abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:27:22 #101
132191 -jos-
Money=Power
pi_93263656
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef raistlin6 het volgende:
@jos ik heb over gevechten in Misurata en Az Zawiyah AJE als bron gebruikt. Die hebben daar nog verslaggevers zitten ook...
Oke, weet je ook wie? Ik dacht dat ze alleen in Benghazi en andere oostelijke steden zaten.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93263681
Piet Verdriet blijkt niet meer te posten in deze reeks.
pi_93263710
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze kunnen trouwens een van de vaste users hier weg halen om een keer bij Nieuwsuur te zitten of bij PenW. Denk dat wij met z'n allen er nu naderhand ook best wel veel verstand van hebben. :D
Mwhoa. Dat valt wel mee. Daarvoor moet je toch echt meer kennis hebben van geschiedenis M.O. e.d. Wat wij doen is niet meer dan wat er gebeurt bij de nieuwe media desk bij AJE.
pi_93263747
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik zei het niet uit een opwelling. ik heb nooit gezegd dat we Libië moesten platbombarderen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Je gaf in een eerdere post aan luchthavens, marine-installaties, gebouwen waar Ghadaffi zou kunnen zitten etc. maar te bombarderen, zonder te weten waar de loyaliteit van die doelen ligt.
pi_93263784
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze kunnen trouwens een van de vaste users hier weg halen om een keer bij Nieuwsuur te zitten of bij PenW. Denk dat wij met z'n allen er nu naderhand ook best wel veel verstand van hebben. :D
Dat gebeurt wel inderdaad. Ik heb ook eens (telefonisch) gesproken met een redacteur van rondom 10 naar aanleiding van een post over een ander onderwerp op FOK! (ben niet daadwerkelijk op tv geweest). Nu zullen Nieuwsuur en P&W liever meer bekende lieden willen hebben dus dat is voorlopig een brug te ver. :D
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_93263962

Zoon van Tolmai.
pi_93263980
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef waht het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel inderdaad. Ik heb ook eens (telefonisch) gesproken met een redacteur van rondom 10 naar aanleiding van een post over een ander onderwerp op FOK! (ben niet daadwerkelijk op tv geweest). Nu zullen Nieuwsuur en P&W liever meer bekende lieden willen hebben dus dat is voorlopig een brug te ver. :D
Ja inderdaad, maar wel erg leuk. :P :P
Zoon van Tolmai.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:35:32 #108
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93263989
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Je gaf in een eerdere post aan luchthavens, marine-installaties, gebouwen waar Ghadaffi zou kunnen zitten etc. maar te bombarderen, zonder te weten waar de loyaliteit van die doelen ligt.
Stropop :{w

Ga anders lekker in KLB verder.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93264000
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vond vooral de 2de erg hilarisch. :')
Zoon van Tolmai.
pi_93264045
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef waht het volgende:

[..]

Bekender niet echt, wel mensen die van de situatie verstand hebben, omdat ze het onderwerp beroepshalve bestudeerd hebben danwel ervaringsdeskundige zijn, en dergelijke mensen hangen hier niet rond als user.
En rondom 10 wil alleen bijgoocheme meninkjes hebben, zodat jij die dan ventileert in hun licht hysterische uitzendingen, waarbij een aantal mensen met even bijgoocheme meninkjes tegen elkaar aan ouwehoert, zodat zij weer hopen dat hun kijkcijfers omhoog gaan, waardoor ze meer uitzendtijd krijgen en meer subsidie en die presentatoren meer salaris.
I´m back.
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:39:29 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_93264142
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Bartholomaeus het volgende:

[..]

Ik vond vooral de 2de erg hilarisch. :')
Iedereen weet dat het toch 1 groot complot is? Dat ligt er ZO dik bovenop.

:')
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:39:34 #112
132191 -jos-
Money=Power
pi_93264146
Wat me ook opvalt. De oppositiebeweging is goed georganiseerd. Ze hadden al snel een paar professionele websites, inclusief donatiemogelijkheid bij alle bekende sites. En nu hebben ze al een krant gemaakt:

ShababLibya JUST IN: First Edition of the new Benghazi Newspaper: http://bit.ly/g4bpWO #libya #gaddaficrimes #feb17
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:39:43 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_93264154
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je die plaatjes niet zelf ergens anders opslaat staat er morgen wat anders, dat weet je hè? :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:41:08 #114
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_93264218
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:27 schreef -jos- het volgende:

[..]

Oke, weet je ook wie? Ik dacht dat ze alleen in Benghazi en andere oostelijke steden zaten.
Je hebt gelijk inderdaad. Gevechten in Az Zawiyah worden wel door alle media gemeld, gevechten in Misurata vanochtend ook.

Daarnaast ter informatie. Ga ik zo op de FP gooien.
De Libische regering heeft donderdag buitenlandse journalisten gewaarschuwd: verslaggevers die zonder de juiste accreditatie in het land verblijven worden beschouwd als collaborateurs van Al-Qaida en worden direct gearresteerd. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken gemeld.

In gesprekken met Amerikaanse diplomaten zeiden Libische regeringsmedewerkers dat het Libische regime niet verantwoordelijk is voor de veiligheid van deze journalisten. Alle journalisten in Libië moeten deel uitmaken van door de regering goedgekeurde teams. Als verslaggevers onafhankelijk werken, worden ze vervolgd op basis van de immigratiewetten.

"Wees gewaarschuwd, het betreden van Libië om verslag te doen van de gebeurtenissen die zich daar nu voor doen is extra gevaarlijk, omdat de regering ongeautoriseerde media bestempelt als collaborateurs van terroristen en beweert dat ze worden gearresteerd als ze worden gepakt", aldus het Amerikaanse ministerie.

De Libische diplomaten hebben toegezegd dat een aantal journalisten van CNN, BBC Arabic en Al Arabiya de onrust in het land mogen verslaan.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_93264355
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bekender niet echt, wel mensen die van de situatie verstand hebben, omdat ze het onderwerp beroepshalve bestudeerd hebben danwel ervaringsdeskundige zijn, en dergelijke mensen hangen hier niet rond als user.
En rondom 10 wil alleen bijgoocheme meninkjes hebben, zodat jij die dan ventileert in hun licht hysterische uitzendingen, waarbij een aantal mensen met even bijgoocheme meninkjes tegen elkaar aan ouwehoert, zodat zij weer hopen dat hun kijkcijfers omhoog gaan, waardoor ze meer uitzendtijd krijgen en meer subsidie en die presentatoren meer salaris.
Aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat ook een UriRosenthal niet alles over Libie helemaal precies weet.

Je kan nooit perfecte kennis hebben over de volledige wereld natuurlijk. Daarom is de studierichting internationale politiek op de uni meestal ook best wel zwaar. (Dat heb ik toch gehoord van mensen die die studie hebben gevolgd.)

Ik wil de eerste nog zien die hier bv. iets zinnigs kan zeggen over Nepal of Myanmar. :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:44:22 #116
69315 raistlin6
pi_93264358
En nu zonder spelfoutjes en op fp geplaatst.
Journalisten in Libië gewaarschuwd
De Libische regering heeft donderdag buitenlandse journalisten gewaarschuwd: verslaggevers die zonder de juiste accreditatie in het land verblijven worden beschouwd als collaborateurs van Al Qaida en worden direct gearresteerd. Dat heeft het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gemeld.

In gesprekken met Amerikaanse diplomaten zeiden Libische regeringsmedewerkers dat het Libische regime niet verantwoordelijk is voor de veiligheid van deze journalisten. Alle journalisten in Libië moeten deel uitmaken van door de regering goedgekeurde teams. Als verslaggevers onafhankelijk werken, worden ze vervolgd op basis van de immigratiewetten.

"Wees gewaarschuwd, het betreden van Libië om verslag te doen van de gebeurtenissen die zich daar nu voordoen is extra gevaarlijk, omdat de regering ongeautoriseerde media bestempelt als collaborateurs van terroristen en beweert dat ze worden gearresteerd als ze worden gepakt", aldus het Amerikaanse ministerie.

De Libische diplomaten hebben toegezegd dat een aantal journalisten van CNN, BBC Arabic en Al Arabiya de onrust in het land mogen verslaan.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:44:36 #117
132191 -jos-
Money=Power
pi_93264366

@AliTweel: Libyan TV http://twitpic.com/43a78g
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:45:15 #118
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_93264395
Volgens Amerika op AJA is Ghazafis erfgoed 400 MILJARD AMERIKAANSE dollar waard.

Zijn geld zou voor de hele Arabische wereld genoeg zijn voor 3 jaar lang. (Per persoon)

FFS 400 miljard. _O_
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:47:36 #119
69315 raistlin6
pi_93264494
DEN HAAG (ANP) - Een Nederlandse vrouw die in Libië verblijft wil niet geëvacueerd worden door het ministerie van Buitenlandse Zaken, omdat zij haar huisdieren niet kan meenemen naar Nederland. Dat heeft een woordvoerder van Buitenlandse Zaken bevestigd naar aanleiding van een bericht op het weblog dagelijksestandaard.nl.

De vrouw zou zestien katten en twee honden hebben en wil die meenemen bij haar vertrek uit het Arabische land. Buitenlandse Zaken wil de dieren niet meenemen in het vliegtuig dat op de luchthaven van Tripoli klaarstaat om Nederlanders te evacueren die het land willen verlaten. ,,Onze prioriteit ligt niet bij het evacueren van huisdieren'', aldus de woordvoerder.

*O*
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:48:14 #120
132191 -jos-
Money=Power
pi_93264521
Dit is de krant die de demonstranten nu al hebben gemaakt, dat doen ze erg snel.

http://dl.dropbox.com/u/18633770/Libya.pdf
pi_93264540
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef raistlin6 het volgende:
DEN HAAG (ANP) - Een Nederlandse vrouw die in Libië verblijft wil niet geëvacueerd worden door het ministerie van Buitenlandse Zaken, omdat zij haar huisdieren niet kan meenemen naar Nederland. Dat heeft een woordvoerder van Buitenlandse Zaken bevestigd naar aanleiding van een bericht op het weblog dagelijksestandaard.nl.

De vrouw zou zestien katten en twee honden hebben en wil die meenemen bij haar vertrek uit het Arabische land. Buitenlandse Zaken wil de dieren niet meenemen in het vliegtuig dat op de luchthaven van Tripoli klaarstaat om Nederlanders te evacueren die het land willen verlaten. ,,Onze prioriteit ligt niet bij het evacueren van huisdieren'', aldus de woordvoerder.

*O*
Groot gelijk heeft MinBuza
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:49:54 #122
69315 raistlin6
pi_93264592
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Groot gelijk heeft MinBuza
Lijkt me wel ja.
Hebben jullie ook meteen zo'n beeld van een zonderlinge vrouw met lange grijze haren in een gerieflijke stoel in een ouderwetse stijl ingericht huis?
pi_93264630
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat ook een UriRosenthal niet alles over Libie helemaal precies weet.

Je kan nooit perfecte kennis hebben over de volledige wereld natuurlijk. Daarom is de studierichting internationale politiek op de uni meestal ook best wel zwaar. (Dat heb ik toch gehoord van mensen die die studie hebben gevolgd.)

Ik wil de eerste nog zien die hier bv. iets zinnigs kan zeggen over Nepal of Myanmar. :P
Ja, maar die lui die iets zinnigs kunnen zeggen over Nepal of Myanmar hangen hier dan ook niet rond.
Overigens heeft Rosenthal wrs tal van deskundigen in dienst hetzij door studie hetzij door diplomatieke ervaring en wrs kan hij gebruik maken van de denktank van bijv. het Clingendael instituut, die hem in een mum van tijd kunnen voorzien van relevantere kennis dan wat in deze reeks gangbaar is.
Zo heb ik vandaag de Volkskrant gelezen en ben ik qua kennis ook al weer een stuk verder gekomen dan ettelijke dagen deze reeks volgen. Dat is dus alleen maar een kwestie van de Volkskrant lezen en je bent al weer wat beter ingelicht.
Uiteraard alles in het nette en even goede vrienden.
I´m back.
pi_93264632
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja.
Hebben jullie ook meteen zo'n beeld van een zonderlinge vrouw met lange grijze haren in een gerieflijke stoel in een ouderwetse stijl ingericht huis?
lol idd, apart vrouwtje
pi_93264643
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef raistlin6 het volgende:

*O*
oh oh nu gaat de PvdD boos worden
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')