Zover bekend zitten er minstens 3 bruinwerkers in het Huis de Geheimen maar vooralsnog behoort Alex daar niet bij.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef outcast_within het volgende:
Na bijna twintig dagen in het Secret Story-huis is het eerste geheim geraden. Bewoner Phillip wist te raden dat Alex een ridder is, iets dat op het FOK!forum al langer bekend was.
Je gaat me toch niet vertellen dat ridder in de orde van de bruine ster zodanig bekend is dat het nu afgekort word tot ridder. En dat deze taal ook in het kopje van een nieuwsbericht terecht komt. Toch? :s
Een dikke drie maanden in een van alle gemakken voorziene sta-caravan is geen straf hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk duurder, om een heel zwikkie extra mensen daar een paar maanden te moeten huisvesten.
Hetzelfde hier,de Gouden Kooi kennen ze wel,ik mis de Gouden Kooiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Injetta het volgende:
Onder mijn collega's is het volgens mij helemaal niet bekend.
Ik ken helemaal niemand die van SST heeft gehoord, laat staan er naar kijkt.
Dus veel reclame is er niet gemaakt.
Ik weet het ook alleen door de fora, anders had ik het wellicht ook niet echt ontdekt. Want dan had ik gewoon in het ritme doorgegaan van Boulevard naar DDWD... en dan zap je niet.
Er was iets over op de radio, en toen vroeg een collega aan mij wat secret story was.. ik deed net alsof ik niets wistquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Injetta het volgende:
Onder mijn collega's is het volgens mij helemaal niet bekend.
Ik ken helemaal niemand die van SST heeft gehoord, laat staan er naar kijkt.
Dus veel reclame is er niet gemaakt.
Ik weet het ook alleen door de fora, anders had ik het wellicht ook niet echt ontdekt. Want dan had ik gewoon in het ritme doorgegaan van Boulevard naar DDWD... en dan zap je niet.
Tja... het is zo'n faalprogramma dat je met goed fatsoen niet eens durft te zeggen dat je er naar kijkt..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er was iets over op de radio, en toen vroeg een collega aan mij wat secret story was.. ik deed net alsof ik niets wist.
Petrus, vannacht voor de haan kraait zul je mij drie keer verloochenen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er was iets over op de radio, en toen vroeg een collega aan mij wat secret story was.. ik deed net alsof ik niets wist.
M'n stakingsactie heeft geholpen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:05 schreef Mylene het volgende:
Nieuw dieptepunt 169.000 2.8 marktaandeel.
De schuld van de regie die de audio van YB aan liet staanquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:05 schreef Mylene het volgende:
Nieuw dieptepunt 169.000 2.8 marktaandeel.
1 2 3 4 5 6 7 | 1834 MASTERCHEF 1,6 4,9 243.000 1930 SECRET STORY 1,1 2,8 169.000 2029 PRIVATE PRACTICE 2,1 4,8 326.000 2126 DESPERATE HOUSEWIVES 1,5 3,7 234.000 2223 REAL HOUSEWIVES OF BEVERLY HILLS 0,8 2,5 128.000 2320 SECRET STORY 0,6 3,4 96.000 2416 PALACE 0,3 4,7 51.000 |
Lol dat je die neppe statistieken uberhaupt gelooft. Zoals ik al eerder zei gaan ze uit van vage gemiddeldes aangezien 1.000 mensen zo'n kastje hebben en de rest van Nederland niet. stel dat er van die 1.000 900 50+ zijn tja dan krijgt geen enkel programma hoge kijkcijfersquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Volledigheid
[ code verwijderd ]
Moet je kijken hoeveel mensen afhaken na masterchef!
Ben benieuwd met wat voor 'excuus' ze nu weer komen.
Je kan er wel over zeuren maar de media werkt nu eenmaal met dit soort testen. Dus momenteel is het representatief.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:12 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol dat je die neppe statistieken uberhaupt gelooft. Zoals ik al eerder zei gaan ze uit van vage gemiddeldes aangezien 1.000 mensen zo'n kastje hebben en de rest van Nederland niet. stel dat er van die 1.000 900 50+ zijn tja dan krijgt geen enkel programma hoge kijkcijfersViel mij ook al op met Boer zoekt Vrouw, je maakt mij echt niet wijs dat daar 5 miljoen mensen naar gekeken hebben, hoogstens 2-3 max maargoed als er van die 1.000 mensen 900 boeren zijn tja dan krijg je zulke cijfers
Nee het is dus totaal niet representatiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kan er wel over zeuren maar de media werkt nu eenmaal met dit soort testen. Dus momenteel is het representatief.
Alle zenders accepteren deze werkwijze dus als je er de vruchten van plukt moet je je ook neerleggen met flops.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:18 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Nee het is dus totaal niet representatiefOmdat er geen keuze is wil dat niet zeggen dat het representatief is
Het is de grootste onzin die er is heel dat systeem.
Blijkbaar heb je dit niet goed gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:12 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol dat je die neppe statistieken uberhaupt gelooft. Zoals ik al eerder zei gaan ze uit van vage gemiddeldes aangezien 1.000 mensen zo'n kastje hebben en de rest van Nederland niet. stel dat er van die 1.000 900 50+ zijn tja dan krijgt geen enkel programma hoge kijkcijfersViel mij ook al op met Boer zoekt Vrouw, je maakt mij echt niet wijs dat daar 5 miljoen mensen naar gekeken hebben, hoogstens 2-3 max maargoed als er van die 1.000 mensen 900 boeren zijn tja dan krijg je zulke cijfers
Die methode is niet vaag, die staat in deze pil van 83 pagina's perfect uitgelegd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:20 schreef dasaliz het volgende:
de methode voor het meten van kijkcijfers is idd wel vaag
De volgende keer worden ze uitgesloten idd en deze keer worden ze dus WEL meegenomen dus er klopt geen moer vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die methode is niet vaag, die staat in deze pil van 83 pagina's perfect uitgelegd.
http://www.kijkonderzoek.(...)jkonderzoek_2011.pdf
Er wordt wekelijks gekeken of de steekproef nog representatief is, dus als komende zondag blijkt dat teveel boeren hebben meegedaan dan zijn die de volgende keer uitgesloten van onderzoek.
Of stel ze doen een steekproef en toevallig vind het merendeel van die mensen allemaal Boer zoekt Vrouw leuk (iets wat ze vooraf niet kunnen weten) dan krijgt BzV dus hoge kijkcijfers? 1 grote comedy capers dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die methode is niet vaag, die staat in deze pil van 83 pagina's perfect uitgelegd.
http://www.kijkonderzoek.(...)jkonderzoek_2011.pdf
Er wordt wekelijks gekeken of de steekproef nog representatief is, dus als komende zondag blijkt dat teveel boeren hebben meegedaan dan zijn die de volgende keer uitgesloten van onderzoek.
natuurlijk klopt het wel redelijk, als je wekelijks je steekproef bijstelt dan is ie weer redelijk represntatief, het is niet alsof boeren die afgelopen zondag niet keken ineens boer zoekt vrouw gaan kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:27 schreef RiftNL het volgende:
[..]
De volgende keer worden ze uitgesloten idd en deze keer worden ze dus WEL meegenomen dus er klopt geen moer vanGeef iedereen zo'n intern ding voor in je tv of verwerk het std in iedere tv bij fabricage zoals in Engeland en ik weet zeker dat je hele andere cijfers te zien krijgt.
OMGquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:11 schreef Maanvis het volgende:
Volledigheid
[ code verwijderd ]
Moet je kijken hoeveel mensen afhaken na masterchef!
Ben benieuwd met wat voor 'excuus' ze nu weer komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |