Oke, weet je ook wie? Ik dacht dat ze alleen in Benghazi en andere oostelijke steden zaten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef raistlin6 het volgende:
@jos ik heb over gevechten in Misurata en Az Zawiyah AJE als bron gebruikt. Die hebben daar nog verslaggevers zitten ook...
Mwhoa. Dat valt wel mee. Daarvoor moet je toch echt meer kennis hebben van geschiedenis M.O. e.d. Wat wij doen is niet meer dan wat er gebeurt bij de nieuwe media desk bij AJE.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze kunnen trouwens een van de vaste users hier weg halen om een keer bij Nieuwsuur te zitten of bij PenW. Denk dat wij met z'n allen er nu naderhand ook best wel veel verstand van hebben.
Je gaf in een eerdere post aan luchthavens, marine-installaties, gebouwen waar Ghadaffi zou kunnen zitten etc. maar te bombarderen, zonder te weten waar de loyaliteit van die doelen ligt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zei het niet uit een opwelling. ik heb nooit gezegd dat we Libië moesten platbombarderen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Dat gebeurt wel inderdaad. Ik heb ook eens (telefonisch) gesproken met een redacteur van rondom 10 naar aanleiding van een post over een ander onderwerp op FOK! (ben niet daadwerkelijk op tv geweest). Nu zullen Nieuwsuur en P&W liever meer bekende lieden willen hebben dus dat is voorlopig een brug te ver.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze kunnen trouwens een van de vaste users hier weg halen om een keer bij Nieuwsuur te zitten of bij PenW. Denk dat wij met z'n allen er nu naderhand ook best wel veel verstand van hebben.
Ja inderdaad, maar wel erg leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel inderdaad. Ik heb ook eens (telefonisch) gesproken met een redacteur van rondom 10 naar aanleiding van een post over een ander onderwerp op FOK! (ben niet daadwerkelijk op tv geweest). Nu zullen Nieuwsuur en P&W liever meer bekende lieden willen hebben dus dat is voorlopig een brug te ver.
Stropopquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaf in een eerdere post aan luchthavens, marine-installaties, gebouwen waar Ghadaffi zou kunnen zitten etc. maar te bombarderen, zonder te weten waar de loyaliteit van die doelen ligt.
Ik vond vooral de 2de erg hilarisch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekender niet echt, wel mensen die van de situatie verstand hebben, omdat ze het onderwerp beroepshalve bestudeerd hebben danwel ervaringsdeskundige zijn, en dergelijke mensen hangen hier niet rond als user.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef waht het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel inderdaad. Ik heb ook eens (telefonisch) gesproken met een redacteur van rondom 10 naar aanleiding van een post over een ander onderwerp op FOK! (ben niet daadwerkelijk op tv geweest). Nu zullen Nieuwsuur en P&W liever meer bekende lieden willen hebben dus dat is voorlopig een brug te ver.
Iedereen weet dat het toch 1 groot complot is? Dat ligt er ZO dik bovenop.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik vond vooral de 2de erg hilarisch.
Als je die plaatjes niet zelf ergens anders opslaat staat er morgen wat anders, dat weet je hè?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk inderdaad. Gevechten in Az Zawiyah worden wel door alle media gemeld, gevechten in Misurata vanochtend ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:27 schreef -jos- het volgende:
[..]
Oke, weet je ook wie? Ik dacht dat ze alleen in Benghazi en andere oostelijke steden zaten.
Aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat ook een UriRosenthal niet alles over Libie helemaal precies weet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bekender niet echt, wel mensen die van de situatie verstand hebben, omdat ze het onderwerp beroepshalve bestudeerd hebben danwel ervaringsdeskundige zijn, en dergelijke mensen hangen hier niet rond als user.
En rondom 10 wil alleen bijgoocheme meninkjes hebben, zodat jij die dan ventileert in hun licht hysterische uitzendingen, waarbij een aantal mensen met even bijgoocheme meninkjes tegen elkaar aan ouwehoert, zodat zij weer hopen dat hun kijkcijfers omhoog gaan, waardoor ze meer uitzendtijd krijgen en meer subsidie en die presentatoren meer salaris.
Groot gelijk heeft MinBuzaquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef raistlin6 het volgende:
DEN HAAG (ANP) - Een Nederlandse vrouw die in Libië verblijft wil niet geëvacueerd worden door het ministerie van Buitenlandse Zaken, omdat zij haar huisdieren niet kan meenemen naar Nederland. Dat heeft een woordvoerder van Buitenlandse Zaken bevestigd naar aanleiding van een bericht op het weblog dagelijksestandaard.nl.
De vrouw zou zestien katten en twee honden hebben en wil die meenemen bij haar vertrek uit het Arabische land. Buitenlandse Zaken wil de dieren niet meenemen in het vliegtuig dat op de luchthaven van Tripoli klaarstaat om Nederlanders te evacueren die het land willen verlaten. ,,Onze prioriteit ligt niet bij het evacueren van huisdieren'', aldus de woordvoerder.
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft MinBuza
Ja, maar die lui die iets zinnigs kunnen zeggen over Nepal of Myanmar hangen hier dan ook niet rond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat ook een UriRosenthal niet alles over Libie helemaal precies weet.
Je kan nooit perfecte kennis hebben over de volledige wereld natuurlijk. Daarom is de studierichting internationale politiek op de uni meestal ook best wel zwaar. (Dat heb ik toch gehoord van mensen die die studie hebben gevolgd.)
Ik wil de eerste nog zien die hier bv. iets zinnigs kan zeggen over Nepal of Myanmar.
lol idd, apart vrouwtjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Hebben jullie ook meteen zo'n beeld van een zonderlinge vrouw met lange grijze haren in een gerieflijke stoel in een ouderwetse stijl ingericht huis?
oh oh nu gaat de PvdD boos wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef raistlin6 het volgende:
DEN HAAG (ANP) - Een Nederlandse vrouw die in Libië verblijft wil niet geëvacueerd worden door het ministerie van Buitenlandse Zaken, omdat zij haar huisdieren niet kan meenemen naar Nederland. Dat heeft een woordvoerder van Buitenlandse Zaken bevestigd naar aanleiding van een bericht op het weblog dagelijksestandaard.nl.
De vrouw zou zestien katten en twee honden hebben en wil die meenemen bij haar vertrek uit het Arabische land. Buitenlandse Zaken wil de dieren niet meenemen in het vliegtuig dat op de luchthaven van Tripoli klaarstaat om Nederlanders te evacueren die het land willen verlaten. ,,Onze prioriteit ligt niet bij het evacueren van huisdieren'', aldus de woordvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |