....quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou geef Maxime dan ook maar een kusje. Wel een handkusje, want ben niet zo gek op het CDA of als je hemzelf een blowjob wil geven. Voor wat mij betreft oke
Doe je wel een spijtbetuiging met handtekening?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik moet van du_ke zeggen dat het me spijt, ik zal het nooit meer doen.
Verdomde bureaucratie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Doe je wel een spijtbetuiging met handtekening?
Thx
Ja hee, die zijn allemaal dom, maar wie zegt dat ik PVV-stem? IK heb niet eens gestemdquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Treffende beschrijving van PVV-stemmers.
Als je rechts bent dan moet je wel stemmen hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja hee, die zijn allemaal dom, maar wie zegt dat ik PVV-stem? IK heb niet eens gestemd
Dat is nog dommerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja hee, die zijn allemaal dom, maar wie zegt dat ik PVV-stem? IK heb niet eens gestemd
Belgische toestanden, wat ik je brom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je rechts bent dan moet je wel stemmen hoor.
Zeker straks op 2 maart.
Nee, ik ben blond en heb de lagere school nog niet afgemaakt. Mag dus ook niet stemmen, want kan nog niet goed genoeg lezen en schrijven, maar dat knopje indrukken moet me gaan lukken, denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat rechts inhoudt?
Je hebt het nu ineens over een clitoris?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik ben blond en heb de lagere school nog niet afgemaakt. Mag dus ook niet stemmen, want kan nog niet goed genoeg lezen en schrijven, maar dat knopje indrukken moet me gaan lukken, denk ik
Jij staat hier als journalist? Whaha, Weet je wel wat dat inhoudt? Zeker van de Libelle, Margriet of de Viva. You go for it!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je zelf wel wat rechts inhoudt?
Haha, is dat een knopje? Nou, ik heb er wel weer zin in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt het nu ineens over een clitoris?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |