Is daar nog geen apart topic voor?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:55 schreef OllieA het volgende:
En niet te vergeten: hoe spel je Gadaffi.
Ik stem niet omdat ik het democratisch systeem verwerp.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:57 schreef raistlin6 het volgende:
Even off topic hoor (en dan ook echt geheel off topic, ik doe geen half werk).
Ik ben erg benieuwd naar wat de mensen die heer veel komen zelf stemmen bij verkiezingen, zo in het algemeen.
Ik heb zelf een tijd SP gestemd en ben bij de vorige verkiezingen overgelopen naar D66.
Heb je linkje voor me?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:16 schreef Dance99Vv het volgende:
launch over 40 min van discovery (ook te volgen op stream4 cnn )
Je zegt over 40 minuten. Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:17 schreef Dance99Vv het volgende:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream4
dat zou dan correct kunnen zijn sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:21 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Je zegt over 40 minuten. Weet je dat heel zeker?
Ruimteveer Discovery klaar voor laatste vlucht
Het ruimteveer Discovery is gereed om aan zijn laatste vlucht te beginnen. De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA begon donderdag kort na zonsopgang met het voltanken van de spaceshuttle. Op basis van de weersverwachting is het voor 90 procent zeker dat de Discovery donderdag om 22.50 uur Nederlandse tijd wordt gelanceerd.
Dank je wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
dat zou dan correct kunnen zijn sorry
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dank je wel.
[Upd] Discovery klaar voor laatste vlucht
Weer terug on topic nu dan maar.![]()
Ach troost je, je doet het juist supergoed. Je kan misschien nog de grote Vlaamse kranten proberen (of persagentschap Belga), die zijn vaak via Franse en Italiaanse connecties toch wel redelijk goed op de hoogte van wat er in Noord-Afrika gebeurt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:09 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Klopt aldus het ANP eerder vanmiddag.
Ik begin een beetje moeite te krijgen met welke omroep nu nog echt geschikt is als bron van feitelijke informatie. Reuters en AP ANP Novum Al Jazeera Al Arabya en Press TV zijn al meerdere malen de fout ingegaan.
Hoe zit het met BBC en CNN?
quote:#Zawiya is now free it is being reported but they have suffered heavy losses from brutality, more determined to free #Tripoli #feb17 #Libya
Een soort van Mad Max scenario gaat daar gebeuren wanneer Gadaffi erin slaagt om Tripoli te behouden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:00 schreef Dance99Vv het volgende:
hier bbc world site, niet veel opzienbarend nieuws daar wel een handig kaartje met steden in norden en wie er de baas is
http://www.bbc.co.uk/news(...)d&utm_medium=twitter
snachts houden de huurlingen huisquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een soort van Mad Max scenario gaat daar gebeuren wanneer Gadaffi erin slaagt om Tripoli te behouden.
En die gaat de FP op. Dank je!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef -jos- het volgende:
oke, hier zijn toch echt de eerste beelden van grote anti-Qaddafi demonstraties
aan het strand in Benghazi
Mooie reportage.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef -jos- het volgende:
Dit filmpje maakt bij mij echt indruk, gewoon zo prachtig om te zien, al helemaal hoe euforisch de mensen zijn t.o.v. de verslaggevers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef -jos- het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef -jos- het volgende:
Hij heeft zijn eigen prive leger jarenlang kunnen opbouwen en het staatsleger bewust klein gehouden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
snachts houden de huurlingen huis
De werkelijkheid is dat de meeste Libiers nog steeds pro-Qaddafi zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef pippicaro het volgende:
Wat zullen die mensen blij zijn met de media die nu de werkelijkheid eens kan laten zien!!!
Afbrandend gebouw, afbrandende auto's, constante geweerschoten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:15 schreef -jos- het volgende:
Cyrenaican Video of fighting in Souq al Joma in #Tripoli #Libya http://tiny.cc/rx8an #Feb17
Ik heb geen Facebook, wat is hier te zien?
Nou dat zeg je wel, maar he kan zo maar eens zo zijn. Wij gaan ook te veel mee. Het is net als Egype,1 miljoen demonstranen en waar zijn de 80 miljoen anderen in Egypte denk ik dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat de meeste Libiers nog steeds pro-Qaddafi zijn.
Complimenten voor de manier waarop je de berichtgeving op de FP doet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef raistlin6 het volgende:
Update 19.12 uur
De eerste beelden van massademonstraties in Libië die geverifieerd zijn, zijn nu op internet verschenen. Ben Wedeman van CNN doet verslag.
[Upd] Libië: De slag om steden
Maar goed, dat is bij dit soort regime's toch niets ongewoons.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen prive leger jarenlang kunnen opbouwen en het staatsleger bewust klein gehouden.
Het is eerder de angst die regeert.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Het is hier nog erger dan in Egypte omdat alle communicatie is afgesloten. De enige informatie die mensen krijgen is via de krant of de TV, en die verspreiden nog steeds pro-Qaddafi berichten. In Egypte was er wel communicatie mogelijk waardoor er uiteindelijk zoveel mensen richting Tahrir kwamen.(en steeds meer media durfden de protesten te berichten).quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:27 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou dat zeg je wel, maar he kan zo maar eens zo zijn. Wij gaan ook te veel mee. Het is net als Egype,1 miljoen demonstranen en waar zijn de 80 miljoen anderen in Egypte denk ik dan.
Deze heeft al 42 jaar zijn gang kunnen gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, dat is bij dit soort regime's toch niets ongewoons.
Dat begon vroeger al met de SS naast de Wehrmacht, dat zag je onder Saddam met de "Republican Guard" en in Iran met de "Revolutionary Guards". Dat zijn meestal eenheden die niet loyaal zijn aan het vaderland maar eerder aan het politieke systeem die ze heeft opgebouwd.
Wat een held is het ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:08 schreef -jos- het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Een peiling van Maurice de Hond.quote:
Zeg, jij was degene die gister zat te zeiken dat logisch nadenken m.b.t. het vliegtuig voor Malta niet kon maar dat je een bron moest hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Een peiling van Maurice de Hond.
(Bron = logisch nadenken)
Jouw aanname is niet bepaald een feit, wat je nu doet is waar je zelf zo'n hekel aan hebt, een gerucht verspreiden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
Een peiling van Maurice de Hond.
(Bron = logisch nadenken)
Ik denk dat als er geen media is je je als volk wel heel erg alleen voelt staan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |