Dan zal hij internationaal ter verantwoording worden geroepen waarchijnlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:37 schreef Lagrinta het volgende:
Niet om te trollen maar wat gebeurt er als Gaddafi terug naar z'n paleis gaat en doet alsof er niets aan de hand is?
Ze komen hem halen dus. Volgen mij hebbn buitenlanders dat recht niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan zal hij internationaal ter verantwoording worden geroepen waarchijnlijk
Zou wel een goede zet zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Dance99Vv het volgende:
2:52pm Reuters also reports that Britain has urged greater pressure on Gaddafi, while the European Union might be sending humanitarian intervention into Libya:
British Foreign Secretary William Hague said an international investigation should be launched into Libyan state violence, while Gaddafi's forces continued their week-long struggle to crush armed and unarmed anti-government protesters. ...
'We will be looking for ways to hold to account the people who are responsible for these things and they should bear that in mind before they order any more of them,' he said.
'We will want some kind of international investigation ... We are finding a lot of support from other countries,' he said.
In Brussels, senior officials said the European Union was weighing a range of options to evacuate 5,000-6,000 EU citizensstill in Libya, many of them oil company employees, and said one possibility was a military humanitarian intervention force.
En daar geloof ik dus helemaal niks van! Er zal onderling een telefoontje gepleegd worden en gezegd worden dat het niet zo netjes is wat ie deed, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan zal hij internationaal ter verantwoording worden geroepen waarchijnlijk
las net in de chat over een bunker van nederlandse makelijquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Michael-H het volgende:
http://www.livestream.com/libya17feb
Live nu!!
Dat is een zorg van later en een lange adem denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef tass het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus helemaal niks van! Er zal onderling een telefoontje gepleegd worden en gezegd worden dat het niet zo netjes is wat ie deed, maar meer ook niet.
Niemand zal hem tot verantwoording roepen, en trouwens als dat überhaupt zou gebeuren, is er iemand die gelooft dat Kaffi zich er ook maar iets van aan zou trekken?!
Gezellige boulevard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef Michael-H het volgende:
http://www.livestream.com/libya17feb
Live nu!!
Het ging mij ermo dat hij in z'n paleis zit en buitenlanders halen em niet hoor. Tegen Khamenei loopt ook een international arrestatiebevel. Kortom Gaddafi kan prima terug naar z'n paleis denk ik, maar hij is bang voor z'n tegenstanders maar niet bang voor andere landen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef tass het volgende:
[..]
En daar geloof ik dus helemaal niks van! Er zal onderling een telefoontje gepleegd worden en gezegd worden dat het niet zo netjes is wat ie deed, maar meer ook niet.
Niemand zal hem tot verantwoording roepen, en trouwens als dat überhaupt zou gebeuren, is er iemand die gelooft dat Kaffi zich er ook maar iets van aan zou trekken?!
Ninja-edit, tikfout?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:51 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is een zorg van later en een lange adem denk ik
sssstquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ninja-edit, mokummer
waarschijnlijk is de lancering van space shuttle discovery sneller dan de speech van een van de gadaffi's launch binnen 4 uur geloof ik , btw erg rustgevend uren kijken naar een shuttle op cnn stream lolquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Staal het volgende:
En weer wachten op de speech.
Heeft iemand enig idee hoe laat deze zal zijn? Ik lees al een paar uur dat het ieder moment kan zijn.
Een EU humanitaire militaire interventiemacht. That would be a first.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Dance99Vv het volgende:
2:52pm Reuters also reports that Britain has urged greater pressure on Gaddafi, while the European Union might be sending humanitarian intervention into Libya:
British Foreign Secretary William Hague said an international investigation should be launched into Libyan state violence, while Gaddafi's forces continued their week-long struggle to crush armed and unarmed anti-government protesters. ...
'We will be looking for ways to hold to account the people who are responsible for these things and they should bear that in mind before they order any more of them,' he said.
'We will want some kind of international investigation ... We are finding a lot of support from other countries,' he said.
In Brussels, senior officials said the European Union was weighing a range of options to evacuate 5,000-6,000 EU citizensstill in Libya, many of them oil company employees, and said one possibility was a military humanitarian intervention force.
waarschijnlijk over dat vliegtuig dat vandaag land of vertrektquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef Nibb-it het volgende:
Wat zeiden ze nou op Aljazeera over Nederland? Zat niet op te letten
Video gekregen van iemand uit Nederland van iemand uit Libiëquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef Nibb-it het volgende:
Dat korte fimpje wat ze lieten zien kwam uit Nederland, gefilmd door een vriend in Libië.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef Nibb-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |