Veel plezierquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben vrij morgen morgen, dus weekend![]()
Alleen ga ik een stuk of 100 (of meer) grindtegels sjouwen, dus het is niet helemaal ontspannen, wel spierballen kweken
Ik hard werkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier is het al weekend hoor, ow wacht het was iedere dag weekendvoor mij dan.
Dat is waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 vrije dag is nog geen weekend
Klinkt leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
shoppen shoppen auto rijden eten... slapen... snachts pizza etenen volgens G. gaat ze mij een yoga ding leren
Zekerquote:
Wie, wat, waar?quote:
Ook goedquote:
Ik wilde net vragen waar je bier en tieten zagquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef xFriendx het volgende:
Bier en tieten, klinkt zeer smakelijk
Bier zie ik hier op de tafel. Tieten, dan moet je toch echt onder je eigen shirt zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen waar je bier en tieten zag
Of in de OP.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bier zie ik hier op de tafel. Tieten, dan moet je toch echt onder je eigen shirt zijn
Welk shirt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bier zie ik hier op de tafel. Tieten, dan moet je toch echt onder je eigen shirt zijn
M'n eigen zijn dichterbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |