Nog wel.quote:
Oh je zit er nog steeds?! Waar zat je ook alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja het is daar avond![]()
het is hier wel goed.. je kan niks doen zonder te zweten..niet eens op bed zitten.druk momenteel laatste 3 daagjes
dan weer naar het koude kikkerlandje
Hier heeft het vandaag gesneeuwdquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, ja het is daar avond![]()
het is hier wel goed.. je kan niks doen zonder te zweten..niet eens op bed zitten.druk momenteel laatste 3 daagjes
dan weer naar het koude kikkerlandje
yep het was 1 hele maand...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh je zit er nog steeds?! Waar zat je ook alweer?
Ik heb zo'n hekel aan zwetenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier sneeuwt en regent het nooit, maar het scheelt weinig of je smelt door de zon
Ga je nog wat leuks doen in het weekend?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
yep het was 1 hele maand...![]()
en ik zit in het noorden van chili
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen in het weekend?
Ik ben vrij morgen morgen, dus weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
is het al weekend? Geen zin om te werken morgen
hier is het al weekend hoor, ow wacht het was iedere dag weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
is het al weekend? Geen zin om te werken morgen
ach ik vindt het voor eerst wel prettig meer calorieen en energie verbranden wat ik wel kon gebruikenquote:
Vertelquote:
Maar vandaag was je toch vrij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weekend![]()
Oh nee, toch niet, morgen nog 13 uur ofzo, en het weekend ook werken
1 vrije dag is nog geen weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel![]()
[..]
Maar vandaag was je toch vrij?
Veel plezierquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben vrij morgen morgen, dus weekend![]()
Alleen ga ik een stuk of 100 (of meer) grindtegels sjouwen, dus het is niet helemaal ontspannen, wel spierballen kweken
Ik hard werkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier is het al weekend hoor, ow wacht het was iedere dag weekendvoor mij dan.
Dat is waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 vrije dag is nog geen weekend
Klinkt leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
shoppen shoppen auto rijden eten... slapen... snachts pizza etenen volgens G. gaat ze mij een yoga ding leren
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |