En geen van beide opties zijn eigenlijk goed..quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef Kluts het volgende:
Maar alsnog ben ik blij met mijn baan, mijn collega's en het bedrijf.
Dit ligt gewoon aan mezelf. Als ik geen fuck te doen heb wordt ik gedemotiveerd en lui.
Als ik het lekker druk heb word ik een workaholic.
Zoals alles moet het in balans zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En geen van beide opties zijn eigenlijk goed..
Niks mis met workaholic zijn. Zolang je jezelf maar niet voorbij loopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Best wel herkenbaar hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef Kluts het volgende:
Maar alsnog ben ik blij met mijn baan, mijn collega's en het bedrijf.
Dit ligt gewoon aan mezelf. Als ik geen fuck te doen heb wordt ik gedemotiveerd en lui.
Als ik het lekker druk heb word ik een workaholic.
In mijn geval voorlopig wel. Ik wil me bewijzen. Ik moet mezelf alleen niet voorbijlopen, maar zover komt het ook weer niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan maar te hopen, we willen niet over een maand al een uitgebrand Klutsje zien natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
In mijn geval voorlopig wel. Ik wil me bewijzen. Ik moet mezelf alleen niet voorbijlopen, maar zover komt het ook weer niet.
Oh, zover komt het niet hoor. Dit is een momentopname, wat ik al zei, ik ga fluitend naar werk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dan maar te hopen, we willen niet over een maand al een uitgebrand Klutsje zien natuurlijk!
Ik ook. Maar alleen omdat ik weet dat ik nog maar 5 halve dagen moetquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, zover komt het niet hoor. Dit is een momentopname, wat ik al zei, ik ga fluitend naar werk.
quote:
Als dat in zo'n snelheid gebeurt, dan kan dat niet alleen aan de nieuwe baan liggen. Met een paar maanden hard werken kom je met een weekje vakantie weer prima tot rust. Pas als het structureel écht heel lang fout gaat, dan lijkt me dat één van de opties.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is dan maar te hopen, we willen niet over een maand al een uitgebrand Klutsje zien natuurlijk!
Ik weet zelf hoe het is, een jaar of 2 a 3 terug zelf compleet ingestort, omdat ik 2 jaar lang 5 dagen in de week bijna 16 uur per dag werkte, en geen vakantie namquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als dat in zo'n snelheid gebeurt, dan kan dat niet alleen aan de nieuwe baan liggen. Met een paar maanden hard werken kom je met een weekje vakantie weer prima tot rust. Pas als het structureel écht heel lang fout gaat, dan lijkt me dat één van de opties.
Niet? *potje wegflikkerd*quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef Nouk84 het volgende:
Kutbericht vandaag dat mulitvitaminetabletten niet helpen. Daar gaat onze omzet![]()
![]()
Tja, je moet ook een beetje voor jezelf zorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet zelf hoe het is, een jaar of 2 a 3 terug zelf compleet ingestort, omdat ik 2 jaar lang 5 dagen in de week bijna 16 uur per dag werkte, en geen vakantie nam
Ja natuurlijk wel!quote:
Het is ook pure kul, omdat hier in NL alleen een vitamine B tekort wel eens voorkomt bij moslimvrouwen die te weinig buiten komen ( geen grap).quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef Nouk84 het volgende:
Kutbericht vandaag dat mulitvitaminetabletten niet helpen. Daar gaat onze omzet![]()
![]()
Mjah, dat heb ik dus op de moeilijke manier geleerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, je moet ook een beetje voor jezelf zorgen![]()
[..]
Ja natuurlijk wel!
Bedoel je niet D van de zon?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is ook pure kul, omdat hier in NL alleen een vitamine B tekort wel eens voorkomt bij moslimvrouwen die te weinig buiten komen ( geen grap).
Was jaren terug al eens op tv. Maar mensen kopen het toch wel.
Jezelf bewijzen kan ook door te laten zien dat je grenzen stelt en jezelf niet gek te laten maken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:48 schreef Kluts het volgende:
In mijn geval voorlopig wel. Ik wil me bewijzen. Ik moet mezelf alleen niet voorbijlopen, maar zover komt het ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |