Wat kun je voor een Telegraaf-voorpagina-schandalen creëren in zo'n afgesloten huis?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:30 schreef Gert het volgende:
Hoe nu proberen weer meer kijkers te binden?
Er moet echt een 'schandaal' komen, en dan eentje die nog lekker doorsuddert met wat follow ups. Wie heeft een suggestie?
Belgische stekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:11 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Een stekker erin
[ afbeelding ]
'Kijkcijfers Secret Story Enorm Gestegen!'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:25 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik had toch minstens een Frontpage-bericht verwacht met 'Kijkcijfers Secret Story stijgen sterk.'
BB1 en BB2 en de Bus heb ik gezien, DGK niet en ik wist daar vanaf dankzij DWDDquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:03 schreef iBenny het volgende:
Ik geloof de kijkcijfers niet en wat Bert Brussen heeft gezegd ben ik het ook wel mee eens.
-Naar Big Brother keek 'niemand', maar heel wat mensen riepen "laat je niet gek makuh! en even lekker knuffeluh!.
-Naar De Bus keek 'niemand', maar heel wat mensen zongen "Jij bent de zon!" en "Een bossie rode rozen"
-Naar de Gouden Kooi keek 'niemand', maar heel wat mensen wisten van vieze Jaap, losse handjes Huub en Bryan en sletterige Amanda.
Naar Secret Story kijkt niemand, maar iedereen weet precies te zeggen dat er een bij elkaar geraapt zooitje in het huis zit die elkaar in een cafe tegengekomen zouden zijn.
Zie ook: http://zappen.blog.nl/col(...)ussen-secret-story-2
Ja, die was vrijdagavond live opgenomenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je de liveshows niet vergelijken met de kickoff, al was de kickoff wel live.
Je hebt wel in het subforum van DGK gepost.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:38 schreef Stefan het volgende:
BB1 en BB2 en de Bus heb ik gezien, DGK niet en ik wist daar vanaf dankzij DWDD
Ja, maar ik heb echt geen een aflevering gezien, alleen via DWDD en YouTube. Ik kan dus 'JE MOEDER, JE MOEDER' nadoen en ik weet dat Jaap naakt met Kelly in bed heeft gelegen maar heb niks gezien. Ja, de finaleuitzending.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je hebt wel in het subforum van DGK gepost.
Wat voor aflevering was er gisteren dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:11 schreef outcast_within het volgende:
Dus volgende echte aflevering is maandag?
Ik gok op 175.000
Ja dat is vooral dankzij het feestje dus als ze nu dit weekend weer helemaal niets doen en daar lijkt het op dan ben ik bang dat de cijfers weer gaan zakken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Langzaam aan kruipt het programma wel uit het dal denk ik zo...
gertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:36 schreef Gert het volgende:
vrijdag 25 februari 2011
1930
SECRET STORY
1,7 4,2 253.000
2322
SECRET STORY
0,5 2,1 73.000
De stijgende lijn van de reguliere uitzendingen wordt dus voortgezet.
Of zou dit een kleine opleving zijn vanwege het feest...
Nee. Tellen niet mee. En daar is geen reclame op te zien dus niet erg boeiend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:59 schreef Urb het volgende:
Ik vraag me ook af of ze voor de kijkcyfers ook rekening houden met de 24/7 kanalen van upc/ziggo
quote:Fons van Westerloo: Toekomst Secret Story hopeloos
Fons van Westerloo, oud-directeur van RTL 4 en oprichter van SBS 6, denkt dat het niet meer goedkomt met de tv-show Secret Story van Net 5. Het Big Brother-achtige programma van Bart Boonstra en Renate Verbaan kampt met zeer lage kijkcijfers. Secret Story, het nieuwe pro- gramma van NET 5, onderdeel van het SBS-concern, is een prachtig voorbeeld van een programma dat met veel poeha is neergezet en al na een week door het ijs dreigt te zakken, schrijft Van Westerloo in zijn column.
Als Net 5 zo luid aan de weg timmert, mag de zender verwachten dat ze bij lage kijkcijfers dubbel zo hard wordt aangepakt, zegt Van Westerloo. Billboards door het hele land, advertenties, voorprogrammas, aftellen naar de grote dag. Niets is zeker, maar de ervaring leert dat als dit soort programmas niet snel aanslaan de toekomst hopeloos is. En dan zit je er een tijdje aan vast, of je moet enorme kosten maken voor het afbreken van een dure studio, die wordt afgeschreven over vele, vele afleveringen. Het is voor de makers te hopen dat zoiets niet hoeft te gebeuren.
Volgens Van Westerloo is SBS, waar Net 5 onderdeel van is, de draad kwijt. Bij SBS zijn ze nu echt de weg kwijt. Het is niet zo vreemd dat kranten en tijdschriften veel aandacht besteden aan de vrije val waarin de zender terecht is gekomen, zegt hij. Nu de commerciële klanten weer onderhandelen over hun contracten met omroepen voor 2011 merkt SBS natuurlijk dat ze niet staan te trappelen dezelfde voorwaarden te accepteren dan in de tijd dat het daar heel goed ging.
SBS Nederland wordt binnenkort verkocht. Onder meer De Telegraaf en John de Mol zijn in de race. Na 28 februari weten wie van de vele belangstellenden in de race blijft om zich voor de zomer eigenaar van SBS te mogen noemen, besluit Van Westerloo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |